Hehe, Lapo stylo.
Citaat van: "Rogier"Hehe, Lapo stylo. Qu'est-ce que c'est?
Een stijlkoning De man rechts; Lapo Elkann
Citaat van: "Bachelor"Een stijlkoning De man rechts; Lapo ElkannTjeesus! Heel knap dat hij met zoiets zo ver is gekomen. Ik zou ogenblikkelijk ontorven worden.Een geval van: als je maar genoeg status hebt kun je alles maken?
Vaak draag ik een spijkerbroek met bruine, suèden brogues, lichtblauw of gestreept hemd, en (niet te wijde) donkerrode/donkerblauwe wollen trui of casual jasje. Vinden jullie dat te saai?
Citaat van: "Cerberus™"Vaak draag ik een spijkerbroek met bruine, suèden brogues, lichtblauw of gestreept hemd, en (niet te wijde) donkerrode/donkerblauwe wollen trui of casual jasje. Vinden jullie dat te saai?Hé daar Binsbergen, wist niet dat jij ook hier rondliep :!:
Ik vind sportschoenen opzich wel kunnen met jasje,Alhoewel ik dan iets formelere schoenen wel mooier vind staan.Ik heb wel eens gewoon een overhemd en dan jeans met witte K-Swiss en dan een jasje erboven, vind t zelf leuk staan. krijg ook vaak complimentjes
(...)une cravate-slip (...)
Citaat van: "Rndtje"Ik vind sportschoenen opzich wel kunnen met jasje,Alhoewel ik dan iets formelere schoenen wel mooier vind staan.Ik heb wel eens gewoon een overhemd en dan jeans met witte K-Swiss en dan een jasje erboven, vind t zelf leuk staan. krijg ook vaak complimentjes hopelijk niet alleen van je moeder