Amateur. Je begint met een boord, wat je van buiten naar binnen strijkt, schouders, dan de manchetten, mouwen, voorpanden, achterpand. Waarom tussen de knopen door strijken? Even de knopenlijst binnenstebuiten en je bent klaar. En je gebruikt een mouwplankje, maar wat je ook doet, geen vouw op de mouw. Echt, net of je 'm zo uit de Bijenkorf-verpakking trekt. En waarom een shirt opvouwen na het strijken?Mijn twee cent.
Blokker heb ik 'm vandaan. Maar eerlijk gezegd gebruik ik 'm niet meer. Ik strijk de mouw vanaf de naad en blijf uit de buurt van de andere kant. Dan draai ik de mouw een kwartslag en doe hetzelfde, zodat je geen vouw krijgt.
Iemand tips om (rode) bieten sap uit een shirt te krijgen?
Een update van mijn schoonmaak experiment. ...Wat zou ik fout hebben gedaan..
Nou beste Orno, heb je het shirt sindsdien alweer gedragen? Ik ben namelijk bang dat de M.o.P.-knoopjes wel aangetast zullen zijn. Ik heb ook weleens een shirt geprobeerd schoon te krijgen met schoonmaakazijn en dát was het enige resultaat. De knoopjes zijn compleet aangetast, dof en stroef geworden, waardoor ze niet meer lekker van je vingers door de knoopsgaten glijden.