Ik dacht vanaf 100 - 120 euro.
Wat hebben ze aan linnen? En aan welke prijzen moet ik denken voor linnen? Vanaf 100 euro vind ik trouwens wel heel erg goedkoop...
Voor EUR 100,- heb je dan ook een simpele stof, maar wel goed MTM werk!! En dat is zeker het belangrijkste... de duurdere stoffen moet je kiezen als je tevreden bent...
Citaat van: "Jacob"ik vind het 3 x niksNT in het algemeen of hun maatshirts?
ik vind het 3 x niks
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Jacob"ik vind het 3 x niksNT in het algemeen of hun maatshirts?beide
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Jacob"ik vind het 3 x niksNT in het algemeen of hun maatshirts?beideArgumenten?
Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Jacob"ik vind het 3 x niksNT in het algemeen of hun maatshirts?beideArgumenten?Tja, ik snap ook niet waarom Jacob negatief is over NT :
Ach, sommige mensen hebben geen reden nodig!
Citaat van: "Merlino"Ach, sommige mensen hebben geen reden nodig!misschien een slechte ervaring gehad.. kan toch, lijkt me niet zo moeilijk hoor..
Oke, ik ga hier wat linnen shirts bestellen (hoop volgende week al, misschien iets later) . Hoe lang is de gemiddelde levertijd bij de sf-leden?