Auteur Topic: www.sartoria.nl  (14397 keer gelezen)

Huey

  • Gast
www.sartoria.nl
Reactie #45 Gepost op: 28 juli 2005 – 00:15:45
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Nadeel van nieuwe rijken is dat ze alles kopen wat los en vast is.Ze weten nog geen eens de betekenis ervan.Als je maar vertel hoe bijzonder het pak of hemd en schoen is kopen ze het.De liefde die we hier op het form hebben van de dingen waar we over praten die hebben ze niet.Althans dat is mijn ervaringen met dat soort mensen.


Als winkelier zou ik daar geenszins problemen mee hebben  :lol:


De hele miljonair fair draait op dit soort mensen, daar wordt in 4 dagen tijd gewoon 200 miljoen euro uitgegeven  :shock:


Daar geloof ik dus niet zo veel van, dat soort bedragen kun je zo makkelijk uit de lucht grijpen als organisatie. Het is zo goed als oncontroleerbaar.


Hessing heeft bijv. alleen al 19 auto's verkocht op de Miljonair Fair in 2003, Fairline enkele boten, er zijn een paar van die Cessna achtige vliegtuigjes verkocht, BMW heeft 13 645ers verkocht, Ik weet wat alleen Gassan Diamonds heeft verkocht en dat is echt een ongelooflijk hoog bedrag... Dat eiland met al die bomen, jacuzzi's en dat zwembad is ook in één keer doorverkocht als showroommodel. Zelf hebben we ook een klein beetje bijgedragen gelukkig. Maar staat niet in verhouding tot Gassan. Die heeft in drie dagen tijd een heel jaar minnen goedgemaakt en zelfs met een dikke plus af kunnen sluiten.

Bovendien is er veel vastgoed verkocht, enkele tientallen appartementen en penthouses in bijv. Marbella. Vier complete huisbioscopen. Die 200 miljoen lijkt me een vrij realistische schatting.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
www.sartoria.nl
Reactie #46 Gepost op: 28 juli 2005 – 04:47:20
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Nadeel van nieuwe rijken is dat ze alles kopen wat los en vast is.Ze weten nog geen eens de betekenis ervan.Als je maar vertel hoe bijzonder het pak of hemd en schoen is kopen ze het.De liefde die we hier op het form hebben van de dingen waar we over praten die hebben ze niet.Althans dat is mijn ervaringen met dat soort mensen.


Als winkelier zou ik daar geenszins problemen mee hebben  :lol:


De hele miljonair fair draait op dit soort mensen, daar wordt in 4 dagen tijd gewoon 200 miljoen euro uitgegeven  :shock:


Daar geloof ik dus niet zo veel van, dat soort bedragen kun je zo makkelijk uit de lucht grijpen als organisatie. Het is zo goed als oncontroleerbaar.


Hessing heeft bijv. alleen al 19 auto's verkocht op de Miljonair Fair in 2003, Fairline enkele boten, er zijn een paar van die Cessna achtige vliegtuigjes verkocht, BMW heeft 13 645ers verkocht, Ik weet wat alleen Gassan Diamonds heeft verkocht en dat is echt een ongelooflijk hoog bedrag... Dat eiland met al die bomen, jacuzzi's en dat zwembad is ook in één keer doorverkocht als showroommodel. Zelf hebben we ook een klein beetje bijgedragen gelukkig. Maar staat niet in verhouding tot Gassan. Die heeft in drie dagen tijd een heel jaar minnen goedgemaakt en zelfs met een dikke plus af kunnen sluiten.

Bovendien is er veel vastgoed verkocht, enkele tientallen appartementen en penthouses in bijv. Marbella. Vier complete huisbioscopen. Die 200 miljoen lijkt me een vrij realistische schatting.


Ben nu eens eerlijk: wat wordt er echt verkocht op de miljonair fair? Die BMW's worden ook wel verkocht daarbuiten. Geinteresseerden vinden het leuk dat Hessing er staat, maar zouden die auto's anders niet verkocht worden? Op een enkele auto na, zullen de meeste auto's ook daar buiten verkocht worden.
Op zo'n beurs draait het meer om het bekend maken van het product, mochten quasi-miljonairs je niet kennen. Later kun je dan zaken doen.... Sommige bedrijven moeten er staan, omdat de clientele (om in de termen van Sartoriale te blijven) het verwacht.
Desalniettemin is het concept erg goed, er zijn ontzettend veel standhouders en ook veel bezoekers. Maar de echte grote zaken worden echt niet daar gedaan!
ww.dezinvanluxe.nl

Huey

  • Gast
www.sartoria.nl
Reactie #47 Gepost op: 28 juli 2005 – 09:01:47
Ik denk dat zo'n 40% van wat er verkocht werd zonder die beurs niet verkocht zou worden. Alles wat bij ons werd gekocht was een impuls aankoop.

Ik weet dat van wat er bij Gassan is verkocht 9 v/d 10 dingen ook impulsaankopen waren. Als meneer A. bij Hessing een 4200GT bestelde, nam meneer B. die er bij stond meteen 4200GT Spyder om er overheen te gaan. Dat is het hele principe waar die beurs op werkt. Tegen elkaar op laten bieden.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #48 Gepost op: 28 juli 2005 – 10:22:45
Daar geloof ik dus niet zo veel van, dat soort bedragen kun je zo makkelijk uit de lucht grijpen als organisatie. Het is zo goed als oncontroleerbaar.[/quote]

ze weten toch wat verkocht wordt?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #49 Gepost op: 28 juli 2005 – 13:13:29
Citaat van: "ruby tuesday"
Daar geloof ik dus niet zo veel van, dat soort bedragen kun je zo makkelijk uit de lucht grijpen als organisatie. Het is zo goed als oncontroleerbaar.


ze weten toch wat verkocht wordt?[/quote]

Oh?

Het betreft de totale som van omzet van alle exposanten.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #50 Gepost op: 07 maart 2007 – 12:01:33
Even een kickje! Nog meer mensen vandaag post van Sartoria gekregen met die belachelijke foto van Yvra? :lol:
This, madame, is Versailles.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
www.sartoria.nl
Reactie #51 Gepost op: 07 maart 2007 – 15:03:47
Citaat van: "Rogier"
Even een kickje! Nog meer mensen vandaag post van Sartoria gekregen met die belachelijke foto van Yvra? :lol:


Yep, weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #52 Gepost op: 07 maart 2007 – 15:20:42
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Rogier"
Even een kickje! Nog meer mensen vandaag post van Sartoria gekregen met die belachelijke foto van Yvra? :lol:


Yep, weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken...


Post 'm eens, heb het boekje niet ontvangen omdat ik er nog nooit ben geweest :)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
www.sartoria.nl
Reactie #53 Gepost op: 07 maart 2007 – 15:47:42
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Rogier"
Even een kickje! Nog meer mensen vandaag post van Sartoria gekregen met die belachelijke foto van Yvra? :lol:


Yep, weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken...


Post 'm eens, heb het boekje niet ontvangen omdat ik er nog nooit ben geweest :)


http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=298

Denk ik ook verstandig om dat topic verder te posten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors