Auteur Topic: conservatief-studentikoos kledingprofiel  (61913 keer gelezen)

Alexander010

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Gepost op: 29 mei 2005 – 13:17:49
Hallo, ik wil graag weten wie op dit forum zich herkennen in een conservatief-studentikoos profiel: blazer, grijze pantalon of pak, oxfords of brogues, manchetknopen, bretels etc.
Klassiek-studentikoze man, goed en degelijk gekleed: pak, shirt, das, brogues, oxfords

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2005 – 13:18:45
Dat wordt wel eens over mij gezegd, maar dat is toch in de praktijk meestal bruine schoenen, jeans, overhemd en colbert.

Tegenwoordig ben je hip als je baggy jeans draagt en een shirtje, als je dat niet doet ben je dus gelijk oubollig. Ik noem het verzorgd :)

Alexander010

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2005 – 13:34:01
verzorgd is inderdaad wat je tegenwoordig nogal eens mist....ik geef toe, mijn outfit kun je als oubollig beschouwen, maar als je ziet wat je in een gemiddelde winkelstraat tegenkomt
Klassiek-studentikoze man, goed en degelijk gekleed: pak, shirt, das, brogues, oxfords

Huey

  • Gast
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2005 – 14:33:23
Nee, absoluut niet.

Alexander010

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2005 – 14:36:48
ahhh.....een medestander :?:  :D
Klassiek-studentikoze man, goed en degelijk gekleed: pak, shirt, das, brogues, oxfords

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2005 – 14:38:01
Kan me er ook absoluut niet in herkennen ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Immanuel

  • Gast
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2005 – 15:15:38
ben ik al te oud voor.. :D

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2005 – 15:23:27
Zelfs niet zo tijdens mijn studie rondgelopen terwijl zo'n beetje eenieder dat wel deed ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Re: conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2005 – 15:36:48
Citaat van: "Alexander010"
Hallo, ik wil graag weten wie op dit forum zich herkennen in een conservatief-studentikoos profiel: blazer, grijze pantalon of pak, oxfords of brogues, manchetknopen, bretels etc.


Is wel heel conservatief voor een student. Hier zie ik zelden tot nooit studenten in pak/blazer lopen, zeker niet met brogues eronder.
De heerschende mode onder "klassiekere" studenten hier is alles van RL en van Bommel.
ww.dezinvanluxe.nl

FFW

  • Gast
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #9 Gepost op: 29 mei 2005 – 15:55:45
Ik heb ze ook nog niet gezien. Als ik een "colbert" draag voel ik me al bijna opgelaten

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2005 – 19:02:10
Citaat van: "Alexander010"
Hallo, ik wil graag weten wie op dit forum zich herkennen in een conservatief-studentikoos profiel: blazer, grijze pantalon of pak, oxfords of brogues, manchetknopen, bretels etc.
Ben zelf geen student maar begrijp wat je bedoel.Snap wel waarom sommige studenten het een mooie outfit vinden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #11 Gepost op: 29 mei 2005 – 19:02:48
nooit gestudeerd
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2005 – 20:42:23
Nee, herken mij er gelukkig niet in. Vind het niet erg mooie combinaties en zeker niet als je nog jong bent.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2005 – 21:05:01
Ik zie ze zelden op die manier lopen......

over het algemeen word je al raar aangekeken als je overhemd/pantalon/nette schoenen aan hebt..... het is tegenwoordig vrij zeldzaam.....want mensen denken dat er een "goede" reden moet zijn om je zo te kleden...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

  • Gast
conservatief-studentikoos kledingprofiel
Reactie #14 Gepost op: 29 mei 2005 – 21:06:51
De stijl die jij beschrijft roept bij mij niet als eerste student op. Conservatief, alhoewel ik brogues alleen vind kunnen als je erg casual gekleed gaat. Brogues vind ik zelf niet zo mooi, maar das mijn mening.
Voor de rest lijkt mij een grijs pak of een blauwe blazer niet meteen conservatief. Als je Een grijs pak draagt met mooie bruine schoenen is het al heel wat anders dan met zwarte schoenen.
Waar studeer jij dat je zo gekleed naar college gaat? Ik krijg tegenwoordig college van mannen die het hele jaar dezelfde spijkerbroek dragen. Ik hoop dat ze tenminste af en toe hun ondergoed verschonen.