Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (214999 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #90 Gepost op: 16 november 2004 – 23:42:38

Nog extremer cut-away dan deze?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #91 Gepost op: 16 november 2004 – 23:43:43
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Geeft niet ,ook de shirts doe ik in italie zoals ik ze graag heb in een sea-island katoen met een cut-away boord.Zal binnenkort wel een foto posten.Hier in holland kan je het beste bij Oger terecht die heeft het meest ervaring daarin.Maar die heeft de stof die ik wil niet alsook het boord type vandaar dat ik ze in italie laat maken.

Hmmmm misschien moet ik ook maar naar Itali๋ dan, we wilden er sowieso 'n keer naartoe binnenkort (vrienden opzoeken in Milaan)......  :-k

Chasen's had de door jou gewenste boorden en stoffen ook niet?
Die leveren de boorden ook niet die ik wil,trouwens chasens vind ik maar zo zo een zaak.In milaan hebben ze twee winkels van Borrelli ga daar maar eens kijken als je er ben.Vergeet niet je zakdoek mee te nemen voor de eventuele kwijl die uit je mond zal lopen :lol:


Zit een zo'n zaak niet op de eerste verdieping van een gebouw aan een mini pleintje nabij die bekende Via ...?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #92 Gepost op: 16 november 2004 – 23:44:56
Is ongeveer goed echt extremer ga ik nu ook weer niet maar heb ze wel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #93 Gepost op: 16 november 2004 – 23:49:08
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik pik ze daarop kom er een aantal keren per jaar .Als het goed is zijn er twee hemden en een aantal boxersshorts uiteraard in sea-island katoen klaar.Ben voor een hemd zoals ik hem wil ongeveer 280 euro kwijt.Dan heb je hem niet niet zoals je ze hier krijgt.Ik hou nogal van een cut-away boord daar deze ook zonder das mooi onder je jasje blijft staan.


Misschien een rare vraag, maar waarom kun je bij Oger voor zo'n maatwerk hemd dan niet de boorden bestellen die je in Napels zelf w้l kunt bestellen?

En zo'n Borrelli als je nu beschrijft is dan slechts 40 euro duurder dan die Barba die ik heb in Sea Island katoen. Misschien dan toch voor Borrelli gaan volgende keer. Hoewel ik nog steeds z้้r tevreden ben over die Barba. Zeer mooi afgewerkt vind ik.
Let wel ze kunnen ook wel eens duurder uitvallen .De boorden die ze in nederland hebben is het huidige programma aan boorden ,in italie kan je nog gebruik maken van oudere boord type zolang je maar betaald.Vind je ook niet dat sea-island katoen wel erg prettig zit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Borrelli hemden
Reactie #94 Gepost op: 16 november 2004 – 23:50:54
Citaat van: "gusto napolitano"
Vind je ook niet dat sea-island katoen wel erg prettig zit.


Het lijkt haast wel zijde, maar dan beter in vochtregulatie :D Het is echt een super stof. Vanaf nu idd. zo veel mogelijk Sea Island. Maar ja, ik begin nu een beetje door te draven  :oops:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #95 Gepost op: 16 november 2004 – 23:52:37
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Geeft niet ,ook de shirts doe ik in italie zoals ik ze graag heb in een sea-island katoen met een cut-away boord.Zal binnenkort wel een foto posten.Hier in holland kan je het beste bij Oger terecht die heeft het meest ervaring daarin.Maar die heeft de stof die ik wil niet alsook het boord type vandaar dat ik ze in italie laat maken.

Hmmmm misschien moet ik ook maar naar Itali๋ dan, we wilden er sowieso 'n keer naartoe binnenkort (vrienden opzoeken in Milaan)......  :-k

Chasen's had de door jou gewenste boorden en stoffen ook niet?
Die leveren de boorden ook niet die ik wil,trouwens chasens vind ik maar zo zo een zaak.In milaan hebben ze twee winkels van Borrelli ga daar maar eens kijken als je er ben.Vergeet niet je zakdoek mee te nemen voor de eventuele kwijl die uit je mond zal lopen :lol:


