Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174552 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1695 Gepost op: 17 maart 2008 - 19:31:12
Citaat van: "Sergio"
Klinkt als een fraaie jas, heb je die nog hangen? Fotootje misschien?

Ik draag hem nog steeds (tot m'n MTM-jas klaar is), maar hij is eigenlijk te groot (gekocht). Maar hij ziet er nog prima uit na vier jaar redelijk intensief dragen.

Fotootjes; sorry voor de kleurverschillen. Hij is vrij donkerblauw.

Details. Ik weet niet of cashnere een typefout of volksverlakkerij is.

Ik hoor trouwens net dat de opvolger binnen is. Daar komen ongetwijfeld ook nog foto's van.

Kiuharo

• Bekijk profiel
Reactie #1696 Gepost op: 18 maart 2008 - 21:56:08
Binnenkort maar even gebruik maken van de huidige actie van Suitsupply betreffende de MTM, 2 pakken voor 698,-
Ik twijfel alleen over of een krijtstreep of kleine ruit niet te extreem wordt.
Ik hou van ingetogen.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1697 Gepost op: 18 maart 2008 - 23:41:00
Citaat van: "Kiuharo"
Binnenkort maar even gebruik maken van de huidige actie van Suitsupply betreffende de MTM, 2 pakken voor 698,-
Ik twijfel alleen over of een krijtstreep of kleine ruit niet te extreem wordt.
Ik hou van ingetogen.

SuSu heeft momenteel een heel subtiel ruitje in licht grijs in de collectie, je ziet het van afstand nauwelijks. Dat pak ga ik eerdaags ook nog aanschaffen.

Persoonlijk hou ik niet van zo'n schreeuwende streep. Hoe was de uitspraak ook alweer: don't let your clothes speak louder than yourself?
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1698 Gepost op: 21 maart 2008 - 00:10:40
Heb alle voorgaande topics afgestruind over de Outlet in Roermond. Wel info gevonden, maar is van lang geleden. Is er iemand die daar onlangs nog een pak heeft gehaald? Zijn ze echt veel goedkoper dan de reguliere SuSu? Ervaring met het verstelwerk van ze?

Het geval wil namelijk dat ik opeens in twee weken tijd twee pakken moet vervangen. Beiden broeken hebben het begeven, door overmatig dragen!
Het lijkt me slim om twee mooie, doch niet te prijzige pakken erbij te halen om zo mijn duurdere broeken te sparen... 8)

Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1699 Gepost op: 21 maart 2008 - 12:28:51
Gisteren even bij SuSu in Zeist geweest. Was niet van plan wat te kopen maar toch met shirt en das weggegaan. Over een paar weken nog een keer terug want dan zouden ze katoenen broeken in diverse tinten binnen krijgen. Tevens een mooi casual jasje gezien die ik dan vrijwel zeker aan de haak ga slaan  :roll:

Shirts van SuSu hebben 1 nadeel, ze passen met zo goed dat maatwerk eigenlijk overbodige luxe is  :cry:

Wat me opviel is dat de winkel zo rustgevend is. Ruim opgezet en heel duidelijk; in die hoek de pakken, daar de shirts, daar de dassen. En niet zoals bij veel andere zaken alles door elkaar (zoals Setpoint) en dat het ook nog eens helemaal vol staat met paspoppen en tafels etc.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1700 Gepost op: 21 maart 2008 - 12:38:15
Citaat van: "Willeam"
Gisteren even bij SuSu in Zeist geweest. Was niet van plan wat te kopen maar toch met shirt en das weggegaan. Over een paar weken nog een keer terug want dan zouden ze katoenen broeken in diverse tinten binnen krijgen. Tevens een mooi casual jasje gezien die ik dan vrijwel zeker aan de haak ga slaan  :roll:

Shirts van SuSu hebben 1 nadeel, ze passen met zo goed dat maatwerk eigenlijk overbodige luxe is  :cry:

Wat me opviel is dat de winkel zo rustgevend is. Ruim opgezet en heel duidelijk; in die hoek de pakken, daar de shirts, daar de dassen. En niet zoals bij veel andere zaken alles door elkaar (zoals Setpoint) en dat het ook nog eens helemaal vol staat met paspoppen en tafels etc.

Die shirts pas ik 2x in, dus maatwerk is gewoon noodzakelijk voor mij ;)

Wil ook nog een katoenen broek, wit of khaki, laatst in M'tricht eentje gepast maar het model zat een beetje raar..

@Storm:  Pakken in Roermond zijn tussen de 150 en 200 van wat ik me herinner. Verstelwerk kun je beter door een echte kleermaker laten doen, behalve kleine aanpassingen zoals pijpjes ietsje korter oid.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1701 Gepost op: 21 maart 2008 - 12:45:23
Citaat van: "maboc"
Heren hartelijk dank.

