Auteur Topic: Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?  (18370 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #15 Gepost op: 08 september 2005 – 21:06:01
"Goede verkopers" is iets heel persoonlijks denk ik. Beste manier is om zelf even binnen te stappen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #16 Gepost op: 08 september 2005 – 21:50:06
Citaat van: "jos"
Citaat van: "f430"

Ik ben morgen in Rotterdam dus ga ik even een kijkje nemen daarzo. Denk dat ik dan ook gelijk Oger Rotterdam aandoe..


Hoi, laat even weten wat je mening over beide zaken/collectie is als je er morgen bent geweest.


Ik denk dat ik toch even doorrijd naar Oger Amsterdam om de nieuwe DFS lijn te bekijken (ivm krap tijdschema). Voordeel van Oger is dat Pauw op de hoek zit  :lol:

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #17 Gepost op: 17 september 2005 – 18:16:57
slechtste: Oger Amsterdam, en dan vooral die wat "kleinere" mannetjes en die gladde. ik vind mensen als Martijn Bosman wel goed, de rest echt klote, er lopen ook van die schooljongetjes rond die dan zeggen:  "OHHHHHHHHH MENEEERRRRR(x1000) WAT EEN TE GEKKE SHOES!!!" en dan zeg ik:  "dank"
"MAAARRRR(x1000)  WAAR HAALT U DIE VANDAAN?, HIERRRR?"
"nee zeg..."
"OH, ALSOF WIJ NIETS MOOIS HEBBEN"

het valt mee, maar het volume en de irritatie..brrrr...

Beste:

Pauw mannen, erg goed, al kunnen ze soms opdringerig worden als je veel koopt "Meneer X, neem er nou nog een Finamore bij, ik bedoel, dan ben je klaar" dat was dan meer Raymond, die weg is.
Vind daniel erg aardig en de rest ook wel, goede verkopers.

Huey

  • Gast
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #18 Gepost op: 17 september 2005 – 18:23:19
Die ene jongen bij Canali vind ik trouwens ook altijd erg aardig en goed in z'n vak, niet Ritch maar.... Grrr, kan er even niet opkomen.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #19 Gepost op: 17 september 2005 – 19:04:58
ja ik weet wie je bedoelt, maar Canali vind ik vrij slecht. is het niet de shopmanager?

Huey

  • Gast
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #20 Gepost op: 17 september 2005 – 19:13:03
Citaat van: "bracco"
ja ik weet wie je bedoelt, maar Canali vind ik vrij slecht. is het niet de shopmanager?


Ritch is de shopmanager, met dat baardje en zwart haar.

Canali heeft helaas niet altijd even mooie dingen. Af en toe wel leuke riemen, casual shirts enzo. Losse broeken vind ik daar ook prima. Maar die pakken staan me niet.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #21 Gepost op: 17 september 2005 – 19:21:55
nee die pakken zijn zeer slecht gesneden, en hun schoenen.... :cry: om te huilen, denken ze dat iedereen klompvoeten heeft.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #22 Gepost op: 20 september 2005 – 16:25:34
Ik was vandaag even bij Oger en ik vond het allemaal wel meevallen. Ik werd geholpen door een wat oudere lange man (hielp mij ook een keer in Haarlem, als invaller zei hij). Ik werd goed geholpen, mocht op mijn gemakje wat passen, kreeg een lekker kopje espresso voorgeschoteld etc.. Even een een mooi DFS pak aangeschaft , grijs gestreept (werkpak), zit wel mooi getailleerd enzo. Gelijk even een getailleerd roze shirt erbij ook en nog een dasje  :lol:  Ook nog even een supermooie Etro overjas aangehad (wel 800  :lol: ), daar ga ik nog wel even over nadenken. Mijn pak is volgende week dinsdag klaar dus dan kan ik hem altijd nog meenemen natuurlijk :) Ze hadden ook wel mooie Maffeis hemden, misschien dat ik die nog eens aanpas, maar voor dat geld heb je ook een mooi op maat gemaakt shirtmakers hemd  :o

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #23 Gepost op: 20 september 2005 – 16:30:33
DFS is gewoon een prima pak voor 't geld, en als het gewoon beviel qua winkel en verkoper, lijkt het  me dat je een goede koop hebt gedaan.
Fashion can be bought. Style one must possess.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #24 Gepost op: 20 september 2005 – 16:33:51
Citaat van: "Nexus"
DFS is gewoon een prima pak voor 't geld, en als het gewoon beviel qua winkel en verkoper, lijkt het  me dat je een goede koop hebt gedaan.


Ja. Maar ik kan me voorstellen dat de sfeer op de drukkere dagen ook wat minder is, dan zal het allemaal wel wat minder relaxt zijn. Ik had nog een confectie Caruso aan maar de DFS zat mij beter, beter op het lichaam zeg maar. Mooie Santoni's daar trouwens  :)

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #25 Gepost op: 20 september 2005 – 17:12:30
ik heb ook nooit 'problemen' met 't oger personeel. Oger is me iets te decadent, met de glaasjes wijn enzo, maar daar kan ik wel omheen kijken.

Huey

  • Gast
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #26 Gepost op: 20 september 2005 – 17:16:26
Het lijken me aardige jongens, mijn enige 'probleem' is dat ze je niet gewoon even vrij laten kijken. Ze komen toch altijd achter je aan. Wat ze wel siert is dat ze dat ook doen als ik in een ouwe spijkerbroek en t-shirt aan kom. Niet alleen als ik dure kleding draag.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #27 Gepost op: 20 september 2005 – 17:19:23
Citaat van: "Huey"
Wat ze wel siert is dat ze dat ook doen als ik in een ouwe spijkerbroek en t-shirt aan kom. Niet alleen als ik dure kleding draag.


Niet zo vreemd als je bedenkt dat ze veel Amsterdamse Nouveau Riches als klant hebben :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #28 Gepost op: 20 september 2005 – 17:19:27
Citaat van: "Huey"
Het lijken me aardige jongens, mijn enige 'probleem' is dat ze je niet gewoon even vrij laten kijken. Ze komen toch altijd achter je aan. Wat ze wel siert is dat ze dat ook doen als ik in een ouwe spijkerbroek en t-shirt aan kom. Niet alleen als ik dure kleding draag.


Ja ik zeg meestal dat ik ze wel roep als ik m'n maat nodig heb. En ze helpen je ook netjes ook al straal je niet uit dat je geld hebt/wilt uitgeven.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Waar werken de beste/slechtste kledingverkopers?
Reactie #29 Gepost op: 20 september 2005 – 17:40:27
Citaat van: "Daan"
ik heb ook nooit 'problemen' met 't oger personeel. Oger is me iets te decadent, met de glaasjes wijn enzo, maar daar kan ik wel omheen kijken.


hahah ja klopt. Ze vroegen mij ook of ik een glaasje whiskey wilde maar ik stond al strak van de goede espresso daar  :roll:  en het was nog ochtend  :lol: