Auteur Topic: Carmina by Albaladejo  (235140 keer gelezen)

guest45

• Gast
Carmina by Albaladejo
Reactie #915 Gepost op: 26 juli 2016 - 21:35:58
Coole Carmina's

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #916 Gepost op: 26 juli 2016 - 21:36:42
Meh. Wel groot contrast met de rest in die etalage. :shock:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #917 Gepost op: 26 juli 2016 - 21:51:29
Zwartjes nooit echt enthousiast over geweest....

Surging

• Gebruiker
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #918 Gepost op: 29 juli 2016 - 20:29:11
Ben vandaag langs de Carmina winkel gepasseert in Parijs. Was moeilijk om niks te kopen, er was nog veel goed spul in de sale te krijgen. O.a. de Loafers voelden veel beter aan dan de Meermins die ik heb. Meermins hebben wel dieper, mooier kleurtje navy suède.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #919 Gepost op: 26 februari 2017 - 20:18:29
Carmina op de pitti.

Carmine67

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #920 Gepost op: 10 maart 2017 - 12:19:53
Mooi die monk helemaal rechts!

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #921 Gepost op: 02 juni 2017 - 22:46:06
Wat vragen van mijn kant. Vanmiddag een nieuw paar Carmina's binnen gekregen, maar helaas best wel wat zaken die mij op het eerste oog productiefouten / gebrekkige afwerking lijken, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het meest bezwaarlijke vind ik dat er aan de zijkant een soort rare 'uitstulping' en deuk zit. De schoen bulkt als het ware naar buiten uit en deukt vervolgens in naar binnen, waar deze gewoon recht had moeten lopen. Dit is erg lastig te fotograferen maar op onderstaande foto's is het wel te zien. Je ziet ook dat er rond dit punt vrij duidelijk een soort 'craquelé' zit. Dit lijkt me niet echt iets wat je met Renovateur nog kunt herstellen. Ik heb dat wel voorzichtig geprobeerd op één schoen maar de verf geeft ook echt énorm af. Dit lijkt me niet OK voor een nieuw paar schoenen van €430. Iemand met meer verstand van zaken die hier iets van kan zeggen?

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #922 Gepost op: 03 juni 2017 - 00:10:02
Ja dat is flut, mag niet en kan niet tenzij het bespoke is want dan zijn het handmatige imperfecties .
Terug ermee in dit geval

Daze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #923 Gepost op: 03 juni 2017 - 09:29:31
Lijkt wel of er iets tegenaan heeft gezeten in de schoenendoos. Niet netjes inderdaad. De plooien op de wreef zijn vreemd, want daar houden de spanners de boel strak. Wat ruw mee omgegaan voor het inpakken wellicht?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #924 Gepost op: 03 juni 2017 - 11:08:28
Niet acceptabel imho.  :/
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #925 Gepost op: 03 juni 2017 - 11:41:38
Heb je ze al aan de voet gehad? Denk dat die vervorming dan wel weg moet trekken. En die plooitjes lijken een soort droogtescheurtjes. Zou met flink smeren wel een stuk beter moeten worden. Om eerlijk te zijn vind ik het niet heel schokkend. Vervelend, maar zou ze hier denk ik niet voor retourneren. Kan je niet wat foto's aan ze voorleggen en voorstellen dat je ze probeert te dragen en als de vervorming niet wegtrekt, je ze alsnog terugstuurt?

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #926 Gepost op: 03 juni 2017 - 11:48:43
Tnx voor jullie input, deze gaan terug. Heeft iemand nog een mening over het afgeven bij behandeling met renovateur? Ik kan me er iets bij voorstellen dat de eerste keer wat verf meekomt, maar kan het me niet zo erg herinneren van mijn vorige schoenen. Hele kwast / poetslap was roze :?

Lijkt wel of er iets tegenaan heeft gezeten in de schoenendoos. Niet netjes inderdaad. De plooien op de wreef zijn vreemd, want daar houden de spanners de boel strak. Wat ruw mee omgegaan voor het inpakken wellicht?
Beide schoenen hebben dezelfde afwijking, zij het dat de rechter het veel sterker heeft. Ik heb ook niets vreemds kunnen ontdekken in de doos. De plooien / rimpels op de wreef lijken me niet van het buigen te komen, aangezien het over de volle lengte van de wreef is, als je de schoen buigt zoals wanneer je loopt ontstaan de vouwen op twee of drie plaatsen. Ik krijg nu het idee - zeker in combinatie met de rare zijkant - dat dit paar gewoon niet goed op de leest is gezet.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #927 Gepost op: 03 juni 2017 - 11:56:10
Heb je ze al aan de voet gehad? Denk dat die vervorming dan wel weg moet trekken. En die plooitjes lijken een soort droogtescheurtjes. Zou met flink smeren wel een stuk beter moeten worden. Om eerlijk te zijn vind ik het niet heel schokkend. Vervelend, maar zou ze hier denk ik niet voor retourneren. Kan je niet wat foto's aan ze voorleggen en voorstellen dat je ze probeert te dragen en als de vervorming niet wegtrekt, je ze alsnog terugstuurt?

Het trekt helaas niet weg bij dragen. De kreukels heb ik geprobeerd te bewerken met renovateur, trok niet weg. Wel gaf de verf enorm af (twee keer de kwast uitgespoeld, na de derde keer alsnog roze (zie hieronder). Dat levert ook daadwerkelijk een kleurverschil op met de schoen die ik nog niet heb bewerkt. Dit soort kreukels zitten overigens op heel veel plaatsen, niet alleen de twee die ik heb gepost. Het lijken mij maar ten dele droogtescheurtjes, het lijkt meer alsof het leer van matige kwaliteit is of op een verkeerde manier onder spanning staat.

Dit paar heeft nu al meer dan twee keer zoveel kreukels als de Carmina's die ik al 3 jaar elke week draag... Ik vind dat eerlijk gezegd wel een probleem. Ik weet eigenlijk nu al dat ik me elke keer dat ik ze aantrek hieraan ga ergeren.

Laatst bewerkt op: 03 juni 2017 - 12:04:04 door Janus

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #928 Gepost op: 03 juni 2017 - 12:02:46
Dan terugsturen. Hier wordt je niet gelukkig van.

Komt altijd wel wat verf mee toch, eerste keer met renovateur? Maar dit lijkt wel veel ja.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #929 Gepost op: 03 juni 2017 - 12:16:23
 ik zou ze ook houden
 met kleur poetsen
 dagje dragen en dan op spanners
 maar ik heet geen Janus
 dus retour
Be yourself no matter what they say