Auteur Topic: Ik ben op zoek naar... een schoenenpoetsset  (15933 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ik ben op zoek naar... een schoenenpoetsset
Reactie #15 Gepost op: 27 augustus 2005 - 13:59:18
Ik vind dat je best naar de prijs mag kijken. Als je zo'n complete set wilt hebben dan zit je dus aan de 600 euro, dus dan zou ik liever van ebay wat van die mooie potjes saphire kopen en dan met een autopoetsdoek van de gamma aan de slag gaan  :D
This, madame, is Versailles.

jos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 27 augustus 2005 - 16:22:05
Bij Danny van Kerkwijk (Jekerstraat in Amsterdam), kun je een poetssetje voor je schoenen kopen voor 30 euro, bestaande voor uit Saphir creme, Dunkelman borstel en een doek.  Hij heeft een hoop kleuren dus neem je schoenen mee. Als het niet te druk is wil hij ongetwijfeld ook nog wel wat tips geven hoe je optimaal resultaat kunt behalen.

Succes,

Jos

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:17:47
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het niet zo op die Danny hebben toch  :twisted:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:22:35
Citaat van: "Rogier"
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het niet zo op die Danny hebben toch  :twisted:
Ja rogier die zijn er.

jos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:25:39

Die mensen die het niet zo op Danny hebben, geven geen onderbouwing waarom ze het niet ze niet tevreden zijn met Danny. Vooral als je kritiek hebt is het belangrijk goed te onderbouwen waarom je dat vindt. Dit kan ik alleen nergens van vinden. Het maakt nogal wat uit of je kritiek overwegend subjectief is (b.v. prijs te hoog) of objectief (b.v. kwaliteit, hoewel dit natuurlijk ook in beperkte mate subjectief is).

Kortom: kan iemand mij eens onderbouwen wat zijn/haar probleem is met Danny.

Groetjes,

Jos

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:27:36
Citaat van: "gusto napolitano"
Ja rogier die zijn er.
Voor de duidelijkheid ik ben er geen van want ik ken die man niet.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:31:51
Ja rogier die zijn er.
Voor de duidelijkheid ik ben er geen van want ik ken die man niet.

Nee, dat weet ik. Uit wat oudere topics had ik begrepen dat er ooit een harde woordenwisseling is geweest die weg ge-edit is door de mods. Weet er verder ook niks van, ben pas een maandje aanwezig hier.

Edit - Het interesseert me verder ook niet zo erg hoor, fetes tussen leden in het verleden  :D

Huey

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 28 augustus 2005 - 01:00:34
Citaat van: "jos"
Bij Danny van Kerkwijk (Jekerstraat in Amsterdam), kun je een poetssetje voor je schoenen kopen voor 30 euro, bestaande voor uit Saphir creme, Dunkelman borstel en een doek.  Hij heeft een hoop kleuren dus neem je schoenen mee. Als het niet te druk is wil hij ongetwijfeld ook nog wel wat tips geven hoe je optimaal resultaat kunt behalen.

Succes,

Jos

Ik wil er binnenkort even langs, heb een probleempje met een van m'n santoni's en wil weer wat saphir halen.

Immanuel

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 28 augustus 2005 - 10:35:42
paar potjes lca en wat borsteltjes, kost de kop niet , voor €50 heb je alles wat je nodig hebt, incl shampo en borsteltje voor suede schoenen, kistjes kom je overal tegen en idd zoals ruby ook al zei lca heeft volledige kistjes.. je kan ook mooi schedoni tasje kopen waar normaal wijnlessen inpassen.. kan je er ook nog eens mee picnicken :P

Elmer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 28 augustus 2005 - 13:24:12
Ik verkoop een erg mooie in de winkel, geloof dat die rond de 125 kost.... Van Church is die dan!

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #25 Gepost op: 28 augustus 2005 - 15:34:07
dank allen voor jullie reacties, ik ga van de week maar even een keer bij Danny langs dan en dan laat ik jullie uiteindelijk ook even weten wat het geworden is.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

everything but shoes

• Bekijk profiel
    • http://www.glacagechaussures.com
Reactie #26 Gepost op: 14 september 2005 - 12:58:55
Citaat van: "Regouin"
dank allen voor jullie reacties, ik ga van de week maar even een keer bij Danny langs dan en dan laat ik jullie uiteindelijk ook even weten wat het geworden is.

