Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1041655 keer gelezen)

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1395 Gepost op: 16 september 2012 - 11:21:53
De oger red shirts uit dezelfde bovenstaande webshop zijn ook slank..

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1396 Gepost op: 16 september 2012 - 21:02:42
Ok bedankt. Zal dat ook eens proberen dan. Ga morgen eerst kijken of de extra slim fit shirts van de SuSu wat zijn.. In het verleden kon ik daar nooit goede shirts vinden maar toen hadden ze het extra slim fit model nog niet. Ben benieuwd

Emilio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1397 Gepost op: 16 september 2012 - 22:04:18
Ik vind zelf (1.75 65kg) dat die extra slim fit shirts de naam slim fit nog geen eens waard zouden zijn..

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Overhemden algemeen
Reactie #1398 Gepost op: 17 september 2012 - 00:56:40
+1. Zeker met de smaak hier op SF.

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1399 Gepost op: 17 september 2012 - 17:41:01
+1000. Heb er vanmiddag een gepast maar dat kan gerust nog een tent genoemd worden. Dat ze dat de naam slim fit durven geven. Ebosch, ik heb ongeveer hetzelfde postuur als jij.. Weet jij nog rtw-opties? Oger zit hier helaas niet om de hoek..

Emilio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1400 Gepost op: 17 september 2012 - 17:50:22
Hahaha ja ik dacht al het zal toch niet aan mij liggen :wink:

Maar ik zou die Oger red gewoon bestellen zo groot is het (financiële) risico niet, een aantal andere shirts die mij goed zitten:

-Eton Slim Fit (Niet super slim maar onder een jasje prima)
-Brian Dales (Geen flauw idee waar het te koop is buiten Zwolle)
-Hugo Boss black label slim fit (niet echt mooie stoffen, wel goede fit)

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1401 Gepost op: 17 september 2012 - 17:54:18
Ik vind de Extra Slim Fit van de SuSu anders toch best slank gesneden.  Het enige probleem is dat er wat teveel stof is bij mijn rug, maar dat heb ik bij veel hemden.  Daarnaast kan dat goedkoop opgelost worden door bijvoorbeeld coupenaden te laten plaatsen, of door het hemd aan de zijnaden te laten innemen.
Zijn die hemden van Oger Red echt slanker dan de extra slim fit hemden van de SuSu? (voornamelijk bij de rug dan)  In dat geval is het natuurlijk altijd eens het proberen waard. Ik vraag me ook af hoe de kwaliteit is, vooral in vergelijking met SuSu dan. Indien de kwaliteit wat beter is (of hetzelfde), en de pasvorm ook beter is, is het zeker het proberen waard voor mij.

Emilio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1402 Gepost op: 17 september 2012 - 17:55:03
Ik vind de Extra Slim Fit van de SuSu anders toch best slank gesneden.  Het enige probleem is dat er wat teveel stof is bij mijn rug, maar dat heb ik bij veel hemden.  Daarnaast kan dat goedkoop opgelost worden door bijvoorbeeld coupenaden te laten plaatsen, of door het hemd aan de zijnaden te laten innemen.
Zijn die hemden van Oger Red echt slanker dan de extra slim fit hemden van de SuSu? (voornamelijk bij de rug dan)  In dat geval is het natuurlijk altijd eens het proberen waard. Ik vraag me ook af hoe de kwaliteit is, vooral in vergelijking met SuSu dan. Indien de kwaliteit wat beter is (of hetzelfde), en de pasvorm ook beter is, is het zeker het proberen waard voor mij.

Volgens mij is de kwaliteit ongeveer vergelijkbaar, en in mijn ogen is de pasvorm dus aanzienlijk beter..

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1403 Gepost op: 17 september 2012 - 18:00:48
Volgens mij is de kwaliteit ongeveer vergelijkbaar, en in mijn ogen is de pasvorm dus aanzienlijk beter..

Hm, misschien toch het proberen waard dan, al zit de Extra Slim Fit van de Susu bij mij natuurlijk niet als een tent, waardoor die Oger Red shirts misschien toch wat té slank zouden zijn.

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1404 Gepost op: 17 september 2012 - 18:19:22
Oger Red RTW zit mij perfect, terwijl de extra slim fit shirts van de SuSu mij ook als een tent zitten. Geld is het zeker waard, ook de stof en afwerking (sommige shirts MoP) vind ik beter.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1405 Gepost op: 17 september 2012 - 19:44:20
Goede keuze Edgar. Doe Amir de groeten ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1406 Gepost op: 17 september 2012 - 19:53:31
Ik vind zelf (1.75 65kg) dat die extra slim fit shirts de naam slim fit nog geen eens waard zouden zijn..

Eens. (1.86, 75 kg)
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1407 Gepost op: 17 september 2012 - 19:57:45
Oneens :) (2.02, 100kg)
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1408 Gepost op: 17 september 2012 - 20:07:11
Floris 'de beul van Rotterdam' S. heeft gesproken.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1409 Gepost op: 17 september 2012 - 20:29:15
Lol, dat valt wel mee. Er zitten alleen wel veel lijzige mannen op het forum.  :wink:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."