Door het forum heen lezen (en de mails die ik krijg) merk ik dat er vraag is naar shirts met extra mouwlengte of andere wensen. Ik heb zojuist een gesprek gehad met Luigi Cordone en hem gevraagd of het ook mogelijk is om bij een bestelling ook specifieke wensen op te nemen. Dat blijkt mogelijk te zijn, alleen pas bij een bestelling met minimaal 50 shirts. Nu heeft hij voor mij en dus indirect voor jullie een speciale prijs voor witte en lichtblauwe poplin shirts (100% katoen, 120/2).
Boord wil ik zo laten maken (boord van deze shirts zijn echt prachtig, vallen mooi onder de rever, met of zonder das):

Dit zijn de reguliere maten:
http://www.cordone1956.it/wp-content/uploads/2015/02/MEASUREGUIDE.pdfPrijs voor een shirt met standaard maat zoals aangegeven in tabel: 100 euro
Prijs voor een shirt met bijvoorbeeld extra (mouw)lengte, smallere/bredere oksels/schouders: 110 euro
Prijzen zijn inclusief verzendkosten. Levertijd is normaliter ongeveer 2-3 weken (denk max. 4 weken).
Graag verneem ik of er interesse is (mag ook per PM). Bij interesse van 10 of meer shirts druk ik de bestelling door.
Shirts met specifieke wensen: 50% vooraf betaling.
Met hartelijke groet,
Caner