Ik weet niet ik vind het zelf niet zo'n super merk, ik vind dat bijvoorbeeld Vuitton beter in hun recht staan als ze zulke prijzen vragen dan the Bridge. Ok dan heb je een canvas tas ipv leer, maar voor de productiekosten of voor de kwaliteit hoef je bij dit prijssegment niet meer te kijken. Dus als het toch om imago gaat... Anders vind ik de Bijenkorf alternatieven verstandiger!
Ff een heel oude reactie omhoog schoppen dmv quote...
Ik zit nu te kijken naar een kleine weekendtas (die past in de topkoffer van m'n motor dus max 45 cm lang), en met schouderriem. Tips zijn welkom!

De LV Keepall 45 Damier Graphite Canvas vond ik erg mooi, maar LV wordt tegenwoordig grotendeels gemaakt in China dus daar heb ik geen zin in. Bovendien is canvas toch minder resistent dan leer (helemaal als hij rondstuitert in een motorkoffer). 805 euro is natuurlijk best prijzig hiervoor, maar The Bridge zit in hetzelfde prijssegment en Swaine Adenay zelfs nog hoger. Waarom zou dan alleen LV de prijs waard zijn (zoals hierboven gemeld)? Is de rest net zo overprijst maar hebben ze nu éénmaal geen bekende naam?
Ik zoek nl. wel een tas die veel kan hebben en lang, lang meegaat. En dan vind ik de prijs wat minder relevant.
Maar zoals gemeld: tips (goede prijs/kwaliteit) voor een kleine weekendtas (45 cm) met schouderriem zijn welkom

. Schouderriem is echt nodig omdat ik als motorrijder vaak m'n handen al vol heb aan helm e.d.