Auteur Topic: John Lobb  (427640 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: John Lobb
Reactie #525 Gepost op: 02 november 2010 - 22:26:14
Zit op de bank de nieuwste More Than Classic te lezen en kom dit artikel tegen:

There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Mediaman

• Gast
Reactie #526 Gepost op: 03 november 2010 - 08:40:57
De bekende foto's.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #527 Gepost op: 03 november 2010 - 09:43:18
Maar natuurlijk wel leuk om te lezen.
Staan er verder nog leuke artikelen; kortom is de MTC de moeite van het kopen waard?
You can buy clothes, but you can't buy style

Mediaman

• Gast
Reactie #528 Gepost op: 03 november 2010 - 09:47:03
Maar natuurlijk wel leuk om te lezen.
Staan er verder nog leuke artikelen; kortom is de MTC de moeite van het kopen waard?

Zeker geen verkeerd blad, is goed gemaakt. Kopen de moeite waard, een beetje afhankelijk waartoe je makkelijk toegang hebt. Dwz als je een goed gesorteerde boekhandel, AKO, etc in de buurt hebt zou ik een buitenlands tijdschrift kopen, moet je daar voor op reis en dit is lokaal verkrijgbaar; prima.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #529 Gepost op: 03 november 2010 - 10:04:23
snap niet wat je met je post wil zeggen. bedoel je dat als er een boekhandel in de buurt zit met buitenlandse tijdschriften, ik de MTC links moet laten liggen voor een buitenlands tijdschrift? Welk tijdschrift zou ik dan moeten kopen?  :)

Mediaman

• Gast
Reactie #530 Gepost op: 03 november 2010 - 10:07:06
snap niet wat je met je post wil zeggen. bedoel je dat als er een boekhandel in de buurt zit met buitenlandse tijdschriften, ik de MTC links moet laten liggen voor een buitenlands tijdschrift? Welk tijdschrift zou ik dan moeten kopen?  :)

Ja, dat bedoel ik.

Kijk dan eens naar bijvoorbeeld Architectual Digest: http://www.architecturaldigest.com/

Of Object, overigens een nederlands blad.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #531 Gepost op: 03 november 2010 - 10:11:14
Maar wil je daar ook mee zeggen dat als ik niet de beschikking heb over buitenlandse tijdschriften, de MTC de beste keuze is? :P

Een snelle blik op de site geeft me een positieve indruk van dat blad trouwens, misschien te verkrijgen bij Selexyz in de Passage in Den Haag?

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #532 Gepost op: 03 november 2010 - 10:20:19
Overal wel te krijgen hoor. Niet bij de supermarkt maar bij klein beetje boekwinkel staat het blad wel. Verder nog aardig artikel over koninklijk shoppen op het Noordeinde.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Mediaman

• Gast
Reactie #533 Gepost op: 03 november 2010 - 10:23:14
Nee hoor, dat wil ik niet zeggen, maar naar mijn mening kopieren nederlandse bladen teveel van buitenlandse bladen. Zo ook het artikel over JL, al meerdere keren gezien in buitenlandse bladen; The Rake, Esquire, etc.

EDIT: Dat wil ik dan eigenlijk wel zeggen.  :wink:

Kijk ook naar de italiaanse woon/designbladen.
Laatst bewerkt op: 03 november 2010 - 10:27:56 door Mediaman

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #534 Gepost op: 03 november 2010 - 10:27:23
Verder nog aardig artikel over koninklijk shoppen op het Noordeinde.
Ik ga 'm halen :P

Nee hoor, dat wil ik niet zeggen, maar naar mijn mening kopieren nederlandse bladen teveel van buitenlandse bladen. Zo ook het artikel over JL, al meerdere keren gezien in buitenlandse bladen; The Rake, Esquire, etc.

Ah juist, op die manier.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #535 Gepost op: 03 november 2010 - 16:09:51
Geen wonder dat bespoke van John Lobb Paris zo prijzig is; ze snijden de schoenen open teneinde te kunnen zien hoe het binnenin past. :-k
http://openers.jp/fashion/fashion_special/photo_tokyo_elements10.html
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #536 Gepost op: 03 november 2010 - 16:26:14
Doet Corthay ook dacht ik.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 03 november 2010 - 17:39:30
Doet Corthay ook dacht ik.
Ongetwijfeld zullen meerdere topmerken het zo oplossen, maar het is bijna pijnlijk te zien dat men hierbij het leder blijkbaar stuk moet snijden. :-k
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #538 Gepost op: 03 november 2010 - 17:51:59
Ongetwijfeld zullen meerdere topmerken het zo oplossen, maar het is bijna pijnlijk te zien dat men hierbij het leder blijkbaar stuk moet snijden. :-k

Voor het bepalen van de juiste pasvorm begrijp ik het wel. Het voelt wel aan alsof ze een paar JL's ff aan gort snijden en dat doet ons sf-hart natuurlijk pijn.  :wink:

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 03 november 2010 - 17:53:53

Dat zal vast niet het duurste leer zijn aangezien de enigste functie ervan is het passen. Kijk ook maar eens naar de zool.
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"