Auteur Topic: [Nijmegen] Maarten Tijssen Mode  (23208 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
Reactie #15 Gepost op: 03 juni 2005 - 15:13:40
Ach in de buurt van Nijmegen kun je ook niet veel verwachten natuurlijk op het gebied van hogere segment kleding. Ik denk dat ik zaterdag maar eens een dagje in Maastricht ga kijken of daar nog wat te halen valt (paar Santoni's waarschijnlijk).
Die Caruso zal wel een stuk goedkoper zijn dat je bestelde PZ Satoriale, handig zo'n forum  :wink:

Immanuel

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 03 juni 2005 - 15:38:23
Citaat van: "Borelli2"
Nop, helaas geen leren Boss colbert. Ik hoop dat mijn PZ Satoriale nog binnenkomt anders doe ik a.s.a.p. mee aan de aktie in Naarden. Casual kleding vind ik momenteel bij ons beneden de maat. Een enkele pantalon vind ik nog wel prima (onlangs nog een licht oranje Incotex aangeschaft 65% katoen 35% linnen à € 190) en een aantal losse colberts. En uiteraard blijven de "For all mankind" jeans erg goed!

hoe is armani jeans bij jullie?? :wink:

Borelli2

• Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 03 juni 2005 - 21:43:08
Prima. Blijft goed die Armani-jeans, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van. Vandaag overigens bij Vinci Tailors geweest. Klein pandje in de binnenstad van Nijmegen. Prima collectie stoffen. Voornamelijk contact met Engelse tailors. Prima prijs overigens. Vanaf een euri of 700 heb je al heel wat moois! Dezelfde soort stoffen die Pal Zileri hanteert, maar dan zonder het 'bekende' label erop geplakt  :lol:  Denk dat ik daar maar eens een kostuum laat maken. Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #18 Gepost op: 03 juni 2005 - 21:44:55
Prima. Blijft goed die Armani-jeans, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van. Vandaag overigens bij Vinci Tailors geweest. Klein pandje in de binnenstad van Nijmegen. Prima collectie stoffen. Voornamelijk contact met Engelse tailors. Prima prijs overigens. Vanaf een euri of 700 heb je al heel wat moois! Dezelfde soort stoffen die Pal Zileri hanteert, maar dan zonder het 'bekende' label erop geplakt  :lol:  Denk dat ik daar maar eens een kostuum laat maken. Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

:shock:

Ik zal dit topic trouwens zo even splitsen, gaat niet bepaald over de Caruso actie zegmaar ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 03 juni 2005 - 22:05:51
onder het topic crimineel misschien, je initialen op je manchet?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 05 juni 2005 - 20:41:16
Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

Wat maakt de hemden zo speciaal? Heb wel wat over gehoord, maar nog nooit geweest. Ben laatst bij Shoes & Shirts geweest in Maastricht, daar hadden ze prachtige Santoni's (en veel engelse schoenen). Als ik het goed heb zijn de Santoni's vanaf zo'n 370 euro.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 18 december 2005 - 17:18:51
Vandaag koopzondag in Nijmegen, uiteraard weer even langs Tijssen gelopen. Zo'n beetje alles (veel mooi spul Zileri/Borrelli) in de aanbieding, kortingen vanaf 30% tot 60%.

wh00t

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 20 december 2005 - 01:45:14
Citaat van: "Vortex"
Vandaag koopzondag in Nijmegen, uiteraard weer even langs Tijssen gelopen. Zo'n beetje alles (veel mooi spul Zileri/Borrelli) in de aanbieding, kortingen vanaf 30% tot 60%.

Toevallig nog gezien wat ze nog aan Santoni's hadden staan?
Is wel redelijk in de buurt voor me maar scheelt toch weer een ritje ;)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 20 december 2005 - 07:37:30
Citaat van: "wh00t"
Citaat van: "Vortex"

Toevallig nog gezien wat ze nog aan Santoni's hadden staan?
Is wel redelijk in de buurt voor me maar scheelt toch weer een ritje ;)

Volgens mij niks van Santoni in de aanbieding, maar misschien komt dat nog.... Vorig jaar heb ik een paar kunnen meenemen met korting.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 02 mei 2006 - 22:59:38
Netjes opgelost door de mensen van Tijssen, het oude bericht geldt dus niet meer.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #25 Gepost op: 03 mei 2006 - 10:42:54
helaas, wel sinds kort een goede in Dordrecht ontdekt  8)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 03 mei 2006 - 11:02:42
Citaat van: "Marco"
helaas, wel sinds kort een goede in Dordrecht ontdekt  8)

Hehe dat is te ver weg voor mij :(

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 21 juni 2006 - 19:04:20
Er is nu uitverkoop, enkele Santoni's voor 50%, Borrelli hemden 50% en nog veel en veel meer.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 11 juli 2006 - 19:18:07
Er liggen nog wat mooie borrelli en zaleri shirts! van 225 tot 112,5 ze zijn wel niet getrailleerd volgens de verkoper :(.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 11 juli 2006 - 19:34:30
Citaat van: "Pim"
Er liggen nog wat mooie borrelli en zaleri shirts! van 225 tot 112,5 ze zijn wel niet getrailleerd volgens de verkoper :(.

Laten tailleren ;) Heb er zaterdag nog een gave Borrelli jeans meegenomen voor 95 Euro's! Ook nog veel Santoni's met leuke korting.