Auteur Topic: [Nijmegen] Maarten Tijssen Mode  (21863 keer gelezen)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Gepost op: 30 mei 2005 – 23:53:22
Citaat van: "Borelli2"
Nou, ik heb 3 weken geleden een Pal Zileri Satoriale laten opmeten. Ik heb er alleen nog niets over gehoord (levertijd +/- 4 weken). Als het niet door gaat omdat het stofje er niet is ofzo ga ik ZEKER mee doen!!!!! Hebben ze bij die zaak in Naarden ook Santoni's tegen een actieprijsje ofzo?

Gegroet.


Vast Tijssen bezocht in de burchtstraat?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2005 – 23:55:15
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Borelli2"
Nou, ik heb 3 weken geleden een Pal Zileri Satoriale laten opmeten. Ik heb er alleen nog niets over gehoord (levertijd +/- 4 weken). Als het niet door gaat omdat het stofje er niet is ofzo ga ik ZEKER mee doen!!!!! Hebben ze bij die zaak in Naarden ook Santoni's tegen een actieprijsje ofzo?

Gegroet.


Vast Tijssen bezocht in de burchtstraat?
grote speler in nijmegen toch
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2005 – 23:59:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Borelli2"
Nou, ik heb 3 weken geleden een Pal Zileri Satoriale laten opmeten. Ik heb er alleen nog niets over gehoord (levertijd +/- 4 weken). Als het niet door gaat omdat het stofje er niet is ofzo ga ik ZEKER mee doen!!!!! Hebben ze bij die zaak in Naarden ook Santoni's tegen een actieprijsje ofzo?

Gegroet.


Vast Tijssen bezocht in de burchtstraat?
grote speler in nijmegen toch


Naar mijn weten een van de 'grotere' in Nijmegen. Word er altijd vriendelijk geholpen door dezelfde verkoper die me m'n eerste (Zileri) pak heeft aangesmeerd euh verkocht  :wink:

guest45

  • Gast
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2005 – 00:00:22
schrijf je borelli niet met 2 r'en?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2005 – 00:02:01
Citaat van: "Chris"
schrijf je borelli niet met 2 r'en?


Jep ?

 :o

Huey

  • Gast
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2005 – 00:02:36
Wat boeit het nou hoe je Borrelli schrijft?

Typefoutje kan gebeuren.

guest45

  • Gast
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2005 – 00:03:25
vroeg het me gewoon af en ben te lui om naar de kast te lopen :P

Borelli2

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2005 – 07:49:50
Citaat
Vast Tijssen bezocht in de burchtstraat?


Klopt helemaal. en ja ach een typVoutje Borelli of Borrelli boeiend toch? Klinkt hetzelfde.

Borelli2

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2005 – 08:05:00
Citaat
Naar mijn weten een van de 'grotere' in Nijmegen. Word er altijd vriendelijk geholpen door dezelfde verkoper die me m'n eerste (Zileri) pak heeft aangesmeerd euh verkocht  :wink:


Wie heeft je daar geholpen dan?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2005 – 08:54:37
Citaat van: "Borelli2"
Citaat
Naar mijn weten een van de 'grotere' in Nijmegen. Word er altijd vriendelijk geholpen door dezelfde verkoper die me m'n eerste (Zileri) pak heeft aangesmeerd euh verkocht  :wink:


Wie heeft je daar geholpen dan?


Roel, jonge gast, schat jaar of 27. Wat voor'n Sartoriale heb  je gekocht btw?

Borelli2

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2005 – 09:37:33
Citaat
Roel, jonge gast, schat jaar of 27. Wat voor'n Sartoriale heb  je gekocht btw?


Hahahahahaha geweldig. Bedankt voor het compliment. Ik ben overigens 29.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2005 – 09:54:33
Citaat van: "Borelli2"
Citaat
Roel, jonge gast, schat jaar of 27. Wat voor'n Sartoriale heb  je gekocht btw?


Hahahahahaha geweldig. Bedankt voor het compliment. Ik ben overigens 29.


Heheh je meent het niet!? Wanneer is er weer uitverkoop bij jullie:wink:

Ben je ook al langs Vinci Tailors geweest in Nijmegen, ziet er goed uit (http://www.vincitailors.nl/) !

Borelli2

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2005 – 12:00:25
Nee, ik ben er nog niet geweest. Maar ga er binnenkort wel een keertje kijken. Maar om jou even te plaatsen: heb ik toevallig enkele weken geleden jou geholpen met je zoektocht naar een donkerblauwe pantalon die we helaas niet hadden? Of wellicht nog anders: heb jij bij mij niet een geruite Pal Zileri Satoriale tijdens de uitverkoop gekocht?
Ik vermoed dat wij zo halverwege augustus gaan 'uitverkopen'. Zelf denk ik dat ik er dan niet meer werk aangezien ik begin september een drukkere baan krijg waardoor ik niet meer op de zaterdagen in de winkel ga staan.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #13 Gepost op: 01 juni 2005 – 17:09:30
Citaat van: "Borelli2"
Nee, ik ben er nog niet geweest. Maar ga er binnenkort wel een keertje kijken. Maar om jou even te plaatsen: heb ik toevallig enkele weken geleden jou geholpen met je zoektocht naar een donkerblauwe pantalon die we helaas niet hadden? Of wellicht nog anders: heb jij bij mij niet een geruite Pal Zileri Satoriale tijdens de uitverkoop gekocht?
Ik vermoed dat wij zo halverwege augustus gaan 'uitverkopen'. Zelf denk ik dat ik er dan niet meer werk aangezien ik begin september een drukkere baan krijg waardoor ik niet meer op de zaterdagen in de winkel ga staan.


Inderdaad je hebt de goede voor je. Als ik het me goed herinner heb ik daarnaast nog twee Zileri pakken bij Tijsen gekocht. Binnenkort maar eens wat casual kleding halen. Ben nog altijd op zoek naar een leren colbertje van Boss (open knoopsgaten, dubbele split, 2-knoops), toevallig in de winkel liggen  :wink:

Borelli2

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #14 Gepost op: 02 juni 2005 – 20:57:55
Nop, helaas geen leren Boss colbert. Ik hoop dat mijn PZ Satoriale nog binnenkomt anders doe ik a.s.a.p. mee aan de aktie in Naarden. Casual kleding vind ik momenteel bij ons beneden de maat. Een enkele pantalon vind ik nog wel prima (onlangs nog een licht oranje Incotex aangeschaft 65% katoen 35% linnen à € 190) en een aantal losse colberts. En uiteraard blijven de "For all mankind" jeans erg goed!