Amsterdam is beter gusto, eindhoven is een beetje uit de richting. Ik zal eens binnenlopen bij manwood en zwartjes om mee te beginnen. Ik dacht dat er wel het een en ander te vinden zou zijn op internet, maar dat valt dus best wel tegen, in het nederlands krijg ik een schoenpoetsset die er vanuit gaat dat de enige keer in je leven dat je "luxe" schoenen draagt op een trouwerij is, en in het engels dus alleen bovenstaande, maar goed ik ga verder op mijn queeste.

dit lees ik net op een site waar ik via die post over saphir terecht kom:

Exclusief

De exclusieve Saphir Medaille D' Or schoenpoetskisten van mahoniehout, voorzien van alle benodigde schoenonderhoud artikelen, maken het onderhouden van schoenen een - extra - aangename bezigheid voor de echte schoenliefhebber. Een origineel cadeau of relatiegeschenk.

De schoenpoetskisten zijn te zien in de etalage van Ambachtelijke Schoenmakerij L.B. Heubel en zoon in de Rechtstraat 45 te (Wyck) Maastricht.

Ik geloof dat ik net bedacht heb welke ik wil hebben, alleen is maasstricht zo'n eind hier vandaan.

hier enkele picts, van de toekomstige Saphir kistjes...(levertijd 2-3 maanden... sorry) bestaat ook in een kleiner model... Maar dit hier is spectaculaire... heb er voor mijzelf een besteld, en wordt gelang mijn lengte speciaal gemaakt. Het is trouwens handwerk... ik bedoel er wordt niet aan de loopende band gewerkt, en elk item is uiteindelijk uniek (en oa gesigneerd)!
Allemaal te zien in mijn web site (eind vd week!)
ul ik later in

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 14 september 2005 - 15:34:22
wat is de prijs?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Huey

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 14 september 2005 - 15:50:08
Citaat van: "everything but shoes"

Amsterdam is beter gusto, eindhoven is een beetje uit de richting. Ik zal eens binnenlopen bij manwood en zwartjes om mee te beginnen. Ik dacht dat er wel het een en ander te vinden zou zijn op internet, maar dat valt dus best wel tegen, in het nederlands krijg ik een schoenpoetsset die er vanuit gaat dat de enige keer in je leven dat je "luxe" schoenen draagt op een trouwerij is, en in het engels dus alleen bovenstaande, maar goed ik ga verder op mijn queeste.

dit lees ik net op een site waar ik via die post over saphir terecht kom:

Exclusief

De exclusieve Saphir Medaille D' Or schoenpoetskisten van mahoniehout, voorzien van alle benodigde schoenonderhoud artikelen, maken het onderhouden van schoenen een - extra - aangename bezigheid voor de echte schoenliefhebber. Een origineel cadeau of relatiegeschenk.

De schoenpoetskisten zijn te zien in de etalage van Ambachtelijke Schoenmakerij L.B. Heubel en zoon in de Rechtstraat 45 te (Wyck) Maastricht.

Ik geloof dat ik net bedacht heb welke ik wil hebben, alleen is maasstricht zo'n eind hier vandaan.

hier enkele picts, van de toekomstige Saphir kistjes...(levertijd 2-3 maanden... sorry) bestaat ook in een kleiner model... Maar dit hier is spectaculaire... heb er voor mijzelf een besteld, en wordt gelang mijn lengte speciaal gemaakt. Het is trouwens handwerk... ik bedoel er wordt niet aan de loopende band gewerkt, en elk item is uiteindelijk uniek (en oa gesigneerd)!
Allemaal te zien in mijn web site (eind vd week!)

Sorry, maar ik zie je alleen posten als je iets te koop hebt. Beschouw dit maar als een soort van waarschuwing, spammen houden we hier niet van.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 14 september 2005 - 17:46:37
spam is een groot woord, maar een verkooppraatje moet niet echt nee :roll: