Auteur Topic: Meningsverschil over Canali  (8461 keer gelezen)

Huey

• Gast
Meningsverschil over Canali
Gepost op: 25 mei 2005 – 17:38:51
Citaat van: "FFW"
Ten eerste: Geloof me maar dat die heel lelijk zijn
Ten tweede: Geloof me maar dat die behoorlijk groot zijn als ze echt maat 13EE zijn
Ten derde: Geloof me maar dat in Amerika grote santoni's gemaakt worden
Ten Vierde: Geloof me maar dat je voor 150 Euro iets beters op Ebay kan vinden dan dit. Ik heb in de vorige uitverkoop nog een paar mantellassi's voor 130E gekocht.

2e keer dat ik het met je eens ben, het moet niet gekker worden ;)

FFW

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:40:52
haha, mooi zo. Misschien word je nog eens verstandig.
Ach ik heb van jou op ask andy geloof ik ook onzin zien verkopen over Canali. Dus ik ben het ook niet altijd met jou eens.

Huey

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:42:25
haha, mooi zo. Misschien word je nog eens verstandig.
Ach ik heb van jou op ask andy geloof ik ook onzin zien verkopen over Canali. Dus ik ben het ook niet altijd met jou eens.

Zoals? Ik heb best veel ervaring met Canali ondertussen maar ik vind het geen heel erg goed product (meer). Alles wat ik er neer heb gezet is gewoon mijn mening.

FFW

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:43:10
Ja, dat kan

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:46:09
dames: welke discussie bij AAAC moet ik opzoeken? ben nu wel benieuwd!
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Huey

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:46:48
Citaat van: "C&A"
dames: welke discussie bij AAAC moet ik opzoeken? ben nu wel benieuwd!

Denk deze:
http://www.askandyaboutclothes.com/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=6632

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2005 – 17:50:53
Zou wel graag van FFW willen weten wat er [mogelijk afgezien van het Engels] van jouw opmerking niet klopt!
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

FFW

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2005 – 18:29:08
Zou wel graag van FFW willen weten wat er [mogelijk afgezien van het Engels] van jouw opmerking niet klopt!

Nou, er wordt gezegd dat Canali op hetzelfde niveau zit als het machinaal vervaardigde en deels geplakte corneliani

Huey

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2005 – 18:31:23

Nou, er wordt gezegd dat Canali op hetzelfde niveau zit als het machinaal vervaardigde en deels geplakte corneliani

Alleen Corneliani Trend is volgens mij geplakt. Aan Canali komt overigens ook niet al te veel handwerk te pas hoor, de patronen en het uitknippen van de stof gebeurt allemaal machinaal. Evenals de knoopsgaten, knopen, etc. etc.

Alleen de duurste Canali pakken hebben werkende knoopsgaten. Canali/Corneliani kun je juist qua prijs en kwaliteit héél goed vergelijken.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2005 – 18:37:28
Misschien ben ik blind maar ik zie op die link alleen maar een vergelijking tussen Canali en Kiton/Brioni (die overigens ook niet met elkaar te vergelijken zijn). En ik ben het met Heuy eens dat Canali bij die twee merken niet in de schaduw kan staan. En ook niet bij een Caruso (zoals  Heuy opmerkt).

guest45

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2005 – 19:30:15
idd

ik heb een jasje van canali en het is idd heen caruso oid maar het is zeker wel beter dan de standaard meuk.
de normale lijn van corneliani vind ik wel te vergelijken met canali qua afwerking: veel, ja bijna alles machinaal, maar niet geplakt!

voor mij beginnen de "echte merken" bij canali/zileri/corneliani ed

FFW

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 25 mei 2005 – 19:39:31
Canali bijna volledig handgemaakt. Dit alles in eigen productie, kun je niet vergelijken met de half canvas pakken van Corneliani. Het spijt me

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #12 Gepost op: 25 mei 2005 – 19:41:09
Ik geloof er geen bal van. Waar heb je dat vandaan?

guest45

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 25 mei 2005 – 19:42:49
ik zie weinig handgemaaktheid bij mijn canali eigelijk...wel wat maar nie veel

FFW

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2005 – 20:07:24
Ik heb 1 jasje van Canali en dat is van hele goede kwaliteit. Voor de rest ga ik af op meningen van mensen die er volgens mij veel verstand van hebben op de andere Fora. Ook andere stukken op internet zijn vaak zeer positief. Dat ze alles in eigen beheer doen heb ik ook maar gelezen. Het is wel een feit dat Canali volledig Canvas is en Corneliani bijvoorbeeld niet. Het kan zich voor mij meten met andere topmerken, misschien zijn de stoffen wat minder maar dat zijn de prijzen ook. Canali is gewoon een geweldig pak/jasje voor de prijs. Zeker als je het met wat korting kan kopen. Bij die winkel in ARnhem hingen er toen ik er was hele mooie ongevoerde jasjes van Canali met 70% korting. Open knoopsgaten handgestikte details. Zag er gewoon top uit.