Auteur Topic: Weekendtas-reistas  (107113 keer gelezen)

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Weekendtas-reistas
Reactie #180 Gepost op: 03 maart 2008 - 16:22:53
Citaat van: "giuliano"
Society Shop had ze een tijd geleden ook, misschien nog steeds?

Overigens verdient het ook de aanbeveling om eens op de maseratie collectie te kijken - mooie spullenboel, ook tassen.

Ik geloof dat de gehele collectie te koop is bij Franco Automobili in Kwinsheul.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Weekendtas-reistas
Reactie #181 Gepost op: 03 maart 2008 - 20:04:05
Citaat van: "giuliano"
Society Shop had ze een tijd geleden ook, misschien nog steeds?

Overigens verdient het ook de aanbeveling om eens op de maseratie collectie te kijken - mooie spullenboel, ook tassen.
Zeker weten mooi spul Giuliano oogt erg mooi.

Gordon Gekko

• Bekijk profiel
Weekendtas-reistas
Reactie #182 Gepost op: 03 maart 2008 - 23:13:27
@Camiceria

Nog bedankt voor de tip, heb vandaag bij Eduard Pelger de laatste Napapijri-tas die ze hadden weggekocht.

http://img151.imageshack.us/my.php?image=napapijritaswk2.jpg
don't mock with the scarf, it's my signature

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Weekendtas-reistas
Reactie #183 Gepost op: 25 maart 2010 - 20:52:51
Ik weet niet ik vind het zelf niet zo'n super merk, ik vind dat bijvoorbeeld Vuitton beter in hun recht staan als ze zulke prijzen vragen dan the Bridge. Ok dan heb je een canvas tas ipv leer, maar voor de productiekosten of voor de kwaliteit hoef je bij dit prijssegment niet meer te kijken. Dus als het toch om imago gaat... Anders vind ik de Bijenkorf alternatieven verstandiger!
Ff een heel oude reactie omhoog schoppen dmv quote...

Ik zit nu te kijken naar een kleine weekendtas (die past in de topkoffer van m'n motor dus max 45 cm lang), en met schouderriem. Tips zijn welkom! :)

De LV Keepall 45 Damier Graphite Canvas vond ik erg mooi, maar LV wordt tegenwoordig grotendeels gemaakt in China dus daar heb ik geen zin in. Bovendien is canvas toch minder resistent dan leer (helemaal als hij rondstuitert in een motorkoffer). 805 euro is natuurlijk best prijzig hiervoor, maar The Bridge zit in hetzelfde prijssegment en Swaine Adenay zelfs nog hoger. Waarom zou dan alleen LV de prijs waard zijn (zoals hierboven gemeld)? Is de rest net zo overprijst maar hebben ze nu éénmaal geen bekende naam?

Ik zoek nl. wel een tas die veel kan hebben en lang, lang meegaat. En dan vind ik de prijs wat minder relevant.

Maar zoals gemeld: tips (goede prijs/kwaliteit) voor een kleine weekendtas (45 cm) met schouderriem zijn welkom :). Schouderriem is echt nodig omdat ik als motorrijder vaak m'n handen al vol heb aan helm e.d.

Mediaman

• Gast
Reactie #184 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:04:06
Is een tas van Filson geen optie, geen leder, maar gaan wel lang mee. Ik heb sinds een paar weken een aktetas en dat is echt een tank, dikke stof, robuuste ritsen en dik lederen handvatten.

De Small Duffle Bag zou passen denk ik, hij is er in drie kleuren: http://www.filson.com/product/index.jsp?productId=2092382&cp=2069836.2065001.2075128&parentPage=family

Prijs: $202,- via Crane's waar ik ook mijn tas heb gekocht: http://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16287&cat=286&page=2

Charlie

• Gast
Reactie #185 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:13:58
LV staat bekend om zijn uitgesproken opdruk en gaandeweg lijkt het imago treuriger te worden. Velen halen dit merk uit China of Turkije en het P.C. Hooftstraat gehalte is dan ook uiterst hoog. Wanneer ik tegenwoordig op straat kijk zie ik voornamelijk D&G, Gucci en LV en somtijds vraag ik mijzelf wel eens af hoe deze mensen het in godsnaam betalen. In dit opzicht heb ik het dan niet over de welgestelde mens, maar eerder over Natasha uit de achterbuurt.

Ik moet wel toegeven dat ikzelf ook een LV voorwerp in mijn bezit heb, maar dan wel in de vorm van een sleutelhangeretui. Dit is nog altijd beter dan een koffer met de welbekende opdruk van dit, voorheen, prestigieuze merk.

Discretie is essentieel zullen we maar zeggen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #186 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:23:39
LV heeft ook discrete artikelen.
Epi,Suhali,Mahina,Damier.

Moest ik even van mijn wederhelft doorgeven.

Charlie

• Gast
Reactie #187 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:29:35
LV heeft ook discrete artikelen.

I stand corrected. Deze lijnen zie je dan weer niet zo vaak.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #188 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:31:11
Volgende keer goed opletten in de PC. :mrgreen:

Charlie

• Gast
Reactie #189 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:33:18
Volgende keer goed opletten in de PC. :mrgreen:

Oei, ik moet er niet aan denken om mijzelf daar te vertonen. Ik mag zo nu en dan wel eens naar de tv kijken!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #190 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:43:41
Ik zou dat maar niet doen we zouden het erg vinden als je hart het begaf.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #191 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:45:56
Jullie hebben toch van die afgrijselijke LV tassen? :mrgreen:

Deze staat hoog op mijn verlanglijstje.

Laatst bewerkt op: 25 maart 2010 - 21:48:59 door Bogart

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #192 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:50:51
Ja precies maar ook de gewone.Ik denk dat Charlie beter naar het volgende adres kan gaan.Wij kopen daar ook Charlie dus niet alleen LV in da house hier.
http://www.pickett.co.uk/PickettSite/pages/home/default.asp

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #193 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:53:26
Mooi de Robusto Bogart.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #194 Gepost op: 25 maart 2010 - 21:56:21
LV Nomade is erg mooi. Heb zelf een tas van vachetta(lijkt op nomade, maar lichter) en een wallet van nomade. Word met de jaren mooier. Ik denk overigens, reagerende op fastcruiser, dat canvas prima degelijk is hoor. Je ziet er althans minder snel wat op. Monogram zou ik niet zo gauw nemen, al kan ook dat prima staan.
@bogart: Suhali en Mahina ken ik niet? Ga het even googlen. Taiga vind ik ook mooi van LV. Weet alleen niet of de keepall daarin ook beschikbaar is. Sowieso in epi en damier.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?