Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (497034 keer gelezen)

lorenzo

  • Gebruiker
  • Berichten: 488
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2100 Gepost op: 18 februari 2018 – 21:17:04
Croco riemen zijn mooi, maar je moet oppassen voor die cowboy billy bob gespen (zoals #1) en dat doorgestikte op foto 3 is ook onzin, zit ook op die opanca santonis. Nubuck lijkt mij ook mooi, maar is in de foute kleur. Crocoleer is uitbundig van zichzelf, dus de rest rustig houden. Bij shoes and shirts hebben ze mooie, kijk daar eens. 
Die riem op foto 2 lust ik wel (afhankelijk vd prijs).

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2101 Gepost op: 18 februari 2018 – 21:45:07
Croco riemen zijn mooi, maar je moet oppassen voor die cowboy billy bob gespen (zoals #1) en dat doorgestikte op foto 3 is ook onzin, zit ook op die opanca santonis. Nubuck lijkt mij ook mooi, maar is in de foute kleur. Crocoleer is uitbundig van zichzelf, dus de rest rustig houden. Bij shoes and shirts hebben ze mooie, kijk daar eens. 
Die riem op foto 2 lust ik wel (afhankelijk vd prijs).

Dank voor je feedback, heb je een PM gestuurd.

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2102 Gepost op: 20 februari 2018 – 08:36:07
Goedemorgen,
Aangezien ik een aantal van onderstaande kousen zal gaan bestellen voor een klant, maak ik er direct maar een SF inkoopactie van:

Kousen zijn 100% Egyptisch katoen. Onderstaande prijsstaffel geldt:
1 paar 23,-
2 paar 22,-
3 paar 21,-
vanaf 4 paar 20,-

Voor deze prijzen geldt er ook gratis verzending.

Mocht er interesse zijn geef dan even je voorkeur aan. Ga morgen bestellen, dus voor die tijd graag je voorkeur. ik bevestig dan of je voorkeur beschikbaar is.



Groet en fijne dag,
Carlo

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2103 Gepost op: 25 april 2018 – 21:51:04
Goedenavond heren,

Om toch een beetje te vieren dat SF weer in de lucht is én omdat jullie me destijds hebben geholpen in de keuze van deze variant heb ik een mooi aanbod:



Met code 'noshow' krijg je 15% korting (loopt t/m dit weekend). Ze zijn er overigens in 5 kleuren, naast bovenstaande Italiaanse kleuren ook in donkerblauw en donkergrijs. Ze zijn niet zichtbaar met dragen van bijv. loafers en hebben anti-slip in de hiel.

https://www.manneninstijl.nl/herensokken/

Fijne avond!
Carlo


joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2104 Gepost op: 26 april 2018 – 11:52:19
Beste Carlo,

Ik kreeg je feedback mail op de aankoop van de sokken laatst. Zelf zou ik het beoordelen voor de klanten wat makkelijker maken, ik had laatst 5 paar bij je bestelt, vervolgens krijg ik een mail waarin ik elk paar vervolgens individueel moet beoordelen, terwijl hier sokken van dezelfde stof/ pasvorm bij zitten.
Over het algemeen neemt de klant al slecht de tijd voor beoordelingen, zelf zou ik dit wat simpeler maken en mischien met een schaal systeem werken.

Gewoon even wat feedback van een nog steeds tevreden klant;)

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2105 Gepost op: 26 april 2018 – 11:54:42
Goedenavond heren,

Om toch een beetje te vieren dat SF weer in de lucht is én omdat jullie me destijds hebben geholpen in de keuze van deze variant heb ik een mooi aanbod:



Met code 'noshow' krijg je 15% korting (loopt t/m dit weekend). Ze zijn er overigens in 5 kleuren, naast bovenstaande Italiaanse kleuren ook in donkerblauw en donkergrijs. Ze zijn niet zichtbaar met dragen van bijv. loafers en hebben anti-slip in de hiel.

https://www.manneninstijl.nl/herensokken/

Fijne avond!
Carlo

Erg tevreden over de sokken, zakken niet af!

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2106 Gepost op: 26 april 2018 – 15:42:33
Hebben we een foto van iemand met deze sokken aan? Zonder schoenen.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2107 Gepost op: 27 april 2018 – 05:03:40
Erg tevreden over de sokken, zakken niet af!

Mooi om te horen! Grootste frustratie die er is namelijk met deze sokken.. 'Loaferproof' ook toch? Gezien de vraag van Dieter.

