Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496371 keer gelezen)

hahostolze

• Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #405 Gepost op: 25 augustus 2016 - 20:11:28
Hallo iedereen,

Nieuw op dit forum, enorme liefhebber van vooral dassen en hemden. Ik heb deze topic niet helemaal doorgespit, maar ik vroeg me af, hoe het kon dat dit soort schitterende dingen voor deze prijs worden verkocht...

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Reactie #406 Gepost op: 25 augustus 2016 - 20:53:57
Hoe bedoel je ? Zo goedkoop, zo duur ?

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #407 Gepost op: 25 augustus 2016 - 21:35:17
Hoe bedoel je ? Zo goedkoop, zo duur ?

hoe het kon dat dit soort schitterende dingen voor deze prijs worden verkocht...

Hoeft niet heel snugger te zijn om te zien dat ie positief verrast is door de prijs...
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

summit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #408 Gepost op: 25 augustus 2016 - 21:43:15
Maar als enorme liefhebber ken je toch een beetje het prijspeil?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #409 Gepost op: 25 augustus 2016 - 23:16:29
Hallo iedereen,

Nieuw op dit forum, enorme liefhebber van vooral dassen en hemden. Ik heb deze topic niet helemaal doorgespit, maar ik vroeg me af, hoe het kon dat dit soort schitterende dingen voor deze prijs worden verkocht...

Welkom allereerst. Ik begrijp dat het argwaan kan opwekken, maar je kunt met een gerust hart zaken doen met ons. Wij kopen voornamelijk (grotere) partijen in, waardoor we vaak extra korting krijgen op de producten. Ook zitten daar kledingstukken en/of accessoires tussen die wellicht 1,2 of zelfs 3 collecties oud zijn (voornamelijk dassen), maar daar wordt de kwaliteit en mooiheid niet minder van. De shirts van Barba en van Cordone zijn bijvoorbeeld wel uit de nieuwe collectie (een paar uitgezonderd). De dassen van Borrelli, E.Marinella etc. zijn ook niet de nieuwste collectie, maar daar is de prijs ook naar.

Pakken van oa. Canali, Caruso en een aantal van Pal Zileri hebben een aantrekkelijke prijs omdat dat de laatste stuks uit maatseries zijn (collectiejaar 2015 en 2016). Een pak die 100-150 euro bij ons kost, is uiteraard wel wat ouder, maar daar is de prijs dan ook absoluut naar. De shirts van Sartoria Partenopea zijn bijvoorbeeld laatste collectie, maar Sartoria Partenopea is inmiddels bijna een jaar inactief (dus collectiejaar 2014-2015), vandaar dat wij met dergelijke prijzen kunnen stunten. Het is in principe zo geprijsd dat het weer zo snel mogelijk de deur uit gaat en ruimte gaat creëren voor nieuwe aanvoer.

In de Final Sale categorie zitten genoeg kledingstukken en accessoires die zelfs voor onder de inkoop worden aangeboden (bijvoorbeeld Max Verre schoenen, Luigi Borrelli coats). Dat is puur om ruimte te creëren, waarbij kledingstukken en accessoires die al een tijdje op voorraad zijn extra hoge korting krijgen.

Verder hanteren wij op de meeste producten een lagere marge (detailhandel is normaliter een factor van ongeveer 2,5-2,8 gebruikelijk). Ik zou zeggen; doe je voordeel ermee.

Hoop dat het wat vraagtekens wegwerkt. Mocht je verder nog vragen hebben, verneem ik het graag. Kan via PM, mail en telefoon. 

Groet, Caner
Laatst bewerkt op: 25 augustus 2016 - 23:19:47 door TFM

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #410 Gepost op: 15 september 2016 - 22:27:19
Mannen vandaag een geslaagde inkoop gehad bij een winkelketen hier in Nederland.

Heb oa. ingekocht:

- Dassen totaal 125x; grotendeels Petronius (veel sevenfold), Drakes en nog wat van Kiton
- Shirts; Barba, Kiton, Attolini en Finamore
- Bermuda's; PT
- Polo's/t-shirts; Loro Piana en nog wat van Fedeli
- Vesten/truitjes; Loro Piana, Attolini, Cashmere.. etc.
- Pak; La Vera maat 52
- Colbert; zat wat van Boglioli tussen
- Jas; double breasted van Boglioli maat 52
- Schedoni Backgammon set (kost retail over de 2500 euro, zelfde leer als wat er in een Ferrari wordt gebruikt)
- Schedoni 2x tassen/briefcase (ook zelfde leer als in een Ferrari, retail 1800 euro)
- Riemen; wat van Santoni en nog een merk waar ik nu even niet op kom

Al met al zijn het voornamelijk enkele  - maar wel met zorg geselecteerde - stuks. Probeer morgen al wat op de website te zetten. Aan het einde van het weekend staat alles er hopelijk op.

