Auteur Topic: Ik ben op zoek naar... een schoenenpoetsset  (15934 keer gelezen)

pemazel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ik ben op zoek naar... een schoenenpoetsset
Reactie #30 Gepost op: 14 september 2005 - 20:19:50
Citaat van: "ruby tuesday"
spam is een groot woord, maar een verkooppraatje moet niet echt nee :roll:

Heren!

dit gaat me toch wat te ver: everything heeft prachtige dingen die je nergens anders vindt: hoe zou ik moeten weten dat ze uberhaupt bestaan als ik het hier niet las! Als zich hier morgen iemand meldt met prachtige stoffen van bijvoorbeeld Sherry & Holland moet dat ook kunnen: de enige maatstaf is of de koopwaar iets toevoegt aan dat wat we allemaal al weten. Go on everything!

Paul

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #31 Gepost op: 14 september 2005 - 20:22:05
Citaat van: "pemazel"
Heren!

dit gaat me toch wat te ver: everything heeft prachtige dingen die je nergens anders vindt: hoe zou ik moeten weten dat ze uberhaupt bestaan als ik het hier niet las! Als zich hier morgen iemand meldt met prachtige stoffen van bijvoorbeeld Sherry & Holland moet dat ook kunnen: de enige maatstaf is of de koopwaar iets toevoegt aan dat wat we allemaal al weten. Go on everything!

Paul

eens, staat geeneens een prijs bij
en handel is handel, on topic als het ook nog stijlvol is
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Danny

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 14 september 2005 - 22:45:47
...

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 14 september 2005 - 22:50:56
Citaat van: "pemazel"
Citaat van: "ruby tuesday"
spam is een groot woord, maar een verkooppraatje moet niet echt nee :roll:

Heren!

Paul

het gaat idd misschien wel wat ver, maar het andere vind ik tegenstrijdig. Als je op zoek bent naar een schoenenpoetsset moet je er vanuit gaan dat er meerdere bestaan, en dat je gaat orienteren hoe en wat..

Huey

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 14 september 2005 - 23:17:02
Ik vind het niet ver gaan, we hebben al meerdere keren onze policy vwb handelswaar op het forum uiteengezet. Daar dient iedereen zich aan te houden, die policy geldt voor Cami, Danny en dus ook voor Everything but shoes.

Ik vind het leuk als mensen posten die er veel vanaf weten. Leer je alleen van, maar Everything but shoes heb ik zo'n beetje alleen zijn handelswaar aan zien prijzen. Waarschuwen is misschien wat overdreven, maar ik ben graag duidelijk ;)

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 15 september 2005 - 23:52:06
Mag ik vragen op hoeveel zo'n set ongeveer komt (waarschijnlijk ontzettend veel maar oke)

everything but shoes

• Bekijk profiel
    • http://www.glacagechaussures.com
Reactie #36 Gepost op: 20 september 2005 - 01:36:32
Citaat
Sorry, maar ik zie je alleen posten als je iets te koop hebt. Beschouw dit maar als een soort van waarschuwing, spammen houden we hier niet van

Hummm, even een kleine reactie en wat vragen of opmerkingen, die misschien bepaalde "moderateur" misverstanden zouden kunnen recht trekken (wat is nederlands toch een uiterst ingewikkelde taal; vooral daar je uitstekend tussen de regels door kunt lezen...)!
'k vindt het zelf uiterst vervelend om hierop min of meer gedwongen te worden te antwoorden, daar mijn inziens, van een mug een olifant wordt gemaakt.
Allereerst, wie zijn WIJ, en waarom hebben die WIJ niet mede gesigneerd?

OK, ik zou dit forum verkeerd kunnen hebben geinterpreteerd, maar alvorens dit te posten, heb ik andere berichten gelezen waar vooral op vragen wordt beantwoord, net zoals dit onderwerp.
Ik bedoel:er wordt naar iets bepaalds gezocht, er komen daarover reacties, met betreking tot het onderwerp.  Als ik die maatstaaf heb "overschreden" dan is het Nederlands in die tussentijd TE genuanceerd voor me geworden, en is mijn enthousiasme een handicap! Waarom deze "chasse aux sorcieres"? Misschien moeten er duidelijke "regels" worden geintroduceerd, zoals: mogt een lid iets speciaals zoeken, nou dan mag er antwoord op worden gegeven zonder een bron te citeren, en vooral niet van een mede-lid die persoonlijk bij die informatie is betrokken! Ik vrees dat dit forum zijn interesse snel zou verliezen. Woonende in Parijs, 500km van Amsterdam (om maar een plaats te noemen) heb ik de mogenlijkheid voor bepaalde vragen, informatie te kunnen geven en eventueel dit te kunnen prucureren (als dit woord nederlands is) tegen betere prijzen dan in Nederland zelf. Internet  slaat o.a. die kant juist onherroepelijk in! Als deze instelling op dit forum, waar we het over "beter en goedkoper" stijl kopen heben, niet als middelpunt staat, dan heb ik inderdaad hier mijn plaats niet!
Ik stap er dan ook weer uit, en vraag bij deze mijn account te verwijderen!

hoogachtend... etc.

ps: inderdaad die 2 schoenen kistjes zijn nu te verkrijgen (kreeg de informatie) maar het gaat meer om het model Figaro waar 3 maanden wacht tijd voor staat! Danny is gedeeltelijk geinformeerd want ze worden door de ontwerper gesigneerd (maar misschien is dat een persoonlijke dienst hie hij mij "amicale" verricht...)! Daar ga ik voor de rest niet meer op in... En sorry, geen prijzen, want dat mag "hier" niet...
Citaat
ul ik later in

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 20 september 2005 - 01:52:57
hahahahaahahahaah! eruit dan!

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #38 Gepost op: 20 september 2005 - 01:54:35
Whahha, zo is het maar net.

Coming here is like taking a shit
-I prefer it calling a birth

:lol:  :wink:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #39 Gepost op: 20 september 2005 - 14:06:37
Nou nou.

Huey

• Gast
Reactie #40 Gepost op: 20 september 2005 - 16:40:51
Wij zijn de crew, en daar mag ik voor spreken.

Wij, hebben onze policy m.b.t. de kooplui hier op het forum meerdere malen duidelijk uiteengezet. Die geldt voor iedereen. Dus ook voor jou. Simpeler kan ik het niet maken.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #41 Gepost op: 20 september 2005 - 17:33:37
De mensen die by EBS willen bestelen, kunnen nog altijd buiten SF om (ebay.fr) aan hun spul komen.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 20 september 2005 - 18:47:10
Citaat van: "Solitarias"
De mensen die by EBS willen bestelen, kunnen nog altijd buiten SF om (ebay.fr) aan hun spul komen.....

het zal wel zijn dat ik een complete computer nitwit ben, maar kun je me nog iets beter op weg helpen? een link misschien? en als die nietgepost mag worden dan via pm (dat heb ik net onder de knie)? dank
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Jason

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 20 september 2005 - 20:17:17
ik vind het overdreven. in de posts waar hij 'reclame' maakt, staat en passant een heleboel nuttige informatie. als hij die apart had gepost was er niks aan de hand geweest.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #44 Gepost op: 20 september 2005 - 20:19:01
Citaat van: "Jason"
ik vind het overdreven. in de posts waar hij 'reclame' maakt, staat en passant een heleboel nuttige informatie. als hij die apart had gepost was er niks aan de hand geweest.

hier verder, voor de rest leuk dat wij het ook een keer eens zijn
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"