Hallo,
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik op zoek ben naar informatie over het 'cut to the bone' programma. Online is slechts een bondige opsomming te vinden van de mogelijkheden van het programma. Ik heb gebeld met SuitSupply Amsterdam om te informeren, maar dat leverde niet zoveel extra informatie op. Vandaar dat ik hier graag de ervaringsdeskundigen wat vragen wil stellen.
Het doel is een 2-knoopskostuum in een licht- tot middengrijze stof. Het jasje moet flink getailleerd zijn, ik heb brede schouders en een slanke taille. Ook de meest getailleerde confectie heeft bij mijn taille nog veel stof over. De band van de pantalon wil ik graag laag hebben, normale ruimte om het bovenbeen, maar met een kleine taper naar onderen. Het moet een net kostuum worden (voor sollicitaties) maar met een mooie slanke pasvorm.
Lijkt dit werkbaar binnen het concept van Suitsupply?
Daarnaast wil ik graag weten welke opties ik bij het programma heb qua afwerking (knopen, voering, zakken etc). Ik wil een beetje beslagen ten ijs komen, aangezien ik een twijfelaar ben. Ik wil vast wat van de opties uitdenken, en wat voorbeelden ervan opzoeken.
alvast bedankt!
Gaspard