Ik zou niet zo snel over die teksten vallen hoor. Er zijn geen feitelijke onjuistheden ofzo. Ze hangen die Mediterrane stijl aan en dat doen ze goed.
De eerste vraag die mij altijd wordt gesteld daar is ook: Kopje koffie of een espresso?
Het publiek dat in het Arsenaal winkelt is ook niet het bijenkorf op zaterdag publiek. Het is idd een select gezelschap.
Ik ben nog nooit bij Sartoriale geweest en weet niet hoe de koffie smaakt. Maar daar gaat het niet om. De teksten op de site getuigen in mijn ogen niet echt van klasse. Meer van een Jos Geerts niveau (OK OK, beetje overdreven).
Natuurlijk winkelt er bij een winkel als Sartoriale wat rijker publiek, maar schreeuw dat niet van de daken: dat zou ik eerder van zo'n winkel verwachten.
Leef je eens in in de klant? Als zij merken dat hun clientele juist opzoek is naar die mediterraanse sfeer, of dat ze juist zo'n veer in hun reet willen dat zij als klant als succesvolle mensen worden beschreven op de site.
Lijkt me dat de mensen van Sartoria wel weten wie hun klanten zijn.
Dat mensen dit als aanstootgevend ervaren is "their loss"
Conclusie: niet alleen vanuit je eigen situatie zo'n site veroordelen.