Hartelijke groet, Caner

summit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #411 Gepost op: 15 september 2016 - 22:32:18
Dat klinkt erg interessant !

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #412 Gepost op: 17 september 2016 - 17:51:41
Heren ik ben druk bezig met het controleren, opmeten, fotograferen (en het bewerken) van de kledingstukken en accessoires. Ik ben een paar dassen (meen iets van 8-9 stuks) tegengekomen die niet voldoen aan onze kwaliteitseisen, d.w.z. hebben een haakje of een andere lichte beschadiging (bijv. vlekje). Wellicht is er hier belangstelling voor deze dassen? Mogen tegen een bijzondere prijs weg, ga ze afschrijven. Foto's van de dassen staan onderaan.

Verder heb ik ook wat maatwerk shirts van Barba Napoli Gold Label ingekocht. Normaliter koop ik geen maatwerk in, maar dit was een eerste deal en ik wilde die vriendelijke man ook graag helpen.

3 shirts hebben dezelfde afmetingen, namelijk:
Boordmaat 39
Lengte 84-85cm
Mouwlengte 71cm
Taille 48cm
Oksel 54cm
Schouder tot schouder 46,5cm

1 Shirt (laatste op de foto's) heeft de volgende afmetingen:
Boordmaat 39
Lengte 84cm
Mouwlengte 69cm
Oksel 54cm
Schouder 45,5cm
Taille 48cm

Mocht iemand interesse hebben in één of meerdere shirts, verneem ik het graag. Ik zal ook hier een bijzonder prijsje voor maken. Maatwerk Barba Napoli Gold Label heeft normaliter een vanafprijs van 275 euro meen ik me te herinneren.

Foto's:

Laatst bewerkt op: 17 september 2016 - 22:36:46 door TFM

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #413 Gepost op: 17 september 2016 - 20:29:15
Die paarse petronius das, waar zit dat haakje en wat moet het kosten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #414 Gepost op: 17 september 2016 - 21:02:28
Dat zijn gelukkig niet zulke mooie dassen ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #415 Gepost op: 17 september 2016 - 21:09:38
Haha Die effen wat glimmende 7-fold van Petronius, die serie denk ik al tien jaar oud heb er ook nog een hangen maar al jaren niet meer om gehad. 

Edit niet om lullig te doen overigens, erg mooie dassen maar ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had. En draag sowieso zelden meer effen dassen
Laatst bewerkt op: 17 september 2016 - 21:46:31 door Avvocato
The man with style, is the man who can smile

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #416 Gepost op: 17 september 2016 - 21:59:12
Die paarse petronius das, waar zit dat haakje en wat moet het kosten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De eerste paarse heeft echt minimale schade, vrijwel niet zichtbaar (al helemaal niet vanaf een meter afstand). Prijs 10 euro excl verzendkosten. Overige dassen idem dito.

@ Avvo, klopt zitten ook een paar vrij oude tussen, maar dat heb je helaas vrijwel altijd bij grotere partijen. Zijn wel hele mooie dassen

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #417 Gepost op: 17 september 2016 - 22:06:25
Diegene die via de website dassen wil bestellen kan het beste nog even wachten. Zodra alle dassen op de website staan, volgt er een tijdelijke kortingscode van 15% op alle dassen. Meer info hierover volgt morgen.

Hierbij de tas (2 op voorraad) en backgammon set van Schedoni.

Laatst bewerkt op: 17 september 2016 - 22:09:35 door TFM

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #418 Gepost op: 18 september 2016 - 08:25:57
@ Avvo, klopt zitten ook een paar vrij oude tussen, maar dat heb je helaas vrijwel altijd bij grotere partijen. Zijn wel hele mooie dassen

Ja ze zijn schitterend, ik zie nog zo het rek bij Pauw met de verschillende kleuren voor me. Ik moest er ook één, prachtig Volgens mij van de Sint gekregen, aardige vent is dat toch
The man with style, is the man who can smile

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #419 Gepost op: 18 september 2016 - 16:13:45
Na wat overuren staan de dassen dan eindelijk op de website. Hierbij de code om 15% korting te krijgen op alle dassen; SF1

Code is actief t/m dinsdag 20 september 2016.

Voor de geïnteresseerden in de tas van Schedoni, hierbij de afmetingen:

Breedte 37,5cm
Hoogte 28cm
Diepte ongeveer 6cm 

Iedereen een fijne zondag toegewenst.

Groet, Caner