Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166899 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3660 Gepost op: 06 augustus 2010 - 07:33:22
Nee, Zeist. Die sinds 1 aug. jl. gesloten is. Reden is dat het filiaal wel winst draaide maar niet zoals je zou verwachten, weinig aanloop. Goed bod van H&M op het pand, concurrentie van een extra Suit Supply in Utrecht en het feit dat de verkopers weggingen (parttime studenten die allemaal hun studie hebben afgerond) heeft Suit Supply doen besluiten het filiaal te sluiten.  
Dat wist ik niet. Erg jammer, want ze hadden m'n laatste MTM's dusdanig goed gemeten dat ik zo weer bij ze zou bestellen. Nu moet ik naar een andere zaak en dan maar weer hopen dat die ook goed kunnen meten en m'n voorkeuren begrijpen.

Zeist was iig erg flexibel, zodat daar ongevulde schouders en halfgevoerd mogelijk was. Bij andere zaken weet ik dat nog niet. En de kleermaker leverde ook goed werk trouwens.

En Utrecht is geen optie want die doen geen MTM.

Mediaman

• Gast
Reactie #3661 Gepost op: 06 augustus 2010 - 08:06:01
En Utrecht is geen optie want die doen geen MTM.

Dat zal dan binnenkort wel veranderen denk ik.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3662 Gepost op: 06 augustus 2010 - 10:16:10
Wel uniek dat ze het patroon snijden.

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3663 Gepost op: 09 augustus 2010 - 21:45:28
Beste mensen,

Ik heb me reeds voorgesteld in het voorstel topic.

ben 2m04 en weeg zo'n 100kg.
en ik ben op pakkenjacht. niet voor dagelijks gebruik, maar gewoon voor af en toe. Wel zou ik dan wat meerdere broeken willen hebben (of moet ik pantalons zeggen).
NU heb ik na al wat langer rondgeneusd te hebben hier gezien dat SuitSupply qua prijs/kwaliteit goed is, of  heb ik dat verkeerd.
Nu zie ik hier verschillende termen als MTM etc. Dit zal iets met tailormade te maken hebben?
De site van suit supply heb ik al meerdere keren bekeken en de pakken die ik zo zie spreken we wel aan. Ben op zoek naar een grijs pak. Volgens mij vrij tijdloos en 'veilig'. Ik heb nu een antraciet pak, maar dat vind ik zo/zo...grijs vind ik mooier.

Ik begrijp alleen niet helemaal hoe het werkt bij Suitsupply...zijn verschillende personal tailoring en verschillende pakken.
als ik ga voor BlueLine, ben ik dan voor EUR289 klaar? of komt er meer bij kijken?
en de suits: classic, super 130's etc...daar staan ook prijzen bij vermeld..

hopelijk kunnen jullie een tipje van de sluier voor me oplichten.

bedankt alvast!

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3664 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:02:58
Wel uniek dat ze het patroon snijden.

Leuk bij een paisly. :)

Welkom, Wailer.

Je kan het beste even in het "mijn eerste pak" topic kijken, daar krijg je antwoorden op al je vragen.

EDIT :

Lol ik dacht dat ik in het voorstel topic zat...
Laatst bewerkt op: 09 augustus 2010 - 22:07:07 door HGW
if i stop lying i just disappoint you

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3665 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:06:04

Bij SuSu zelf kunnen ze je ook wel wat advies geven, dunkt me :-)

Ik zou er maar eens gewoon naar binnen lopen, en me wat laten vertellen. Van te voren al bedenken dat je niet meteen wat aanschaft. Kun je er mooi nog eens over denken. Kun je met die kennis hier (SF) mooi door vragen :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3666 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:33:16
Nu zie ik hier verschillende termen als MTM etc.

Klik (en welkom).

Ken1984

• Bekijk profiel
Reactie #3667 Gepost op: 10 augustus 2010 - 08:21:18
Kleine preview van de nieuwe collectie:

Suitsupply: jas (links) € 229 en prince-de-galles jasje € 189

Bron: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Op-de-catwalk.htm

Iemand een idee vanaf wanneer die jas te vinden is in de winkels?

