Een week geleden ben ik begonnen aan de reis van mijn leven; trip naar Napoli in een sneeuwstorm.. Vertrok zondagochtend rond 05.30 uur en het duurde bijna 3.5 uur voordat we (samen met een vriend) Nederland uitwaren (gemiddeld stond het toen op 50km per uur). We moesten vaak achter een paar sneeuwschuivers en strooimachines rijden, zag er wel mooi uit hoe ze dat met z'n 3 of 4-en aanpakten, gelijk hele snelweg aangepakt. Half uurtje over de grens bij Venlo leek het wegdek goed om even wat meer snelheid te maken , dus reed inmiddels 90km per uur. Wegdek leek mooi schoon, maar schijn bedriegt, in de bocht op de snelweg (was volgens mij een driebaansweg) lag echt een enorme pak sneeuw, mogelijk door een sneeuwschuiver van de oprit, zo de snelweg op geschoven.. Kon helaas niet remmen gezien het wegdek, dus maar volop erin gereden en uiteindelijk met wat stuurwerk zonder haarscheuren er van af gekomen. Adrenaline was op dat moment hoog zoals je begrijpt.. Valt mij op dat ze in Duitsland helaas de wegen niet zo goed onderhouden als in Nederland. Werkt bijvoorbeeld maar 1 sneeuwschuiver op een 3 baans weg. Verder was de reis was goed te doen en inmiddels sinds woensdagavond 20.59 uur heelhuids thuis.
Wat heb ik zoal gedaan; nieuw merk aangetrokken,
Fralbo Napoli. Topmerk op het gebied van shirts. Maakt alle shirts van Rubinacci en inmiddels ook diverse shirts voor Brunello Cucinelli. Hun exclusieve lijn is die van Anna Barone, shirt volledig met de hand gemaakt, werkelijk alle details met de hand. Heb er een shirt van, dus kan het laten zien aan de geïnteresseerden. Heb zelf jersey shirts (van Fralbo) in diverse kleuren met prachtige button down boord besteld. Levering eind maart. MTO is mogelijk.
Verder bestelling geplaatst voor wat linnen shirts van Masaniello Napoli, beige, groen en bruin. Daarna ook wat dress shirts van Barba Napoli bijbesteld.
Als klapper op de vuurpijl; mega order bij Stile Latino. Veel (ja écht veel) coats in maatseries en heel veel (1000

) pure cashmere truien met een ronde en turtleneck kraag voor komende winter.
Het is tijd om te groeien en die risico durf ik wel aan.
Heb ook wat Jacob Cohen jeans ingekocht uit de nieuwe collectie. Beschikbare maten; 32-35-36-38-40 (heb 3 jeans in maat 40, waarvan 1 limited, dus wie is de gelukkige). Wat Stefano Ricci croco sneakers in maat 43 en 44,
paar Stile Latino dames coats (waaronder cashmere), Zilli dames ballerina schoenen (waaronder één in croco). Verwacht komende week nog een grote lading cashmere truien van Stile Latino binnen te krijgen en een kleine hoeveelheid truien voor dames.
Heb zoals jullie begrijpen ook wat items voor dames ingekocht, puur omdat er vraag naar is in mijn klantenkring. Ik ben niet van plan om dameskleding te gaan voeren, maar wilde een keer een uitzondering - met enkel top items - maken.