U leest mijn ervaringen met SuSu in de toekomst hier nog wel terug.

Ik zag bij SuSu Den Haag al wel een erg mooi zomerpak.... dus wellicht volgen er in de toekomst wel wat foto-shoots

Beloofd is beloofd....
Inderdaad naar SuSu A4 geweest.
Vriendelijke gozer hielp me daar.

Erg mooie stoffen gezien.Mooi licht zomerpak met een grove ruit en een wat formeler navy pak met een brede pin-stripe erin. (Kan de foto's zo niet vinden op de site :-(). Riemlussen van het navy pak af en dan bretels ... yumm

Toen ik de verkoper vertelde dat ik niet echt van de Oger-look ben, moest hij wel lachen. Hij zelf vindt dat denk ik wel een juiste look.

Hou ik wel van...eerlijke verkopers.

Dus.... het viel mij niet tegen. Ik ga zeker even terug om de pakken echt aan te laten meten.
Niets zo veranderlijk als de mens

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1702 Gepost op: 21 maart 2008 - 12:46:56
Is er op de 'Plaats' niks te vinden voor je (SuSu DH)?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1703 Gepost op: 21 maart 2008 - 12:53:28
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Is er op de 'Plaats' niks te vinden voor je (SuSu DH)?

Ohja zeker wel. Maar mijn orginele vraag was of iemand ervaring had met SuSu bij de A4. Dit omdat ik er dagelijks 2 keer langs kom rijden, en er nog nooit binnen was geweest.

Ik moet touwens zeggen dat de winkel aan de A4 erg mooi is opgezet. (lekker ruim).

Op 'Plaats' ben ik laatst ook weer even naar binnen gelopen. De mevrouw die mij vroeg of ze kon helpen keek zo vreselijk teleurgesteld, dat ik alleen even stoffen wilde kijken, dat ik me bijna wat teveel voelde.
Niets zo veranderlijk als de mens

Bartaz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1704 Gepost op: 21 maart 2008 - 13:05:09
Citaat van: "Storm"
Heb alle voorgaande topics afgestruind over de Outlet in Roermond. Wel info gevonden, maar is van lang geleden. Is er iemand die daar onlangs nog een pak heeft gehaald? Zijn ze echt veel goedkoper dan de reguliere SuSu? Ervaring met het verstelwerk van ze?

Het geval wil namelijk dat ik opeens in twee weken tijd twee pakken moet vervangen. Beiden broeken hebben het begeven, door overmatig dragen!
Het lijkt me slim om twee mooie, doch niet te prijzige pakken erbij te halen om zo mijn duurdere broeken te sparen... 8)

Storm

Daar ben ik een week of 3 geleden geweest en ben prima geholpen daar. Ze zijn niet goedkoper dan de prijzen die op de site staan, dus geen voordeel daar te behalen.

Het pak zat mij als gegoten en alleen de broek moest iets ingekort worden, maar ik vond dat dat prima was gedaan :)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1705 Gepost op: 21 maart 2008 - 13:19:58
Citaat van: "Bartaz"

Daar ben ik een week of 3 geleden geweest en ben prima geholpen daar. Ze zijn niet goedkoper dan de prijzen die op de site staan, dus geen voordeel daar te behalen.

Het pak zat mij als gegoten en alleen de broek moest iets ingekort worden, maar ik vond dat dat prima was gedaan :)

Niet goedkoper? Ik heb er ooit voor 150e een navy pak gehaald, maar was misschien oude collectie ofzo..

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1706 Gepost op: 21 maart 2008 - 13:43:11
Een deel van de collectie in Roermond is goedkoper, het is en blijft een outlet natuurlijk. De rest is gewoon nieuwe collectie en word voor dezelfde prijs verkocht als de rest van de winkels.

Bartaz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1707 Gepost op: 21 maart 2008 - 14:12:36
Citaat van: "Fay"
Een deel van de collectie in Roermond is goedkoper, het is en blijft een outlet natuurlijk. De rest is gewoon nieuwe collectie en word voor dezelfde prijs verkocht als de rest van de winkels.

Ik had inderdaad iets uit de nieuwe collectie, dus heb daarom dan waarschijnlijk de volle mep betaald.

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1708 Gepost op: 21 maart 2008 - 20:00:02
Voor goedkope pakken moet je die SuSu in Batavia stad pakken.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1709 Gepost op: 21 maart 2008 - 21:19:41
Waar ligt dat ergens?? Ben nu bij mijn ouders in Zuid-Limburg :roll:

Maar met een beetje geluk is er toch wel wat fatsoenlijks te vinden in Roermond?
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-