Hallo iedereen,
Nieuw op dit forum, enorme liefhebber van vooral dassen en hemden. Ik heb deze topic niet helemaal doorgespit, maar ik vroeg me af, hoe het kon dat dit soort schitterende dingen voor deze prijs worden verkocht...
Welkom allereerst. Ik begrijp dat het argwaan kan opwekken, maar je kunt met een gerust hart zaken doen met ons. Wij kopen voornamelijk (grotere) partijen in, waardoor we vaak extra korting krijgen op de producten. Ook zitten daar kledingstukken en/of accessoires tussen die wellicht 1,2 of zelfs 3 collecties oud zijn (voornamelijk dassen), maar daar wordt de kwaliteit en mooiheid niet minder van. De shirts van Barba en van Cordone zijn bijvoorbeeld wel uit de nieuwe collectie (een paar uitgezonderd). De dassen van Borrelli, E.Marinella etc. zijn ook niet de nieuwste collectie, maar daar is de prijs ook naar.
Pakken van oa. Canali, Caruso en een aantal van Pal Zileri hebben een aantrekkelijke prijs omdat dat de laatste stuks uit maatseries zijn (collectiejaar 2015 en 2016). Een pak die 100-150 euro bij ons kost, is uiteraard wel wat ouder, maar daar is de prijs dan ook absoluut naar. De shirts van Sartoria Partenopea zijn bijvoorbeeld laatste collectie, maar Sartoria Partenopea is inmiddels bijna een jaar inactief (dus collectiejaar 2014-2015), vandaar dat wij met dergelijke prijzen kunnen stunten. Het is in principe zo geprijsd dat het weer zo snel mogelijk de deur uit gaat en ruimte gaat creëren voor nieuwe aanvoer.
In de Final Sale categorie zitten genoeg kledingstukken en accessoires die zelfs voor onder de inkoop worden aangeboden (bijvoorbeeld Max Verre schoenen, Luigi Borrelli coats). Dat is puur om ruimte te creëren, waarbij kledingstukken en accessoires die al een tijdje op voorraad zijn extra hoge korting krijgen.
Verder hanteren wij op de meeste producten een lagere marge (detailhandel is normaliter een factor van ongeveer 2,5-2,8 gebruikelijk). Ik zou zeggen; doe je voordeel ermee.
Hoop dat het wat vraagtekens wegwerkt. Mocht je verder nog vragen hebben, verneem ik het graag. Kan via PM, mail en telefoon.
Groet, Caner