Auteur Topic: www.sartoria.nl  (14394 keer gelezen)

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
www.sartoria.nl
Reactie #15 Gepost op: 27 juli 2005 – 09:44:54
Citaat van: "Vortex"
Die verticale scrollbars zijn echt bar irritant en niet te vergeten lelijk  :oops:


En ook totaal niet nodig en overbodig! Knullige constructie imo (als professioneel webmaster)

Gelukkig is hun kleding&service beter!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

HotFudge

  • Gast
www.sartoria.nl
Reactie #16 Gepost op: 27 juli 2005 – 14:14:40
Citaat van: "Vortex"
Die verticale scrollbars zijn echt bar irritant en niet te vergeten lelijk  :oops:


dat lelijk ligt er een beetje aan welke browser je gebruikt  :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #17 Gepost op: 27 juli 2005 – 14:15:19
Citaat van: "HotFudge"
Citaat van: "Vortex"
Die verticale scrollbars zijn echt bar irritant en niet te vergeten lelijk  :oops:


dat lelijk ligt er een beetje aan welke browser je gebruikt  :roll:
:lol:  :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
www.sartoria.nl
Reactie #18 Gepost op: 27 juli 2005 – 14:26:53
Beetje amateuristische teksten:
Citaat
In twee van de drie ruimtes wordt muziek gedraaid. Hier is bewust voor gekozen, want uiteindelijk houdt niet iedereen van muziek.

Citaat
Bij Sartoria shoppen veel bekende Nederlanders. Maar wie dat zijn, willen Zwettler en Pullens (samen goed voor 26 jaar ervaring in de kledingbranche) niet zeggen. Volgens hen komen deze klanten ook mede daarom naar hen toe. “De mensen die bij ons komen, weten zelf wel dat ze bij ons komen. Wij zijn gewoon discreet.”

Citaat
ij Sartoria worden klanten altijd verwelkomd met een uitstekende kop koffie, een glas mooie Italiaanse wijn of zelfs Italiaans bier. Soms valt dit zo goed in de smaak bij een klant, dat speciaal voor hem een doosje of tray wordt geregeld.

Citaat
Ze zoeken naar outfits die prettig zijn om te dragen in Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje waar zij veelal een huis hebben.

Citaat
Inmiddels is Sartoria - gevestigd in Naarden Vesting - een begrip. Onder een selecte cliëntèle welteverstaan.


Dit klinkt wel heel erg nieuw-geld allemaal, wat meer discretie is op zijn plaats. Ik snap het nut niet van het patsen met dit soort onzinnige teksten.
Verder vind ik de website wel ok, simpel en duidelijk.
ww.dezinvanluxe.nl

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #19 Gepost op: 27 juli 2005 – 15:06:20
Citaat
Ze zoeken naar outfits die prettig zijn om te dragen in Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje waar zij veelal een huis hebben.


Citaat
Inmiddels is Sartoria - gevestigd in Naarden Vesting - een begrip. Onder een selecte cliëntèle welteverstaan.


Dit soort uitspraken vind ik ook erg bedenkelijk over komen.......  :roll:

Ik zie het nut er niet van in om patserig over te komen met je klanten. Is een beetje hetzelfde als zeggen dat iets een privegenoegen is en het dan van de daken schreeuwen.... niet echt stijlvol vind ik maarja.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #20 Gepost op: 27 juli 2005 – 16:28:15
Citaat van: "Thein"
Beetje amateuristische teksten:
Citaat
In twee van de drie ruimtes wordt muziek gedraaid. Hier is bewust voor gekozen, want uiteindelijk houdt niet iedereen van muziek.

Citaat
Bij Sartoria shoppen veel bekende Nederlanders. Maar wie dat zijn, willen Zwettler en Pullens (samen goed voor 26 jaar ervaring in de kledingbranche) niet zeggen. Volgens hen komen deze klanten ook mede daarom naar hen toe. “De mensen die bij ons komen, weten zelf wel dat ze bij ons komen. Wij zijn gewoon discreet.”

Citaat
ij Sartoria worden klanten altijd verwelkomd met een uitstekende kop koffie, een glas mooie Italiaanse wijn of zelfs Italiaans bier. Soms valt dit zo goed in de smaak bij een klant, dat speciaal voor hem een doosje of tray wordt geregeld.

Citaat
Ze zoeken naar outfits die prettig zijn om te dragen in Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje waar zij veelal een huis hebben.

Citaat
Inmiddels is Sartoria - gevestigd in Naarden Vesting - een begrip. Onder een selecte cliëntèle welteverstaan.


Dit klinkt wel heel erg nieuw-geld allemaal, wat meer discretie is op zijn plaats. Ik snap het nut niet van het patsen met dit soort onzinnige teksten.
Verder vind ik de website wel ok, simpel en duidelijk.
Idd Thein er   komt daar veel nieuw geld......die laten daar o.a. hun pakken opmeten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
www.sartoria.nl
Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2005 – 17:14:43
Ik zou niet zo snel over die teksten vallen hoor. Er zijn geen feitelijke onjuistheden ofzo. Ze hangen die Mediterrane stijl aan en dat doen ze goed.

De eerste vraag die mij altijd wordt gesteld daar is ook: Kopje koffie of een espresso?

Het publiek dat in het Arsenaal winkelt is ook niet het bijenkorf op zaterdag publiek. Het is idd een select gezelschap.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #22 Gepost op: 27 juli 2005 – 17:36:32
Feitelijke onjuistheden of niet, het zijn TREURIGE teksten! In een woord: sneu. Had veel meer verwacht van Sartoria. En van de website. Gemiste kans. Misschien kunnen ze zicht beter Oger Naarden gaan noemen
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
www.sartoria.nl
Reactie #23 Gepost op: 27 juli 2005 – 17:45:42
Citaat van: "Huey"
Ik zou niet zo snel over die teksten vallen hoor. Er zijn geen feitelijke onjuistheden ofzo. Ze hangen die Mediterrane stijl aan en dat doen ze goed.

De eerste vraag die mij altijd wordt gesteld daar is ook: Kopje koffie of een espresso?

Het publiek dat in het Arsenaal winkelt is ook niet het bijenkorf op zaterdag publiek. Het is idd een select gezelschap.


Ik ben nog nooit bij Sartoriale geweest en weet niet hoe de koffie smaakt. Maar daar gaat het niet om. De teksten op de site getuigen in mijn ogen niet echt van klasse. Meer van een Jos Geerts niveau (OK OK, beetje overdreven).
Natuurlijk winkelt er bij een winkel als Sartoriale wat rijker publiek, maar schreeuw dat niet van de daken: dat zou ik eerder van zo'n winkel verwachten.
ww.dezinvanluxe.nl

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #24 Gepost op: 27 juli 2005 – 18:03:52
Helaas valt de nieuwe website voor velen wat tegen.Dit zeg echter niets over Sartoria zelf.Het is en blijft een mooie zaak die een mooie collectie voert die men bij Oger niet zal zien......op een enkel merk na.Het winkelend publiek komt voornamelijk uit het gooi wat ook aan hun gedrag merkbaar is.Verder bediend men ook bezoekers van wat verder weg o.a maasstricht etc.Bediening en service zijn goed kan niets anders zeggen.Kan begrijpen dat men wat meer kleding  etc. had willen zien dat had ik ook graag gezien.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
www.sartoria.nl
Reactie #25 Gepost op: 27 juli 2005 – 18:14:30
Citaat van: "gusto napolitano"
Helaas valt de nieuwe website voor velen wat tegen.Dit zeg echter niets over Sartoria zelf.Het is en blijft een mooie zaak die een mooie collectie voert die men bij Oger niet zal zien......op een enkel merk na.Het winkelend publiek komt voornamelijk uit het gooi wat ook aan hun gedrag merkbaar is.Verder bediend men ook bezoekers van wat verder weg o.a maasstricht etc.Bediening en service zijn goed kan niets anders zeggen.Kan begrijpen dat men wat meer kleding  etc. had willen zien dat had ik ook graag gezien.


Ik betuig adhesie, mijn ervaring (Caruso-actie) met Sartoria is tot nu toe uitstekend, en ik ben niet eens een Goois type!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #26 Gepost op: 27 juli 2005 – 18:25:29
Sartoria is ongetwijfeld een geweldige winkel en ik wil er graag eens een keertje langs, maar met zo'n website moet de klant wel een geweldige motivatie hebben om hier langs te gaan en niet ergens anders.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #27 Gepost op: 27 juli 2005 – 18:26:55
Je kan er gewoon langs hoor niks mis mee en aardig personeel :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
www.sartoria.nl
Reactie #28 Gepost op: 27 juli 2005 – 18:46:33
hadden ze maar  :? :wink:
jammer dat de site niet bij de zaak past dus
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
www.sartoria.nl
Reactie #29 Gepost op: 27 juli 2005 – 19:46:29
Citaat van: "Thein"
Citaat van: "Huey"
Ik zou niet zo snel over die teksten vallen hoor. Er zijn geen feitelijke onjuistheden ofzo. Ze hangen die Mediterrane stijl aan en dat doen ze goed.

De eerste vraag die mij altijd wordt gesteld daar is ook: Kopje koffie of een espresso?

Het publiek dat in het Arsenaal winkelt is ook niet het bijenkorf op zaterdag publiek. Het is idd een select gezelschap.


Ik ben nog nooit bij Sartoriale geweest en weet niet hoe de koffie smaakt. Maar daar gaat het niet om. De teksten op de site getuigen in mijn ogen niet echt van klasse. Meer van een Jos Geerts niveau (OK OK, beetje overdreven).
Natuurlijk winkelt er bij een winkel als Sartoriale wat rijker publiek, maar schreeuw dat niet van de daken: dat zou ik eerder van zo'n winkel verwachten.


Leef je eens in in de klant? Als zij merken dat hun clientele juist opzoek is naar die mediterraanse sfeer, of dat ze juist zo'n veer in hun reet willen dat zij als klant als succesvolle mensen worden beschreven op de site.

Lijkt me dat de mensen van Sartoria wel weten wie hun klanten zijn.

Dat mensen dit als aanstootgevend ervaren is "their loss"

Conclusie: niet alleen vanuit je eigen situatie zo'n site veroordelen.
Sailing, an expensive way to travel for free"