Zit een zo'n zaak niet op de eerste verdieping van een gebouw aan een mini pleintje nabij die bekende Via ...?
Via della Spiga 1 bedoel je zeker.De ander zit geloof ik op Via Tommasso Grossi dacht ik.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #96 Gepost op: 16 november 2004 – 23:52:51
Ok.. duidelijk.. shirt bij m'n Caruso pak wordt een sea-island Borrelli... wit... en/of roze.. hmmmmm... met dubbele manchet wellicht, is wel stijlvol  :-({|=
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #97 Gepost op: 16 november 2004 – 23:56:05
Citaat van: "Nexus"
Ok.. duidelijk.. shirt bij m'n Caruso pak wordt een sea-island Borrelli... wit... en/of roze.. hmmmmm... met dubbele manchet wellicht, is wel stijlvol  :-({|=
Dat lijkt me wel mooi,draag zelf ook wel veel hemden in de roze kleur.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #98 Gepost op: 16 november 2004 – 23:57:22
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Ok.. duidelijk.. shirt bij m'n Caruso pak wordt een sea-island Borrelli... wit... en/of roze.. hmmmmm... met dubbele manchet wellicht, is wel stijlvol  :-({|=
Dat lijkt me wel mooi,draag zelf ook wel veel hemden in de roze kleur.

Dubbele manchet doorgaans? Of vooral afwisselen?

Ja, roze lijkt me ook erg mooi op navy  =D>
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #99 Gepost op: 16 november 2004 – 23:57:31
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Vind je ook niet dat sea-island katoen wel erg prettig zit.


Het lijkt haast wel zijde, maar dan beter in vochtregulatie :D Het is echt een super stof. Vanaf nu idd. zo veel mogelijk Sea Island. Maar ja, ik begin nu een beetje door te draven  :oops:
Nou ja doordraven de stof oogt veel mooier :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #100 Gepost op: 16 november 2004 – 23:58:57
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Ok.. duidelijk.. shirt bij m'n Caruso pak wordt een sea-island Borrelli... wit... en/of roze.. hmmmmm... met dubbele manchet wellicht, is wel stijlvol  :-({|=
Dat lijkt me wel mooi,draag zelf ook wel veel hemden in de roze kleur.

Dubbele manchet doorgaans? Of vooral afwisselen?

Ja, roze lijkt me ook erg mooi op navy  =D>
Draag het liefst dubbel manchet maar ook wel gewoon.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Borrelli hemden
Reactie #101 Gepost op: 17 november 2004 – 00:02:12
Citaat van: "Nexus"
Ja, roze lijkt me ook erg mooi op navy  =D>

Zo wil ik die roze barba gaan dragen (zodra die binnenkomt :evil: ).

Dat lijkt me echt een leuk plaatje, roze hemd, witte boord + manchet, navy pak en dan die blauwe LV das die ook op de foto's met mijn Sea Island Barba staat.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #102 Gepost op: 17 november 2004 – 00:08:33
Ik vind persoonlijk trouwens witteboorden-shirts mooier zonder das. Met 'n das worden het iets te veel verschillende kleuren bij elkaar voor mij. Maargoed, ik heb dat nog nooit in het echt geprobeerd...

Vraag me sowieso af welke kleur dassen goed te combineren zijn met 'n roze shirt. Blauw kan ik me op zich wel voorstellen ja.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Borrelli hemden
Reactie #103 Gepost op: 17 november 2004 – 00:10:21
Citaat van: "Nexus"
Ik vind persoonlijk trouwens witteboorden-shirts mooier zonder das. Met 'n das worden het iets te veel verschillende kleuren bij elkaar voor mij. Maargoed, ik heb dat nog nooit in het echt geprobeerd...

Vraag me sowieso af welke kleur dassen goed te combineren zijn met 'n roze shirt. Blauw kan ik me op zich wel voorstellen ja.


Roze kan natuurlijk. Een mooie effen roze das. Alleen dan hangt het er vanaf of die 2 roze tinten wel matchen.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #104 Gepost op: 20 november 2004 – 19:02:43
Citaat van: "Nexus"

Nog extremer cut-away dan deze?


Cut-away extreme maar wel mooi

Support your local Mikey Fuoco chapter.