Helaas moest ik ook meteen aan Menco denken, met name omdat ik precies hetzelfde heb gehad. Hopelijk kunnen we dit wel oplossen? Bij Menco heb ik nooit iets gezien van een overhemd. Bij Ruben heb ik nog wel een passhirt gezien en de stof die ik had uitgekozen. Lijkt mij dat hij toch écht wel uren heeft gemaakt, die wil hij dan toch ook gewoon betaald zien ? En ik had hier via SF alleen maar positieve verhalen gehoord. Hopelijk krijgt dit nog een positief einde..
Psssssssssssssssst niks over Menco N. zeggen op SF hoor, daar worden er een paar hier heel onrustig van. Krijg je zomaar een sneer uit het niets.
Menco N. heeft een spoor van vernielingen achtergelaten, niet alleen bij zijn cliëntele ook bij zijn zakenpartner(s) etc.
Helaas staan dit soort incidenten nooit op zichzelf, al geloof ik nog steeds dat de meeste "oplichters als Menco", ooit wel met goede bedoelingen zijn begonnen, echter de weelde van het geld in de zak niet aankonden.
Bogie wat de overhemden betreft als die de 13e niet zijn geleverd, zou ik er maar rekening mee houden dat het nog maanden gaat duren. Immers:Italië gaat sluiten deze zomermaand