Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (155201 keer gelezen)

guest45

• Gast
Borrelli hemden
Reactie #75 Gepost op: 10 november 2004 – 08:49:55
Als ik zie dat het weer zover is laat ik het wel weten....

pemazel

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #76 Gepost op: 10 november 2004 – 21:00:32
weet iemand of er een relatie bestaat tussen Borelli overhemden en - schoenen> De laatste vind ik heel teleurstellend.

Vodka

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #77 Gepost op: 10 november 2004 – 21:04:29
Citaat van: "pemazel"
weet iemand of er een relatie bestaat tussen Borelli overhemden en - schoenen> De laatste vind ik heel teleurstellend.

Borrelli overhemden
Borelli schoenen,

Laatste zijn te verkrijgen bij Van Haren, althans dat las ik een keer in interview met die gast van van Haren
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #78 Gepost op: 10 november 2004 – 21:05:14
Heb ze in Napels wel in de Borrelli winkel gezien.Hij heeft meerdere artikelen die hier niet worden verkocht of niet in het assortiment worden opgenomen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #79 Gepost op: 10 november 2004 – 21:15:10
Zoals Vodka al zei:

Borrelli overhemden
Borelli schoenen

Let op het verschil...

Borelli schoenen lijken mij dus absolute crap.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Nexus

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #80 Gepost op: 16 november 2004 – 22:33:58
gusto; ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je Borrelli's laat aanmeten, dus wat je favoriete adres is voor Borrelli. Bij mijn toekomstige Caruso gaat namelijk wel een (of meerdere) Borrelli horen eigenlijk  :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #81 Gepost op: 16 november 2004 – 22:54:29
Citaat van: "Nexus"
gusto; ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je Borrelli's laat aanmeten, dus wat je favoriete adres is voor Borrelli. Bij mijn toekomstige Caruso gaat namelijk wel een (of meerdere) Borrelli horen eigenlijk  :P
Pakken en hemden laat ik in italie opnemen in Napels  om dat ik daar wel vaker kom.Je kunt het echter ook bij Oger te Amsterdam -rotterdam-den haag laten doen.Let wel voor een Borrelli pak ben je uiteraard meer kwijt als een Caruso of een Partenopea.

Nexus

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #82 Gepost op: 16 november 2004 – 23:01:10
Sorry ik bedoelde de shirts van Borrelli (vandaar een post in subforum Shirt, wellicht niet helemaal duidelijk van me).

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #83 Gepost op: 16 november 2004 – 23:10:38
Geeft niet ,ook de shirts doe ik in italie zoals ik ze graag heb in een sea-island katoen met een cut-away boord.Zal binnenkort wel een foto posten.Hier in holland kan je het beste bij Oger terecht die heeft het meest ervaring daarin.Maar die heeft de stof die ik wil niet alsook het boord type vandaar dat ik ze in italie laat maken.

Nexus

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #84 Gepost op: 16 november 2004 – 23:13:27
Citaat van: "gusto napolitano"
Geeft niet ,ook de shirts doe ik in italie zoals ik ze graag heb in een sea-island katoen met een cut-away boord.Zal binnenkort wel een foto posten.Hier in holland kan je het beste bij Oger terecht die heeft het meest ervaring daarin.Maar die heeft de stof die ik wil niet alsook het boord type vandaar dat ik ze in italie laat maken.

Hmmmm misschien moet ik ook maar naar Italië dan, we wilden er sowieso 'n keer naartoe binnenkort (vrienden opzoeken in Milaan)......  :-k

Chasen's had de door jou gewenste boorden en stoffen ook niet?

Vodka

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #85 Gepost op: 16 november 2004 – 23:23:58
Mag ik vragen wat je nu betaald voor een Borrelli maathemd in Italie zelf? Laat je het opsturen of pik je het gewoon de volgende keer als je er bent op?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #86 Gepost op: 16 november 2004 – 23:34:55
Citaat van: "Nexus"

Hmmmm misschien moet ik ook maar naar Italië dan, we wilden er sowieso 'n keer naartoe binnenkort (vrienden opzoeken in Milaan)......  :-k

Chasen's had de door jou gewenste boorden en stoffen ook niet?
Die leveren de boorden ook niet die ik wil,trouwens chasens vind ik maar zo zo een zaak.In milaan hebben ze twee winkels van Borrelli ga daar maar eens kijken als je er ben.Vergeet niet je zakdoek mee te nemen voor de eventuele kwijl die uit je mond zal lopen :lol:

Nexus

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #87 Gepost op: 16 november 2004 – 23:36:54
Die leveren de boorden ook niet die ik wil,trouwens chasens vind ik maar zo zo een zaak.In milaan hebben ze twee winkels van Borrelli ga daar maar eens kijken als je er ben.Vergeet niet je zakdoek mee te nemen voor de eventuele kwijl die uit je mond zal lopen :lol:

Okay, goede reden om een pochet te dragen ;)

Citaat
Die leveren de boorden ook niet die ik wil

Nu ben ik trouwens echt eens benieuwd hoe apart die boorden van je zijn zeg...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Borrelli hemden
Reactie #88 Gepost op: 16 november 2004 – 23:39:40
Citaat van: "Vodka"
Mag ik vragen wat je nu betaald voor een Borrelli maathemd in Italie zelf? Laat je het opsturen of pik je het gewoon de volgende keer als je er bent op?
Ik pik ze daarop kom er een aantal keren per jaar .Als het goed is zijn er twee hemden en een aantal boxersshorts uiteraard in sea-island katoen klaar.Ben voor een hemd zoals ik hem wil ongeveer 280 euro kwijt.Dan heb je hem niet niet zoals je ze hier krijgt.Ik hou nogal van een cut-away boord daar deze ook zonder das mooi onder je jasje blijft staan.

Huey

• Gast
Borrelli hemden
Reactie #89 Gepost op: 16 november 2004 – 23:42:26
Ik pik ze daarop kom er een aantal keren per jaar .Als het goed is zijn er twee hemden en een aantal boxersshorts uiteraard in sea-island katoen klaar.Ben voor een hemd zoals ik hem wil ongeveer 280 euro kwijt.Dan heb je hem niet niet zoals je ze hier krijgt.Ik hou nogal van een cut-away boord daar deze ook zonder das mooi onder je jasje blijft staan.

Misschien een rare vraag, maar waarom kun je bij Oger voor zo'n maatwerk hemd dan niet de boorden bestellen die je in Napels zelf wél kunt bestellen?

En zo'n Borrelli als je nu beschrijft is dan slechts 40 euro duurder dan die Barba die ik heb in Sea Island katoen. Misschien dan toch voor Borrelli gaan volgende keer. Hoewel ik nog steeds zéér tevreden ben over die Barba. Zeer mooi afgewerkt vind ik.