Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496344 keer gelezen)

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2490 Gepost op: 12 oktober 2022 - 09:17:26
Thanks voor de moeite!
Zal er vandaag naar kijken.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2491 Gepost op: 09 januari 2023 - 10:49:45
Heren, laten we het jaar beginnen met wat nieuws uit het sartoriale wereld van Time for Moda:

Eind februari heb ik een trip gepland naar Napoli samen met wat klanten. We gaan o.a. naar Stile Latino en Fralbo Napoli voor wat maatwerk. Verder ga ik met een nieuw merk in zee; Luigi Melluso. Tot op heden vooral bekend om bespoke, maar ze hebben ook RTW. Ga een special collection laten samenstellen. Heb ook al wat jasjes en pakken van ze binnen (voornamelijk samples voor goede prijzen).

Hier een foto van "artisanologist" en schrijver Fabio Attanasio terwijl hij wordt opgemeten voor een maatwerk jasje en broek:

Zijn ervaring met Luigi Melluso: "Overall I am absolutely satisfied with this masterpiece and my mark is 9+/10"

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen als jullie op de socials naar de kledingstukken van Luigi Melluso kijken. Wat wel doen en wat vooral niet?

Verder heb ik voor knitwear ook een nieuw merk; Mauro Ottaviani. Prachtig knitwear van de mooiste stoffen (o.a. Loro Piana). In Nederland ook te koop bij Sartoria in Naarden.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2492 Gepost op: 30 januari 2023 - 13:55:45
Heren, ik krijg de laatste tijd vaak de vraag of de truien actie nog steeds geldig is. Zoals velen van jullie weten heb ik 1000 truien in een keer besteld bij Stile Latino. Truien gemaakt van 95% eco-cashmere en 5% wol. In 10 verschillende kleuren, zowel met ronde als met turtleneck.
Ik ben blij dat ik zoveel truien op tijd heb ingekocht, immers de cashmere prijzen zijn afgelopen jaar met ongeveer 50-60% gestegen.

Inmiddels is deze lot gehalveerd. Veel grote maten zijn alweer uitverkocht. Mocht er hier interesse zijn in deze truien, bied ik ze graag de komende 2 weken nog aan voor een topprijs (nog net iets hoger dan wat ze bij de HM vragen):

1 trui 195 euro
2 of meer 175 euro per trui
5 of meer 150 euro per trui

Voor bovenstaande prijzen kan ik ze helaas niet meer inkopen..

Bestellingen ontvang ik graag  via PM, app, mail en telefoon. Betalen mogelijk via Ideal, creditcard of PayPal. Verzenden met PostNL. Passen en/of ophalen op afspraak mogelijk in Bergschenhoek.

Voor de liefhebbers, op Marktplaats heb ik ook veel items staan die niet op mijn website staan: https://www.marktplaats.nl/smb-profile/profile/20721369?utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=copy-btn

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2493 Gepost op: 31 januari 2023 - 21:00:37
Heren, de sale op de website is ook begonnen. Gebruik code VIPSUBSCRIBER voor nog 10% extra korting op alles in je winkelwagen (code geldig t/m 6 februari 2023).
Zitten o.a. wat Fralbo shirts tussen voor 125 euro en Barba shirts voor 139 euro. Ook aardig wat coats, schoenen en jasjes. OP = OP

https://www.timeformoda.com

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2494 Gepost op: 08 februari 2023 - 22:54:51
Heren, zoals jullie weten heeft er enkele dagen geleden een verwoestende aardbeving plaatsgevonden in Turkije en Syrie. Een regio zo groot als Italie en het Verenigd Koninkrijk samen is getroffen. Via kennissen (lijn is echt aanzienlijk korter en sneller dan welke hulporganisatie dan ook)  is er al ruim 40.000 euro opgehaald binnen 24 uur. De eerste woningen zijn gehuurd en de slachtoffers zijn onderweg naar hun nieuwe (tijdelijke onderkomen). Dit bedrag is uiteraard niet voldoende. Hierbij wil ik een beroep doen op jullie vrijgevigheid.

Een ieder die direct wil doneren, mag dat doen via tikkie: https://tikkie.me/pay/utkpjfoit49dpo5q918j

(Deze link is geldig t/m 22 februari)

Een andere optie is: bij elke bestelling (in februari)  doneer ik 50% van het aankoopbedrag aan de slachtoffers. Vul hiervoor aub als notitie bij het afrekenen: bijdrage hulp aardbeving.

Een goede kennis heeft al familieleden en vrienden verloren.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2495 Gepost op: 09 februari 2023 - 07:27:05
Done.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2496 Gepost op: 09 februari 2023 - 07:35:01
 <3

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2497 Gepost op: 09 februari 2023 - 15:09:45
Heb zojuist 300 euro overgemaakt naar mijn neef in Istanbul. Hij koopt hier flessen water voor en dat wordt hopelijk vandaag nog ingeladen om te worden getransporteerd naar de getroffen regio. Heb begrepen dat water op moment de prioriteit heeft.

Dank voor jullie bijdragen!

Uiteraard zal ik er zorg voor dragen dat zodra er weer wat wordt gedoneerd, dit terechtkomt bij de hulpbehoevenden.  <3

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2498 Gepost op: 13 februari 2023 - 21:36:06
Dank heren, we zijn gezamenlijk de 500 euro inmiddels gepasseerd. Alle beetjes helpen  <3

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2499 Gepost op: 28 maart 2023 - 12:01:37
Heren,

Even wat nieuws uit mijn sartoriale wereld. Afgelopen maand eerst naar Napoli geweest met wat klanten voor het laten aanmeten van pakken bij Stile Latino en shirts bij Fralbo Napoli. Ook direct wat nieuwe orders geplaatst bij deze twee Napolitanen. Tevens bij Luigi Melluso geweest, een kleermaker die vooral bekend staat om bespoke en MTM.  Heb daar een order geplaatst waarbij ik letterlijk mijn grenzen heb verlegd (écht Napolitaanse stijl o.a. pakken en jasjes met brede lapels, zowel db als sb). Uiteraard is een wat ingetogener stijl ook mogelijk bij ze, maar ik wilde wat meer onderscheidend zijn t.o.v. de Stile Latino collectie.

Vervolgens een tripje naar Bologna om Enzo Bonafe te bezoeken. Heb daar ook een leuke order samengesteld (loafers, oxfords, wholecuts, Norvegian boots (2 modellen), single monks e.d.). MTO blijft te allen tijde mogelijk bij Enzo Bonafe, dus mocht je iets willen laten maken, geef even een gil. 

Nu komt het, voor het eerst in 9 jaar tijd ben ik van plan om een MTM trunk show te organiseren en wel met Luigi Melluso.

Gezien dit een geheel nieuwe stap is en ik dit voor het eerst ga doen, heb ik een uitzonderlijke SF deal samengesteld. Prijzen ex stof:

Colbert 750
Pak 900
Coat 950
Broek 200

De hamvraag; is er hier interesse? Hoor het graag! Dan gaan we kijken naar de mogelijke datums. Kan eventueel op korte termijn al (met sprig summer in zicht). Bij voldoende interesse, hak ik de knoop door.

Hierboven  twee foto's van "artisanologist" en schrijver Fabio Attanasio terwijl hij wordt opgemeten voor een maatwerk jasje en broek:

Zijn ervaring met Luigi Melluso: "Overall I am absolutely satisfied with this masterpiece and my mark is 9+/10"

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #2500 Gepost op: 28 maart 2023 - 17:05:21
Heren,

Even wat nieuws uit mijn sartoriale wereld. Afgelopen maand eerst naar Napoli geweest met wat klanten voor het laten aanmeten van pakken bij Stile Latino en shirts bij Fralbo Napoli. Ook direct wat nieuwe orders geplaatst bij deze twee Napolitanen. Tevens bij Luigi Melluso geweest, een kleermaker die vooral bekend staat om bespoke en MTM.  Heb daar een order geplaatst waarbij ik letterlijk mijn grenzen heb verlegd (écht Napolitaanse stijl o.a. pakken en jasjes met brede lapels, zowel db als sb). Uiteraard is een wat ingetogener stijl ook mogelijk bij ze, maar ik wilde wat meer onderscheidend zijn t.o.v. de Stile Latino collectie.

Vervolgens een tripje naar Bologna om Enzo Bonafe te bezoeken. Heb daar ook een leuke order samengesteld (loafers, oxfords, wholecuts, Norvegian boots (2 modellen), single monks e.d.). MTO blijft te allen tijde mogelijk bij Enzo Bonafe, dus mocht je iets willen laten maken, geef even een gil. 

Nu komt het, voor het eerst in 9 jaar tijd ben ik van plan om een MTM trunk show te organiseren en wel met Luigi Melluso.

Gezien dit een geheel nieuwe stap is en ik dit voor het eerst ga doen, heb ik een uitzonderlijke SF deal samengesteld. Prijzen ex stof:

Colbert 750
Pak 900
Coat 950
Broek 200

De hamvraag; is er hier interesse? Hoor het graag! Dan gaan we kijken naar de mogelijke datums. Kan eventueel op korte termijn al (met sprig summer in zicht). Bij voldoende interesse, hak ik de knoop door.

Hierboven  twee foto's van "artisanologist" en schrijver Fabio Attanasio terwijl hij wordt opgemeten voor een maatwerk jasje en broek:

Klinkt heel aantrekkelijk, alleen ben ik niet zo van de napolitaanse stijl.
Maar wellicht voor een leuk lente/zomer jasje?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2501 Gepost op: 29 maart 2023 - 07:24:23
Een coat lijkt me wel wat.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2502 Gepost op: 01 mei 2023 - 10:17:52
Heren, gisteren de nieuwe collectie van Luigi Melluso online gezet. Tevens nog wat S160 pakken van Stile Latino in 4 verschillende kleuren van maat 46 t/m 58.

Ben zeer tevreden met hetgeen wat Luigi Melluso heeft gemaakt. Kwaliteit, handwerk en afwerking is subliem. Wat wil je ook anders van kleermakers die voorheen voor o.a. Cesare Attolini, Stile Latino en Sartoria Partenopea hebben gewerkt. Ze zitten ook in het oude pand van Stile Latino  :D.

Op de pakken en jasjes van Stile Latino kan ik een leuke korting geven; variërend van 50 tot 60% (enkel op de items die niet zijn afgeprijsd). Bij interesse stuur mij een berichtje.

https://www.timeformoda.com/

Hier wat kiekjes:

Luigi Melluso S150 wol met zijde

Linnen, zijde en katoen jasje Luigi Melluso

S120 flanel pak Stile Latino (staat niet online, is voor komende FW collectie, maar wel reeds beschikbaar voor verkoop)

Mijn MTM jasje waar ze mee bezig zijn:

Laatst bewerkt op: 01 mei 2023 - 10:21:55 door TFM

salvatorre35

• Bekijk profiel
Reactie #2503 Gepost op: 01 mei 2023 - 11:36:57
Kijk dat is nou de service die we graag zien!

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2504 Gepost op: 10 mei 2023 - 17:57:18
Gisteren nieuwe collectie Enzo Bonafe schoenen binnengekregen. Vandaag helaas het trieste nieuws ontvangen dat Enzo vannacht is overleden op 88 jarige leeftijd. 75 jaar lang dag en soms nachten aan het werk geweest. Heb hem in maart voor het laatst gezien en ook toen was hij aan het werk.