Heren,
Hoewel Cordone1956 tot dusver prachtige stukken heeft geleverd, heb ik toch besloten om geen zaken meer te doen met hem (Luigi Cordone). Met vrijwel elke bestelling was er iets mis (te laat, niet volledig of onjuist). De laatste bestelling was dan ook de druppel (ruim een maand te laat met diverse toezeggingen en onvolledig). Zo had ik 21 sjaals besteld in 7 verschillende motieven, maar kreeg slechts 6 sjaals in 3 motieven en 10 dassen (dassen die ik niet had besteld, maar hij dus in ruil voor de sjaals er zonder overleg bij doet). Het vervelende is dat ik een aantal forumgenoten ook diverse keren beloftes heb gedaan (op basis van Luigi's toezeggingen), maar deze dus ook niet heb kunnen nakomen. Ik vind het nog zo erg niet dat hij de sjaals heeft omgeruild met dassen, maar dat er dan twee tussen zitten die weeffouten hebben, dat vind ik niet fair. Ik heb dit ook kenbaar gemaakt aan hem, maar hij geeft aan het niet te hebben gezien bij het inpakken en thats it.
Mocht er interesse zijn in een wollen sevenfold das, laat het mij graag even weten. Ze gaan voor dik onder de inkoop weg (pstuk 30, samen 50 euro - exclusief verzenden á 5 euro), ik kan dit zo niet verkopen via de website. Het gaat om deze twee dassen: