Heren,
Even wat nieuws uit mijn sartoriale wereld. Afgelopen maand eerst naar Napoli geweest met wat klanten voor het laten aanmeten van pakken bij Stile Latino en shirts bij Fralbo Napoli. Ook direct wat nieuwe orders geplaatst bij deze twee Napolitanen. Tevens bij Luigi Melluso geweest, een kleermaker die vooral bekend staat om bespoke en MTM. Heb daar een order geplaatst waarbij ik letterlijk mijn grenzen heb verlegd (écht Napolitaanse stijl o.a. pakken en jasjes met brede lapels, zowel db als sb). Uiteraard is een wat ingetogener stijl ook mogelijk bij ze, maar ik wilde wat meer onderscheidend zijn t.o.v. de Stile Latino collectie.
Vervolgens een tripje naar Bologna om Enzo Bonafe te bezoeken. Heb daar ook een leuke order samengesteld (loafers, oxfords, wholecuts, Norvegian boots (2 modellen), single monks e.d.). MTO blijft te allen tijde mogelijk bij Enzo Bonafe, dus mocht je iets willen laten maken, geef even een gil.
Nu komt het, voor het eerst in 9 jaar tijd ben ik van plan om een MTM trunk show te organiseren en wel met Luigi Melluso.
Gezien dit een geheel nieuwe stap is en ik dit voor het eerst ga doen, heb ik een uitzonderlijke SF deal samengesteld. Prijzen ex stof:
Colbert 750
Pak 900
Coat 950
Broek 200
De hamvraag; is er hier interesse? Hoor het graag! Dan gaan we kijken naar de mogelijke datums. Kan eventueel op korte termijn al (met sprig summer in zicht). Bij voldoende interesse, hak ik de knoop door.

Hierboven twee foto's van "artisanologist" en schrijver Fabio Attanasio terwijl hij wordt opgemeten voor een maatwerk jasje en broek:
Zijn ervaring met Luigi Melluso: "Overall I am absolutely satisfied with this masterpiece and my mark is 9+/10"