Fijne Koningsdag allen! Ik zal even met mijn dochter op 1 van die vreselijke Koningsmarkten gaan staan  :mrgreen:

Carlo

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2108 Gepost op: 08 mei 2018 – 09:31:04
Beste Carlo,

Ik kreeg je feedback mail op de aankoop van de sokken laatst. Zelf zou ik het beoordelen voor de klanten wat makkelijker maken, ik had laatst 5 paar bij je bestelt, vervolgens krijg ik een mail waarin ik elk paar vervolgens individueel moet beoordelen, terwijl hier sokken van dezelfde stof/ pasvorm bij zitten.
Over het algemeen neemt de klant al slecht de tijd voor beoordelingen, zelf zou ik dit wat simpeler maken en mischien met een schaal systeem werken.

Gewoon even wat feedback van een nog steeds tevreden klant;)

Normaliter probeer ik iets sneller te reageren Joost, maar ik zie je post nu pas, excuses.

Je hebt een punt, het geven reviews moet zo simpel mogelijk zijn. Ik ga kijken of ik hier iets aan kan laten doen. Bedankt voor je feedback. En top dat je tevreden bent natuurlijk!

Groet,
Carlo
Laatst bewerkt op: 08 mei 2018 – 10:14:51 door Mannen in Stijl

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2109 Gepost op: 21 mei 2018 – 10:20:35
Goedemorgen!

De afgelopen weken heb ik weer 2 speciale maatwerkopdrachten mogen doen. 1 klant wilde graag een burgundy riem. Aangezien ik ze per 6 moet laten maken in Napels, moest ik er natuurlijk wel even over nadenken, maar uiteindelijk toch gedaan. Het betreft hier namelijk een vaste klant en dan zet je net dat stapje extra! Daarnaast is het ook een mooie toevoeging voor de huidige collectie denk ik. Zie hier de riem:



https://www.manneninstijl.nl/burgundy-italiaanse-leren-herenriem/

Enige tijd terug ben ik gestart met een nieuwe lijn katoenen sokken en kousen, in 85% katoen en 15% polyamide, fill d'ecosse. Luxe uitstraling en ijzersterk! In deze lijn had ik de basiskleuren donkergrijs, donkerblauw en zwart, zowel in sokken als kousen. Speciaal voor een klant heb ik deze donkerbruine sokken laten maken. Deze klant had de andere kleuren al en mistte de bruine variant in deze kwaliteit. Nu heb ik de echte basics beschikbaar en ook nog eens in een interessante prijsklasse van 10,95.



https://www.manneninstijl.nl/donkerbruine-herensokken-katoen/

Ook nieuw is deze knalgele variant trouwens:



https://www.manneninstijl.nl/gele-herensokken-carlolanza-719/

Fijne Pinksteren!


Speicus

  • Gebruiker
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2110 Gepost op: 21 mei 2018 – 17:20:21
Taalfouten op de manneninstijl-webstek melden, gaat dat via de contactpagina aldaar?
Wat doe je met boekweit, en kleding als die slijt?

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2111 Gepost op: 21 mei 2018 – 17:28:17
Taalfouten op de manneninstijl-webstek melden, gaat dat via de contactpagina aldaar?

Graag, maar je mag me hier ook publiekelijk wijzen op de fout(en) hoor  ;) :thumbsup:

Anders even mailen via de contactpagina of [email protected]

Dank!

Speicus

  • Gebruiker
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2112 Gepost op: 21 mei 2018 – 18:03:47
E-mail verzonden.
Wat doe je met boekweit, en kleding als die slijt?

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2113 Gepost op: 22 mei 2018 – 07:23:05

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2114 Gepost op: 25 mei 2018 – 11:25:20
Goedemorgen heren,                                                                                   *Sample Sale*

Ik ben de afgelopen tijd veelvuldig samples aan het testen, zowel in stofsamenstelling als patronen. Ga alleen niet alle samples zelf dragen. Daarom dacht ik jullie er wellicht blij mee te kunnen maken. Deze samples koop ik overigens in tegen een gereduceerde prijs. Gaat voornamelijk om katoen trouwens, een enkele wol. Daarom de volgende actie:

Bij aankoop van 2 paar sokken of kousen krijg je 1 paar cadeau.
Bij aankoop van 4 paar sokken of kousen krijg je 2 paar cadeau
Bij aankoop van 5 paar sokken of kousen (of meer) krijg je 3 paar cadeau

Prima actie zo voor het weekend dacht ik. Daarnaast ruimt het bij mij dan ook direct een beetje op. Oja, als extra-tje; gebruik de kortingscode SF zodat ik direct kan zien wie er meedoet met de sample actie. Voor jou een extra voordeel  :thumbsup:

Groeten en alvast goed weekend!

www.manneninstijl.nl