Auteur Topic: Weekendtas-reistas  (107111 keer gelezen)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Weekendtas-reistas
Reactie #255 Gepost op: 05 april 2010 - 17:06:41
Volgende keer je loodgordel+fles thuislaten ;)

Ik wilde hem al plaatsen.... :)

Overigens mag je met BA volgens mij veel meer meenemen.
if i stop lying i just disappoint you

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 06 april 2010 - 10:52:23
Overigens mag je met BA volgens mij veel meer meenemen.

Met dat faal frequent flyer program van KLM mag je ook meer baggage, zowel in kilo's als in stuks, meenemen.
Waarom wil je eigenlijk twee van zulke enorme koffers meenemen? Is het niet slimmer (goedkoper) om een gedeelte per cargo te verzenden?

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 07 april 2010 - 23:17:52
Hier nog steeds op zoek naar een weekendtas. Binnenkort leersamples van Tusting in de bus.

Levertijden zijn helaas pittig: Swaine Adenay 3 maanden, Tusting 1 maand :(

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 08 april 2010 - 14:29:13
Ik ben ff weeer terug bij af: Hoe is de kwaliteit van de canvas tassen van Louis Vuitton? Sterkte, slijtvastheid, krasgevoeligheid e.d.

De tas in kwestie zal nl. toch echt als "werktas" gebruikt gaan worden dus het moet een stevig ding zijn. Filson (zoals getipt) zou bijv. best geschikt zijn, maar die tassen vind ik net wat te "ruig" voor stads gebruik.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 08 april 2010 - 14:57:19
Gusto kan je hier vast mee verder helpen. (En er zijn er nog wel wat, was laatst een discussie over LV tassen)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 08 april 2010 - 18:41:21
Gusto kan je hier vast mee verder helpen. (En er zijn er nog wel wat, was laatst een discussie over LV tassen)
Dacht al om hem te PB'en, maar aangezien hij toch ALLES leest... ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 08 april 2010 - 23:31:23
Het merk LV moet je als je er geen ervaring mee heb niet tegen staan.Anders zal men de kwaliteit zonder het te kennen nooit goed vinden.Wij hebben tot nu toe goede ervaringen met zowel de lederen tassen als die van canvas.Je zou eens een kijkje kunnen nemen in de LV store in Amsterdam mocht je in de omgeving zijn.Wil je echt voor Brits gaan dan zou je ook eens bij http://www.pickett.co.uk/PickettSite/pages/home/default.asp kunnen kijken ook daar hebben we goede ervaringen mee.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #262 Gepost op: 09 april 2010 - 07:40:46
Canvas van LV is erg sterk.
Mijn vrouw heeft al sinds ik haar ken hiervan wat exemplaren,(>20 jaar) ze worden alleen maar mooier door het gebruik.
Grappig is dat je ziet dat de tassen tijdloos zijn. Het ene jaar is het niks en het andere jaar is het weer hip.
Niet voor niets krijgen meisjes in België als ze 16 jaar worden van bonmamma een LV-tje (of een Lowieke).
Zou zelf alleen geen Monogram nemen wanneer je de tas dagelijks gaat gebruiken.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 12 april 2010 - 21:53:19
Leermonsters van Tusting zijn gearriveerd... met een handgeschreven (met vulpen!) briefje er bij. netjes! :)

Verder ben ik er nog niet uit :(. De Mont Blanc Weekender is ook erg fraai (en voldeed aan de maat-eisen), maar 1650 euro voor een gebruikstas (terwijl ik niets over de kwaliteit van Mont Blanc tassen kan vinden) vind ik toch wat aan de hoge kant.

Maar we gaan door :)

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 13 april 2010 - 00:54:20
Kijk eens naar Pampa bags. Kwam na aanleiding van (advertentie-)artikeltje op hun site, ziet er mooi en kwalitatief uit. Reken op een prijs tussen de 400-600 euro.

Mediaman

• Gast
Reactie #265 Gepost op: 13 april 2010 - 06:53:13
Kijk eens naar Pampa bags. Kwam na aanleiding van (advertentie-)artikeltje op hun site, ziet er mooi en kwalitatief uit. Reken op een prijs tussen de 400-600 euro.

Onderweg naar Vanita zag ik een brandstore van Pampa Bags op de Denneweg in Den Haag.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 16 mei 2010 - 14:41:41
Hier het uiteindelijke resultaat van de zoektocht: Tusting Explorer Holdall + Toilettas, beiden in Hatch Atlantic Black

ERG mooi leer :)

Mediaman

• Gast
Reactie #268 Gepost op: 16 mei 2010 - 14:43:10
Waag het niet om er krassen op te maken!  :evil: :wink:

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 07 juli 2010 - 23:33:30
Aantal weken geleden bij Frans Boone een laptop tas gekocht en een weekendtas. Beide tassen bevallen me uitermate goed. Vooral het leer van Felisi is top notch.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten