Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (497261 keer gelezen)

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2130 Gepost op: 03 juli 2018 – 11:52:40
Goedemiddag heren,

Aangezien ik nog een aantal olijfgroene en rode noshow sokken over heb en ze bij voorkeur niet meeneem naar volgende zomer heb ik een zeer scherpe actie bedacht.

Vanaf vandaag krijg je 20% korting op alleen de rode en olijfgroene noshow sokken. De korting loopt op naar misschien wel 50% de komende week/weken mits de voorraad het toelaat. Ik zal er hier melding van maken wanneer de korting omhoog gaat. Het kan echter ook zijn dat ze na vandaag op zijn. Ik weet niet hoe hard het gaat..

Met code 'noshowroodgroen' wordt de korting op deze 2 items direct verrekend. Vandaag dus al 20% + gratis verzending!

Hierbij de link: https://www.manneninstijl.nl/herensokken/?p=3

Geniet van het mooie weer.

Groeten!

Vandaag is de code opgehoogd naar 30% korting. Er zijn er nog steeds een aantal verkrijgbaar  :thumbsup:

code:  'noshowroodgroen'

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2131 Gepost op: 03 juli 2018 – 14:00:26
Toch nog maar even een aantal van deze no show socks extra besteld; fijne dingen en laag genoeg om echt no show te zijn.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2132 Gepost op: 03 juli 2018 – 14:35:57
Toch nog maar even een aantal van deze no show socks extra besteld; fijne dingen en laag genoeg om echt no show te zijn.  :thumbsup:

Dat zeg je wel (en ja deze discussie is al geweest, maar dat was voordat ik de sokken had ontvangen), maar ik zie ze wel bij mijn instappers (zowel tods als santoni's). Dus net niet laag genoeg eigenlijk.


Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2133 Gepost op: 03 juli 2018 – 14:46:25
Toch nog maar even een aantal van deze no show socks extra besteld; fijne dingen en laag genoeg om echt no show te zijn.  :thumbsup:

Thanks!  :thumbsup:

Dat zeg je wel (en ja deze discussie is al geweest, maar dat was voordat ik de sokken had ontvangen), maar ik zie ze wel bij mijn instappers (zowel tods als santoni's). Dus net niet laag genoeg eigenlijk.


Bij de hiel Martijn? Niet dat ik het eerder heb gehoord overigens, maar ik heb het zelf eenmaal gehad bij mijn instappers. Wanneer ik hem te hoog optrek zie ik soms ook een klein randje in mijn instappers, maar dan schuif ik ze iets naar beneden en is het probleem opgelost. Ik heb ze bewust iets hoger laten maken omdat ik vond dat ze op hun plek moeten blijven. Daarom heb ik de hiel een fractie verhoogd.

De sok blijft nu echter wel goed zitten. Wat mij betreft was dat de grootste frustratie die ik moest tackelen  :).

Zijn er anderen die dit probleem kennen? Dan hoor ik dat graag.

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2134 Gepost op: 03 juli 2018 – 14:56:03
Nee, aan de zijkant van de wreef (dus op het stukje waar een instapper een inkeping heeft). Precies zoals op de foto's staat die vorige week werden gepost.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2135 Gepost op: 03 juli 2018 – 15:14:05
Wellicht toch met het model van de instapper/loafer van doen; ik had dit al enige ook bij mijn SC moccasin instappers vanwege de korte wreef van de schoen, de voorvoet van de no show wat naar voren getrokken en had toen iets meer stof aan de onder/achterzijde van de sok, maar ik vind dat niet hinderlijk omdat ook een deel van de stof onder de voet kan worden gecompenseerd.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Capua

  • Gebruiker
  • Berichten: 459
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2136 Gepost op: 03 juli 2018 – 16:15:55
Ik heb dus deze: https://www.falke.com/pt_en/cool-24-7-men-no-show-socks-white-125-2000

En die komen aan de bovenzijde net boven mijn tenen - ofwel niet eens in de buurt van mijn wreef..

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2137 Gepost op: 03 juli 2018 – 20:16:07
Bedankt voor de waardevolle feedback jongens. Uiteraard heb ik zelf met loafers getest en hebben enkele klanten ze getest. Geen sok waar te nemen. Maar het is goed dat ik deze dingen nu hoor. Indien mogelijk zal ik ze volgend jaar lager laten uitsnijden. Denk wel dat het met het type loafer te maken heeft, maar als ik no show sokken pretendeer te hebben moeten ze ook echt no show zijn, ongeacht type loafer :) :thumbsup:

Nogmaals dank!
Groet,
Carlo

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2138 Gepost op: 04 juli 2018 – 09:17:09
Wellicht toch met het model van de instapper/loafer van doen; ik had dit al enige ook bij mijn SC moccasin instappers vanwege de korte wreef van de schoen, de voorvoet van de no show wat naar voren getrokken en had toen iets meer stof aan de onder/achterzijde van de sok, maar ik vind dat niet hinderlijk omdat ook een deel van de stof onder de voet kan worden gecompenseerd. 


Hoeveel pagina’s wordt jouw autobiografie?
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2139 Gepost op: 04 juli 2018 – 10:47:29
Zero, B83.  :mrgreen:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2140 Gepost op: 04 juli 2018 – 10:57:47
Of zoek jij misschien een bijverdienste als ghostwriter?  ;P
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

DrTweed

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.442
  • “I am not young enough to know everything.”
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2141 Gepost op: 04 juli 2018 – 12:23:46
Ik vind no-show sokken toch een beetje voelen als een Nederlander op salsa-les.

Tapenade

  • Gebruiker
  • Berichten: 178
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2142 Gepost op: 04 juli 2018 – 12:41:10
Ik vind no-show sokken toch een beetje voelen als een Nederlander op salsa-les.
Dapper?

Bean

  • Gebruiker
  • Berichten: 173
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2143 Gepost op: 04 juli 2018 – 23:56:08
Gisteren mijn eerste paar van de no-show ontvangen en er is bij de lager uitgesneden loafers inderdaad een randje te zien. Dit valt echter wel naar binnen te vouwen. Verder weer bedankt Carlo voor de snelle levering en het cadeautje.


Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2144 Gepost op: 05 juli 2018 – 09:05:25
Een no-show die showt:
Carlo is een prima gast,
maar dit is absurd.
Laatst bewerkt op: 05 juli 2018 – 09:16:03 door Swann