Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496362 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2400 Gepost op: 31 januari 2021 - 10:30:58
Gefeliciteerd.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #2401 Gepost op: 31 januari 2021 - 13:04:07
Gefeliciteerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2402 Gepost op: 31 januari 2021 - 13:54:11
Mooi man, gefeliciteerd! Fijn om wat meer ruimte te hebben.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2403 Gepost op: 14 februari 2021 - 09:13:18
Een week geleden ben ik begonnen aan de reis van mijn leven; trip naar Napoli in een sneeuwstorm.. Vertrok zondagochtend rond 05.30 uur en het duurde bijna 3.5 uur voordat we (samen met een vriend) Nederland uitwaren (gemiddeld stond het toen op 50km per uur).  We moesten vaak achter een paar sneeuwschuivers en strooimachines rijden, zag er wel mooi uit hoe ze dat met z'n 3 of 4-en aanpakten, gelijk hele snelweg aangepakt. Half uurtje over de grens bij Venlo leek het wegdek goed om even wat meer snelheid te maken , dus reed inmiddels 90km per uur.  Wegdek leek mooi schoon, maar schijn bedriegt, in de bocht op de snelweg (was volgens mij een driebaansweg) lag echt een enorme pak sneeuw, mogelijk door een sneeuwschuiver van de oprit, zo de snelweg op geschoven..  Kon helaas niet remmen gezien het wegdek, dus maar volop erin gereden en uiteindelijk met wat stuurwerk zonder haarscheuren er van af gekomen. Adrenaline was op dat moment hoog zoals je begrijpt.. Valt mij op dat ze in Duitsland helaas de wegen niet zo goed onderhouden als in Nederland. Werkt bijvoorbeeld maar 1 sneeuwschuiver op een 3 baans weg.  Verder was de reis was goed te doen en inmiddels sinds woensdagavond 20.59 uur heelhuids thuis.

Wat heb ik zoal gedaan; nieuw merk aangetrokken, Fralbo Napoli. Topmerk op het gebied van shirts. Maakt alle shirts van Rubinacci en inmiddels ook diverse shirts voor Brunello Cucinelli. Hun exclusieve lijn is die van  Anna Barone, shirt volledig met de hand gemaakt, werkelijk  alle details met de hand. Heb er een shirt van, dus kan het laten zien aan de geïnteresseerden. Heb zelf jersey shirts (van Fralbo) in diverse kleuren met prachtige button down boord besteld. Levering eind maart. MTO is mogelijk.

Verder bestelling geplaatst voor wat linnen shirts van Masaniello Napoli, beige, groen en bruin. Daarna ook wat dress shirts van Barba Napoli bijbesteld.

Als klapper op de vuurpijl; mega order bij Stile Latino. Veel (ja écht veel) coats in maatseries en  heel veel (1000  :shock:) pure cashmere truien met een ronde en turtleneck kraag voor komende winter.

Het is tijd om te groeien en die risico durf ik wel aan.

Heb ook wat Jacob Cohen jeans ingekocht uit de nieuwe collectie. Beschikbare maten; 32-35-36-38-40 (heb 3 jeans in maat 40, waarvan 1 limited, dus wie is de gelukkige). Wat Stefano Ricci croco sneakers in maat 43 en 44, paar Stile Latino dames coats (waaronder cashmere),  Zilli dames ballerina schoenen (waaronder één in croco). Verwacht komende week nog een grote lading cashmere truien van Stile Latino binnen te krijgen  en een kleine hoeveelheid truien voor dames. 

Heb zoals jullie begrijpen ook wat items voor dames ingekocht, puur omdat er vraag naar is in mijn klantenkring. Ik ben niet van plan om dameskleding te gaan voeren, maar wilde een keer een uitzondering - met enkel top items - maken.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #2404 Gepost op: 14 februari 2021 - 09:18:24
Fralbo is mooi van wat ik er van zag 👍
The man with style, is the man who can smile

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2405 Gepost op: 14 februari 2021 - 10:34:04
Mooi verhaal en klinkt als mooie spullen weer aangeschaft; ben benieuwd!

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #2406 Gepost op: 14 februari 2021 - 11:36:40
Klinkt goed! Wel spannend om zo groots in te kopen :).

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2407 Gepost op: 14 februari 2021 - 19:04:37
Klinkt goed, weer lekker bezig!

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2408 Gepost op: 14 februari 2021 - 20:39:19
Ned 2 nu.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2409 Gepost op: 14 februari 2021 - 21:42:16
Interessant ja.

Tapenade

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2410 Gepost op: 14 februari 2021 - 22:36:34
‘Daar bij die Italiaanse vlag wonen buitenlanders’

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2411 Gepost op: 23 februari 2021 - 22:11:51
Helemaal vergeten; ook een pak laten aanmeten door Vincenzo Attolini :). Golden bale stofje in blauw met een  subtiel motiefje. Jasje met mooie brede revers, tweeknoops, Napolitaanse mouwinzet en werkende knoopsgaten. Pantalon met bandplooi, zijtrekkers en knoopsluiting.

Verder ter impressie van de coats voor FW 21/22, deze komt in ieder geval in een maatserie.

Heb deze week ook een nieuwe lading polo's en wat ander zomerse kleding binnen  van Stile Latino. Een deel komt deze week op de website, de rest wacht op onze Tom Cruise.  Tot slot FW 2021/22 jassen van Valstar, voornamelijk in maat 50 (bij interesse stuur even een e-mail of app).

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2412 Gepost op: 02 april 2021 - 12:35:20
Heren, de website is weer aangevuld met linnen shirts van Masaniello Napoli, jeans van Jacob Cohen, longsleeves en polo's van Stile Latino. Ook weer een lading schoenen.

Volgende week verwacht ik nog Fralbo Napoli (8 stappen handwerk) en Anna Barone shirts (volledig handgemaakt 200/2 katoen van David en John Anderson), verder nog een lading van 100 Jacob Cohen jeans, waarvan 1/4 limited.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2413 Gepost op: 07 april 2021 - 13:07:50
Heren, onlangs twee nieuwe merken toegevoegd aan de collectie; Fralbo Napoli en Anna Barone Napoli (eerste levering is inmiddels onderweg). Laatstgenoemde is ook onderdeel van Fralbo, maar is de exclusieve lijn (lees: volledig handgemaakte).

Heb een leuke MTO programma met ze en heb al wat linnen shirts in bestelling staan. Mochten jullie ook mee willen doen, kan dat uiteraard. Fralbo Napoli 8 stappen linnen shirt voor 219 euro, bij 2 of meer 10% korting. De stoffen waaruit je kunt kiezen staan hieronder.

Ik wil ze laten maken met een regular fit (dus zonder coupenaden in de rug). Linnen hoort wat losjes te zitten en tailleren kan makkelijk voor nog geen tientje bij een kleermaker.

Verneem graag uiterlijk aanstaande vrijdag (9 april) om 20.00 uur van je als je ook een bestelling wilt plaatsen.

Voor de liefhebbers van mooie dassen; binnenkort een beste lading van Salvatore Ferragamo binnen.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2414 Gepost op: 09 april 2021 - 19:59:56
De eerste lading Fralbo Napoli shirts zijn binnen (9 verschillende). Prachtige stoffen, handwerk en fraaie boorden. Ter impressie: