Auteur Topic: Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?  (18406 keer gelezen)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #45 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:18:19
Ik was er laatst ook voor het eerst, en toen werkte die lange jongen ook (geen Turk denk ik, wel iets uit het Midden-Oosten). Ik vond hem prettig in de omgang en hij hielp me prima. Geen klachten dus. Ben het met Merlino eens, ik houd ook van een beetje relaxte omgang. Ik weet niet hoe het bij Oger is, de enige ervaring die ik met een Oger verkoper heb is in een filmpje van Jort Kelder op 2go.tv. En dat leek me een enorme eikel  :D
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #46 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:20:32
wat een drama is, zijn de dames bij van assem... wat staan die daar dan te doen :?  :?:    :?:    :?:   :?:  :?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #47 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:23:07
Citaat van: "ruby tuesday"
wat een drama is, zijn de dames bij van assem... wat staan die daar dan te doen :?  :?:    :?:    :?:   :?:  :?


Geil zijn? Ik weet niet, ben er nog nooit geweest!
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #48 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:33:17
de meeste zijn rond de 40-50.... dat gaat niet echt op dus..

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #49 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:41:11
Citaat van: "ruby tuesday"
wat een drama is, zijn de dames bij van assem... wat staan die daar dan te doen :?  :?:    :?:    :?:   :?:  :?

verschrikkelijk stel inderdaad
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Jason

  • Gast
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #50 Gepost op: 10 januari 2006 – 14:57:41
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "ruby tuesday"
wat een drama is, zijn de dames bij van assem... wat staan die daar dan te doen :?  :?:    :?:    :?:   :?:  :?

verschrikkelijk stel inderdaad


inderdaad, ze zijn heel trots op 'de enige santoni shop-in-shop in nederland', maar een bijpassende verkoopster kunnen ze blijkbaar niet vinden.. de enige die er iets van weet is een meisje dat er heel soms is, met een hogere functie denk ik. zij draagt zelf ook snatoni.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #51 Gepost op: 10 januari 2006 – 16:16:05
Santoni spreken ze ook uit alsof het een kilo aarbeien zijn op de markt

SAtOnIIIII zoiets :lol:

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #52 Gepost op: 10 januari 2006 – 16:18:08
Citaat van: "ruby tuesday"
Santoni spreken ze ook uit alsof het een kilo aarbeien zijn op de markt

SAtOnIIIII zoiets :lol:


inderdaad; dat deze vrouwen niet lekker mephistootjes bij de scapino gaan verkopen aan een stel bejaarden. En dan een stel schoengekke "Danny's" in de winkel
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #53 Gepost op: 10 januari 2006 – 16:22:24
niet het juiste topic, maar mephisto wordt niet verkocht bij Scapino en is voor veel mensen een juiste schoen :wink:

btw, nu we het toch over van Assem hebben, er was iemand die vroeg naar sale@van assem, het is nog steeds niet -30 of meer.. -20%volgens mij met extra kassakorting van 20,-..

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #54 Gepost op: 10 januari 2006 – 18:56:49
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "ruby tuesday"
wat een drama is, zijn de dames bij van assem... wat staan die daar dan te doen :?  :?:    :?:    :?:   :?:  :?

verschrikkelijk stel inderdaad


inderdaad, ze zijn heel trots op 'de enige santoni shop-in-shop in nederland', maar een bijpassende verkoopster kunnen ze blijkbaar niet vinden.. de enige die er iets van weet is een meisje dat er heel soms is, met een hogere functie denk ik. zij draagt zelf ook snatoni.
Dat is dat jongere meisje bedoel je Jason die heeft er wel verstand van.Wat men ook kan doen is niet meer naar van Assem gaan :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #55 Gepost op: 10 januari 2006 – 19:23:22
Citaat van: "ruby tuesday"
niet het juiste topic, maar mephisto wordt niet verkocht bij Scapino en is voor veel mensen een juiste schoen :wink:

btw, nu we het toch over van Assem hebben, er was iemand die vroeg naar sale@van assem, het is nog steeds niet -30 of meer.. -20%volgens mij met extra kassakorting van 20,-..


topic is 'Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?' staat idd onder pak, maar nu ik toch de gelegenheid had...

mephisto bij scapino of niet; het blijven schoenen voor de bejaarde randgemeente ( :shock: )


dank trouwens voor de info over de sale bij v/d A. Vorig jaar heb ik een paar plain C&J oxfords voor de helft gekocht. Wie weet nu nog een extra paar "SATOOONI" :D
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #56 Gepost op: 10 januari 2006 – 19:25:16
vooralsnog is de korting ver te zoeken daaro... ik wacht nog steeds op meer korting voor mijn eerste paar.... als niemand hier ze koopt... [-(

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #57 Gepost op: 10 januari 2006 – 19:46:16
Citaat van: "ruby tuesday"
vooralsnog is de korting ver te zoeken daaro... ik wacht nog steeds op meer korting voor mijn eerste paar.... als niemand hier ze koopt... [-(


good luck mate (althans zolang je niet mijn schoenmaat hebt!)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #58 Gepost op: 10 januari 2006 – 19:52:54
7 1/2 ... weet niet welke je zoekt..

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #59 Gepost op: 10 januari 2006 – 19:54:44
Santoni topic? :idea:
Fashion can be bought. Style one must possess.