Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (496876 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2160 Gepost op: 07 juli 2018 – 01:03:46
Heb liever een sokloze naad.

Haal 'm eruit dan, zou ik zeggen.

Tapenade

  • Gebruiker
  • Berichten: 178
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2161 Gepost op: 07 juli 2018 – 13:35:40
Bedankt voor je post en mooi dat het weg te werken is. De boodschap is voor mij wel helder voor volgend jaar :). Uiteindelijk wil ik gewoon dat hij 'loafer-proof' is.

Omdat het merendeel gelukkig wel tevreden is met de no show sokken en ik nog een aantal stuks heb in rood en groen heb ik de kortingscode vandaag opgeschroefd naar 40%!

code:  'noshowroodgroen'
+ gratis verzending

Fijne dag,
Carlo

Sokken vandaag ontvangen, bedankt voor nette verzending en persoonlijke noot Carlo. Zijn voor mij laag genoeg, gebruik ze vooral in sneakers!

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.363
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2162 Gepost op: 07 juli 2018 – 16:54:01
Sneakers prima, loafers inderdaad niet.

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2163 Gepost op: 08 juli 2018 – 20:54:35
Sokken vandaag ontvangen, bedankt voor nette verzending en persoonlijke noot Carlo. Zijn voor mij laag genoeg, gebruik ze vooral in sneakers!

Graag gedaan!  :thumbsup:

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2164 Gepost op: 10 juli 2018 – 11:37:46
Gelukkig vandaag ook weer een bericht ontvangen dat de noshows ook echt niet showen. Geeft de burger weer moed ;).

Conclusie is natuurlijk wel dat de noshows van volgend jaar lager worden en iets dikker qua stof.

Omdat ik nog steeds een aantal stuks in rood en groen heb, is vandaag de laatste actiedag. Nog 1x een verhoging - de maximale - en wel van 50%!

Code is nog steeds 'noshowroodgroen' en geeft dus recht op 50% korting + gratis verzending, alleen vandaag nog.

Groeten!

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2165 Gepost op: 16 juli 2018 – 09:21:39
Falke 24/7 aangeschaft en vergeleken met M.I.S. exemplaren; deze Falke 24/7 zijn nog minder no show, maar de stof is nogal van sportsokken kwaliteit/dikte waardoor ze duidelijk minder aangenaam dragen/passen in loafers.  :?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2166 Gepost op: 20 juli 2018 – 14:13:45
Goedemiddag heren,

Vandaag een 1e levering merinoswollen sokken binnengekregen en ik heb een klein foutje gemaakt bij het bestellen. Normaal gezien heb ik altijd de wollen sokken met rib, nu zijn ze glad binnengekomen. Had alleen maat 43-46 besteld, dus gelukkig valt de 'schade' enigszins mee  :).

Ik weet nog niet zo goed of ik deze nu regulier ga voeren omdat ik dan deze variant ook moet gaan aanvullen in kleuren, nieuwe foto's etc.

Daarom bied ik ze als exclusieve actie eerst hier aan.

Reguliere prijs is 18,95

Nu 12,95 per paar.

Wanneer je meer paren afneemt kan de prijs nog wel iets omlaag. Stuur me dan even een pm. Het gaat dus om een merinoswollen sok, in de kleuren antraciet en donkerblauw. Maat 43-46.

Groet,
Carlo

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2167 Gepost op: 30 juli 2018 – 10:22:32
Goedemorgen,

Vanwege opruiming is er zolang de voorraad strekt van een aantal items Sale die kan oplopen tot 70%.

Jarenlang heb ik Sozzi sokken en kousen verkocht. Ik weet nog goed dat ik als groentje het statige pand binnenliep in Milaan om mijn eerste collectie in te kopen. Enorm zenuwachtig was ik weet ik nog, aangezien ik met mijn spaarcenten voor een paar duizend euro sokken, kousen en dassen inkocht.

Door een koersverandering bij Sozzi (men kiest voor de grote klanten) ga ik stoppen met deze samenwerking. Uiteraard jammer, gezien onze 6-jarige samenwerking maar het is niet anders. Gelukkig heb ik al een meer dan goed alternatief gevonden.

Vanwege het stoppen van deze samenwerking zijn met name de laatste Sozzi sokken en kousen een koopje.

Je vindt het aanbod hier: https://www.manneninstijl.nl/aanbiedingen-wollen-katoenen-herensokken/.

De nieuwsbrief gaat er zo ook uit, maar geef SF een kleine voorsprong. Daarnaast mogen jullie wat mij betreft ook nog de kortingscode SF gebruiken  :thumbsup:.

Fijne dag!

nick22

  • Gebruiker
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2168 Gepost op: 30 juli 2018 – 11:05:27
Heb weer een mooi setje kunnen scoren Carlo

RDB95

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2169 Gepost op: 30 juli 2018 – 11:06:01
Voor het eerst eens wat Sozzi kousen proberen, ben erg benieuwd

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.357
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2170 Gepost op: 30 juli 2018 – 11:15:16
Jammer dat de samenwerking eindigt, goede kwaliteit kousen. De katoenen die ik heb gaan al lang mee.

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2171 Gepost op: 30 juli 2018 – 15:07:22
Dank weer mannen!

Jammer dat de samenwerking eindigt, goede kwaliteit kousen. De katoenen die ik heb gaan al lang mee.

Klopt, vind het ook jammer. Maar wanneer je je niet meer gewenst voelt als klant is er geen andere keuze.

Dit is 1 van de alternatieven. Persoonlijker vind ik deze fijner zitten dan de Sozzi's. Dit alternatief stemt me dan ook gerust voor de toekomst. Mijn doel is dan ook de kleuren uit te bouwen en meer kousen aan te gaan bieden. Ze zijn nu alleen in het grijs, zwart en donkerblauw verkrijgbaar.

https://www.manneninstijl.nl/donkerblauwe-katoenen-kousen/

Groet,
Carlo

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.363
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2172 Gepost op: 30 juli 2018 – 15:10:17


En deze kleur.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.357
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2173 Gepost op: 30 juli 2018 – 15:27:06
Dank weer mannen!

Klopt, vind het ook jammer. Maar wanneer je je niet meer gewenst voelt als klant is er geen andere keuze.

Dit is 1 van de alternatieven. Persoonlijker vind ik deze fijner zitten dan de Sozzi's. Dit alternatief stemt me dan ook gerust voor de toekomst. Mijn doel is dan ook de kleuren uit te bouwen en meer kousen aan te gaan bieden. Ze zijn nu alleen in het grijs, zwart en donkerblauw verkrijgbaar.

https://www.manneninstijl.nl/donkerblauwe-katoenen-kousen/

Groet,
Carlo

Snap het hoor. Niet onterecht lijkt me. Zal t.z.t. ook de nieuwe soort proberen.


Grijs en blauw is alles wat ik nodig heb aan kleur overigens ;)

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2174 Gepost op: 31 juli 2018 – 08:14:33


En deze kleur.

Mooi Bogart!  :thumbsup: Dus jij zegt geen effen, maar two-tones/shadows?