Auteur Topic: Meermin  (916336 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #120 Gepost op: 17 mei 2012 - 23:04:10
Brede voet klinkt goed. Ben benieuwd, B.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 17 mei 2012 - 23:07:03
En in verhouding tot Magnanni? Ook ongeveer gelijk?

Om nog even op je vraag te antwoorden:

Citaat
I've been to the store this morning and these shoes seem promising. I didn't have time to try any (I was on my way to work) but the leather quality seems pretty good for the price. Construction looks solid as well, specially their hand welted Linea Maestro. The regular line isn't as impressive, but still manages to look way better than Magnanni, at a lower price.

These are just my first impressions. I will go later today again and check for sizing issues, as well as examine their construction more closely... but the way they look makes me think I won't return home with empty hands...

Dit is een quote van iemand van Styleforum.net.

Ga morgen bestellen. Voor 250E durf ik de gok wel aan.

Ik ben benieuwd!  Hier en hier zijn nog wat extra foto's van hetzelfde model maar andere kleur.  Ik vind dat ze er best goed uitzien!  Hopelijk stellen ze je niet teleur.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 17 mei 2012 - 23:12:27
Het is het model wat ik zoek (spits). Vraag is natuurlijk of ze goed zitten. Dit is de 1e keer dat ik schoenen via internet koop. Contact per email is goed (zoals Bogart ook al aangaf). Mijn Santoni's komen morgen terug van Nils, dan kan ik even kijken welke  leest ik ook al weer heb en dan bestel ik.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 19 mei 2012 - 10:36:40
Bleek ook nog een paar Carmina's by Sir Max te hebben. Carmina leest is bijna identiek dus ik heb besteld. Maandag hoor ik wanneer ze komen!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 19 mei 2012 - 10:56:43
Gaat snel, ik had de bestelling binnen 2 dagen!!

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 19 mei 2012 - 13:04:26
Ok dan ben ik benieuwd hoe ze dat doen voor 20E (of had je een duurdere optie?).

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #126 Gepost op: 19 mei 2012 - 13:16:09
Al iemand live ervaringen met dit schoenmerk? Ziet er bovengemiddeld goed uit. Althans op de foto hier in het draadje.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #127 Gepost op: 19 mei 2012 - 13:56:25
Ok dan ben ik benieuwd hoe ze dat doen voor 20E (of had je een duurdere optie?).
Nee, TNT.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #128 Gepost op: 23 mei 2012 - 10:14:47
Ik had aan RDiaz eens gevraagd of hij wat foto's wou posten van zijn Meermin schoenen nadat hij ze enkele maanden had gedragen.
Hier is een link naar wat foto's.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 23 mei 2012 - 10:21:13
Zien er nog netjes uit wat mij betreft. Ik moet nog (maximaal) 18 dagen wachten tot ze binnen zijn.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 23 mei 2012 - 10:54:39
Bogart, kan jij iets over de fit zeggen? Vergeleken met C&J/Santoni?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #131 Gepost op: 23 mei 2012 - 11:32:32
Ja, de monk op de Hiro leest valt kleiner uit in vergelijking met de monk van Santoni( 6144) en moet je een ½ maatje groter nemen.
Deze heb ik dan ook mede daarom terug gestuurd en in overleg met Meermin( Jose) ook de 101332 AMA leest een ½ maatje groter besteld.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #132 Gepost op: 23 mei 2012 - 11:43:57
En in vergelijking met C&J? Ik heb Santoni halve maat kleiner dan C&J 348.

(zal het binnenkort zelf wel meemaken, als het goed is zijn de Meermins onderweg)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #133 Gepost op: 23 mei 2012 - 11:46:12
Ik heb alleen een boot van C&J, die iets kleiner uitvalt dan Santoni.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #134 Gepost op: 23 mei 2012 - 11:49:49
En in vergelijking met C&J? Ik heb Santoni halve maat kleiner dan C&J 348.

(zal het binnenkort zelf wel meemaken, als het goed is zijn de Meermins onderweg)

Blijkbaar lijkt de New Rey leest van Meermin op de 348 leest van C&J.

Citaat
Pepe informed me that the New Rey last is comparasible with the C&J 348 last

De Ama leest bijvoorbeeld is dus breder, dus mogelijk kan je er, afhankelijk van de vorm van je voet, een halve maat kleiner in nemen.