Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174563 keer gelezen)

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1665 Gepost op: 16 maart 2008 - 18:12:18
Ik heb het zelf gemaakt.
het is gelukkig alleen aan de binnenkant dus alleen ik zie het  :)

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1666 Gepost op: 16 maart 2008 - 18:16:51
Citaat van: "Rndtje"
Ik heb het zelf gemaakt.
het is gelukkig alleen aan de binnenkant dus alleen ik zie het  :)

Okay. Maar op zich hadden ze het moeten maken voor je. De voering moet het toch houden. Of ben jij net zoals ik altijd bezig de bretels zo strak mogelijk te spannen  8)
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1667 Gepost op: 16 maart 2008 - 18:21:22
Leg eens uit heren. De bretels zijn bevestigd aan de binnenzijde van de broekband. Wat is het causale verband met de gescheurde voering?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1669 Gepost op: 16 maart 2008 - 18:28:12
Leuk artikel Wolf! Het lijkt vooralsnog goed te gaan in the city!

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1670 Gepost op: 16 maart 2008 - 18:37:32
Leuk stukje inderdaad! Ik was al benieuwd hoe SuSu het zou afbrengen in de UK!

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1671 Gepost op: 16 maart 2008 - 19:21:04
Klopt wat je zegt Mikey ik maakte dan ook een foutje.
In je broekband, zit ook een rand(weet de naam ervan niet), zelfde stof als voering in ieder geval, die liet los en geloof me, een witte rand boven je broek is geen pretje!
(leek wel een gvd bjorn borg boxer uitsteek dude)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1672 Gepost op: 16 maart 2008 - 19:27:00
Citaat van: "Rndtje"

(leek wel een gvd bjorn borg boxer uitsteek dude)

*gniffel*

Daar kom jij nog mee weg vriend, gezien je leeftijd :wink: Als het mij zou gebeuren zou het pas raar zijn!

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1673 Gepost op: 16 maart 2008 - 19:30:58
Ahahaa inderdaad  :lol:

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1674 Gepost op: 16 maart 2008 - 20:05:25
Wat ik begreep tijdens mijn SuitSupply training dit weekend is dat er met dit soort ongemakken heel gemakkelijk omgesprongen wordt. Dit wordt kostenloos gerepareerd.

In ieder geval de training gehad, donderdag aan de slag in het filiaal Tilburg. Zal eerst nog wel een beetje leren en meekijken zijn. Maar heb er in ieder geval zin in! Tijdens de training wist ik over de stoffen en dergelijke het meeste al wel, het meelezen op SF werpt zijn vruchten af. Natuurlijk wel veel opgestoken van het afspeldwerk en over klantenomgang.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1675 Gepost op: 16 maart 2008 - 21:20:19
Citaat van: "Janusz"
Wat ik begreep tijdens mijn SuitSupply training dit weekend is dat er met dit soort ongemakken heel gemakkelijk omgesprongen wordt. Dit wordt kostenloos gerepareerd.

In ieder geval de training gehad, donderdag aan de slag in het filiaal Tilburg. Zal eerst nog wel een beetje leren en meekijken zijn. Maar heb er in ieder geval zin in! Tijdens de training wist ik over de stoffen en dergelijke het meeste al wel, het meelezen op SF werpt zijn vruchten af. Natuurlijk wel veel opgestoken van het afspeldwerk en over klantenomgang.

Klinkt goed, succes gewenst!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1676 Gepost op: 16 maart 2008 - 21:32:31
Citaat van: "wolf"
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/men/article3524068.ece

Strakke actie:

Fokke de Jong takes a pristine cashmere jacket from a rail in his new store, Suitsupply, in Mayfair, and in one dramatic gesture, rips out the lining. “You won’t find this kind of workmanship for this price anywhere else in the UK,” he says, motioning to the finely stitched inner construction of cotton, wool and camel hair. “It’s made using an old-fashioned Italian technique that gives a more comfortable fit.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1677 Gepost op: 16 maart 2008 - 22:47:19
Citaat van: "Carwo"

Strakke actie:

Fokke de Jong takes a pristine cashmere jacket from a rail in his new store, Suitsupply, in Mayfair, and in one dramatic gesture, rips out the lining. “You won’t find this kind of workmanship for this price anywhere else in the UK,” he says, motioning to the finely stitched inner construction of cotton, wool and camel hair. “It’s made using an old-fashioned Italian technique that gives a more comfortable fit.

Naar verluid doet Fokke dat ook af en toe tijdens lezingen en bijeenkomsten. Opzich natuurlijk supermooi voor de mensen die daarbij zijn, en wat kost zo'n jasje nou... Leuke reclame.

Heb vandaag ook 2 jasjes van SuSu en een willekeurig rtw pak naast elkaar gezien. Zit een behoorlijk verschil in maakwijze in moet ik zeggen. Daarin is Suit Supply in deze prijsklasse inderdaad wel uniek.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1678 Gepost op: 17 maart 2008 - 00:11:04
Citaat van: "Carwo"

Strakke actie:

Alleen vreemd dat ze MTM steevast bespoke noemen.. Fokke en de journalist zouden beiden wel moeten weten wat bespoke inhoudt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1679 Gepost op: 17 maart 2008 - 00:14:43
Daarom juist.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors