Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496356 keer gelezen)

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2445 Gepost op: 01 december 2021 - 09:47:30
Geen dank :)

Zonde als je hierdoor klanten misloopt.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2446 Gepost op: 03 december 2021 - 19:13:12
De website is sinds gisteren weer in orde, nogmaals dank voor het melden Scarpa.

De broekenactie verloopt dit weekend. Het gaat hard, maar niet getreurd, ik heb van alle maten namelijk minimaal 3 ingekocht.
Reminder; 60% op deze broeken met code STILEFLANNEL. Niet in combinatie met andere codes te gebruiken.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2447 Gepost op: 03 december 2021 - 21:17:09
Draag incotex in mt. 48. Wat zou je dan aanraden mbt deze fraaie pantalones?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2448 Gepost op: 03 december 2021 - 21:24:56
Draag incotex in mt. 48. Wat zou je dan aanraden mbt deze fraaie pantalones?

Ik heb inmiddels de afmetingen erbij staan (laatste afbeelding bij de desbetreffende broek). Incotex 48 is helaas ook niet allemaal gelijk, verschilt per winkel/land.. Ik heb toevallig nog een Incotex hangen in maat 48, kan het morgenmiddag even voor je vergelijken. Ik vermoed 50, maar wellicht zou een 48 ook nog net kunnen. Uiteraard ook afhankelijk van of je de slim fit versie van Incotex hebt.

Tot dusver heb ik er al een aanzienlijk aantal verkocht, dus wellicht kan iemand bovenstaande vraag ook beantwoorden?

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2449 Gepost op: 04 december 2021 - 00:53:20
De website is sinds gisteren weer in orde, nogmaals dank voor het melden Scarpa.

Goed om te horen.

Vandaag was ik niet thuis en  kan als het goed is morgenmiddag het pakketje ophalen bij het postkantoor.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2450 Gepost op: 04 december 2021 - 13:36:55
Ik heb het vergeleken; taille is vrijwel identiek. Het verschil zit hem in de bovenbenen, die van Stile is iets slanker gesneden dan die van Incotex (slim fit).

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2451 Gepost op: 04 december 2021 - 21:11:34
De taille is wat aan de grote kant, maar ik ga er vanuit dat de kleermaker daar wel raad mee weet. Bij de billen zit hij goed.

Wel een hele mooie stof.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2452 Gepost op: 04 december 2021 - 22:19:41
Ik heb het vergeleken; taille is vrijwel identiek. Het verschil zit hem in de bovenbenen, die van Stile is iets slanker gesneden dan die van Incotex (slim fit).
Merci!
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2453 Gepost op: 19 januari 2022 - 09:38:17
Heren,

Deze week nog een late delivery van Stile Latino binnengekregen. Groene en mid grijze flannel. Verder ook dikke ribbroeken (niet veel van in voorraad op = op) in bruin en beige (heb even twee simpele foto's gemaakt). Ze mogen voor 150 euro per stuk, zowel de flannels als de ribbroeken (alleen deze week). Hierbij een overzicht van de flannels:

Zoals reeds aangegeven: "De stof is écht subliem! De pasvorm is slim fit (vooral in de bovenbenen is het iets slanker gesneden). Ik raad wel aan om een maatje groter te nemen.
Ik heb bijvoorbeeld Jacob Cohen 688 comfort fit W33 (welke gewoon goed zit) en de Stile flanel broek in maat 50 kan nog net. "
Beschikbare maten 44-60, heb ruim 200 flannels ingekocht, dus genoeg voorraad, vandaar ook deze uitzonderlijke prijs.

Bij interesse stuur mij even een PM.

Laatst bewerkt op: 19 januari 2022 - 09:51:26 door TFM

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2454 Gepost op: 19 januari 2022 - 10:58:45
Nog iets, deze jas: https://www.timeformoda.com/product/fralbo-napoli-wool-cashmere-bomber-jacket/

Deze heb ik besteld toen ik in Napels was op basis van de rol stof en de beschrijving van de eigenaar: puur cashmere (subliem en boterzacht)

Vervolgens pro-forma ontvangen, staat ook 100% cashmere op. Pro forma voldaan, na een maand geleverd; staat er 90% wol 10% cashmere op het labeltje en op de factuur. De jas voelt écht aan als 100% cashmere (heb het laten bevestigen door een stoffenkenner), heb nog een 100% cashmere jas van Fralbo en de stof is identiek. Dus even gemaild met de secretaresse van Fralbo, zegt ze het is 90% wol 10% cashmere, ik zal een creditfactuur maken. Prima, profiteren mijn klanten er toch van. Puur cashmere prijs is normaliter 1800 euro, staat nu op de website voor 795 euro... Deze week komt er een andere levering binnen van Fralbo, waaronder weer puur cashmere bomber jassen, die komen wel voor 1800 op de website..

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2455 Gepost op: 19 januari 2022 - 12:24:20
10% kan een hoop doen voor de feel van een stof.

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2456 Gepost op: 20 januari 2022 - 18:09:07
Ik was net bij de kleermaker met zo'n Stile Latino en hij was onder de indruk van de kwaliteit.

Zonder dat ik de prijs noemde gaf hij aan dat zelfs voor "deze winkelstraat" het een dure broek is.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2457 Gepost op: 20 januari 2022 - 18:18:32
Ik was net bij de kleermaker met zo'n Stile Latino en hij was onder de indruk van de kwaliteit.

Zonder dat ik de prijs noemde gaf hij aan dat zelfs voor "deze winkelstraat" het een dure broek is.

Fijn dat er dergelijke bevestigingen komen. Zag onlangs ook dat Oger aan het snoepen was bij Stile Latino.
Veel plezier in ieder geval van je broek!

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2458 Gepost op: 23 januari 2022 - 16:57:28
10% kan een hoop doen voor de feel van een stof.

Weet ik, maar heb genoeg van Fralbo hangen met 90% wol en 10% cashmere, de stof is echt anders.

Vandaag de website aangevuld met wat nieuwe jasjes (sommige direct al in de sale; laatste maat). Zit ook een groene cashmere jasje bij, zelfde verhaal als hierboven.

De SF 10% korting (SF10) is ook nog van toepassing.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2459 Gepost op: 23 januari 2022 - 16:58:39
Weet ik, maar heb genoeg van Fralbo hangen met 90% wol en 10% cashmere, de stof is echt anders. Vertrouw naast mijn eigen ervaring ook op het gesprek met de eigenaar en de pro-forma factuur.

Vandaag de website aangevuld met wat nieuwe jasjes (sommige direct al in de sale; laatste maat). Zit ook een groene cashmere jasje bij, zelfde verhaal als hierboven.

De SF 10% korting (SF10) is ook nog van toepassing.