Sorry, maar ik zie je alleen posten als je iets te koop hebt. Beschouw dit maar als een soort van waarschuwing, spammen houden we hier niet van
Hummm, even een kleine reactie en wat vragen of opmerkingen, die misschien bepaalde "moderateur" misverstanden zouden kunnen recht trekken (wat is nederlands toch een uiterst ingewikkelde taal; vooral daar je uitstekend tussen de regels door kunt lezen...)!
'k vindt het zelf uiterst vervelend om hierop min of meer gedwongen te worden te antwoorden, daar mijn inziens, van een mug een olifant wordt gemaakt.
Allereerst, wie zijn WIJ, en waarom hebben die WIJ niet mede gesigneerd?
OK, ik zou dit forum verkeerd kunnen hebben geinterpreteerd, maar alvorens dit te posten, heb ik andere berichten gelezen waar vooral op vragen wordt beantwoord, net zoals dit onderwerp.
Ik bedoel:er wordt naar iets bepaalds gezocht, er komen daarover reacties, met betreking tot het onderwerp. Als ik die maatstaaf heb "overschreden" dan is het Nederlands in die tussentijd TE genuanceerd voor me geworden, en is mijn enthousiasme een handicap! Waarom deze "chasse aux sorcieres"? Misschien moeten er duidelijke "regels" worden geintroduceerd, zoals: mogt een lid iets speciaals zoeken, nou dan mag er antwoord op worden gegeven zonder een bron te citeren, en vooral niet van een mede-lid die persoonlijk bij die informatie is betrokken! Ik vrees dat dit forum zijn interesse snel zou verliezen. Woonende in Parijs, 500km van Amsterdam (om maar een plaats te noemen) heb ik de mogenlijkheid voor bepaalde vragen, informatie te kunnen geven en eventueel dit te kunnen prucureren (als dit woord nederlands is) tegen betere prijzen dan in Nederland zelf. Internet slaat o.a. die kant juist onherroepelijk in! Als deze instelling op dit forum, waar we het over "beter en goedkoper" stijl kopen heben, niet als middelpunt staat, dan heb ik inderdaad hier mijn plaats niet!
Ik stap er dan ook weer uit, en vraag bij deze mijn account te verwijderen!
hoogachtend... etc.
ps: inderdaad die 2 schoenen kistjes zijn nu te verkrijgen (kreeg de informatie) maar het gaat meer om het model Figaro waar 3 maanden wacht tijd voor staat! Danny is gedeeltelijk geinformeerd want ze worden door de ontwerper gesigneerd (maar misschien is dat een persoonlijke dienst hie hij mij "amicale" verricht...)! Daar ga ik voor de rest niet meer op in... En sorry, geen prijzen, want dat mag "hier" niet...