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3668 Gepost op: 10 augustus 2010 - 08:51:06
Ik gok op een maandje. Bij de Bijenkorf hangen trouwens nu wel al vergelijkbare modellen, wellicht de moeite waard om ook te gaan kijken.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3669 Gepost op: 10 augustus 2010 - 17:20:37
Beste mensen,

Ik heb me reeds voorgesteld in het voorstel topic.

ben 2m04 en weeg zo'n 100kg.
en ik ben op pakkenjacht. niet voor dagelijks gebruik, maar gewoon voor af en toe. Wel zou ik dan wat meerdere broeken willen hebben (of moet ik pantalons zeggen).
NU heb ik na al wat langer rondgeneusd te hebben hier gezien dat SuitSupply qua prijs/kwaliteit goed is, of  heb ik dat verkeerd.
Nu zie ik hier verschillende termen als MTM etc. Dit zal iets met tailormade te maken hebben?
De site van suit supply heb ik al meerdere keren bekeken en de pakken die ik zo zie spreken we wel aan. Ben op zoek naar een grijs pak. Volgens mij vrij tijdloos en 'veilig'. Ik heb nu een antraciet pak, maar dat vind ik zo/zo...grijs vind ik mooier.

Ik begrijp alleen niet helemaal hoe het werkt bij Suitsupply...zijn verschillende personal tailoring en verschillende pakken.
als ik ga voor BlueLine, ben ik dan voor EUR289 klaar? of komt er meer bij kijken?
en de suits: classic, super 130's etc...daar staan ook prijzen bij vermeld..

bedankt alvast!

Wellicht voor iedereen interessant om te weten, welke confectiemaat heb je meestal nodig zodat het bij de schouders goed zit? Dan kun je telefonisch informeren of ze dat wel als pasmodel hebben hangen. Als dat niet het geval is zou ik op zoek gaan naar een alternatief.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3670 Gepost op: 11 augustus 2010 - 14:53:36
Citaat
Hierbij 'n korte samenvatting van de modellen die wij momenteel voeren.

Napoli: twee-knoops jasje, (hoog) twee zijspitten, klepzakjes en getailleerd.Met 'n slanke broek zonder bandplooi.Ook wel flatfront genoemd. Ook verkrijgbaar in maatwerk.

Milano: twee-knoops jasje, (hoog) twee zijsplitten, klepzakjes en minder getailleerd. De broek is met één bandplooi en wat ruimer gesneden. Momenteel weinig aanwezig. Ook verkrijbaar in maatwerk.

Roma: twee-knoopsjasje, (hoog) twee zijsplitten, opgestikte zakken, ongevoerd en getailleerd. Met 'n slanke broek zonder bandplooi. Ook in maatwerk verkrijgbaar.

London: twee-knoopsjasje, (laag) twee zijsplitten, klepzakjes, gevoerd, smalle revers en getailleerd. Met 'n slanke broek zonder bandplooi. Ook verkrijgbaar in maatwerk.

Stockholm: twee-knoopsjasje, (laag) twee zijsplitten,smalle revers, het jasje is iets korter (ongeveer 2cm), getailleerd en 'n zeer slanke broek en ongeveer 2cm lager in de band. Niet verkrijgbaar in maatwerk.

New York: twee-knoopsjasje, opgesnede revers, ook hiervan is het jasje iets korter (ongeveer 2cm) en getailleerd. Met 'n slanke broek zonder bandplooi. Niet verkrijgbaar in maatwerk.

Washington:twee-knoopsjasje, opgesnede revers, ook hiervan is het jasje iets korter (ongeveer 2cm) en zeer getailleerd. Met 'n slanke broek zonder bandplooi. Niet verkrijgbaar in maatwerk.

Hoop dat ik je hierbij voldoende geinformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met ons filiaal te Rotterdam.

010-205 2411

Met vriendelijke groet,

Marcel de Groot
Bovenstaand leek me best wel interessante informatie die ik van Hem heb verkregen. Weet iemand toevallig of je de revers breder kan maken bij Suitsupply en wellicht of het mogelijk is om bij een London jasje te kiezen voor een halfgevoerd? Ik durf Hem niet nog een keer lastig te vallen.
Laatst bewerkt op: 11 augustus 2010 - 14:55:18 door MMorley

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3671 Gepost op: 11 augustus 2010 - 14:57:18
Bovenstaand leek me best wel interessante informatie die ik van Hem heb verkregen. Weet iemand toevallig of je de revers breder kan maken bij Suitsupply en wellicht of het mogelijk is om bij een London jasje te kiezen voor een halfgevoerd? Ik durf Hem niet nog een keer lastig te vallen.

Je hebt hem wel erg hoog zitten.
Niets zo veranderlijk als de mens

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3672 Gepost op: 11 augustus 2010 - 14:59:14
Je hebt hem wel erg hoog zitten.

^Blasfemie. Lees heel snel het MTM shirttopic van Suitsupply nog eens door.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3673 Gepost op: 11 augustus 2010 - 14:59:22
Da's heus niet de echte Marcel die die brief heeft geschreven, maar een Hulp-Marcel.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3674 Gepost op: 11 augustus 2010 - 15:03:36
Dat denk ik ook. Hij straalt die teksten door naar een medewerker die toevallig achter de computer zit.