Ik heb al eerder melding gemaakt van een nieuwe speciaalzaak voor herensokken bij mij in de buurt (Runstraat in Amsterdam). Iemand merkte toen voor de grap op dat ik waarschijnlijk provisie ontvang voor het noemen van hun naam, hetgeen helaas niet het geval is, maar ik ben mede naar aanleiding daarvan vandaag wel naar binnen gestapt, heb mijn verhaal gedaan aan de eigenaar van de winkel en hij was zeer verheugd over de levendige discussies die zich hier soms afspelen over de juiste herensok/kous. Zodanig verheugd (en waarschijnlijk ook om naamsbekendheid te genereren voor zijn nieuwe sokkenlabel, maar dat terzijde) dat hij exclusief voor leden van het stijlforum een passende aanbieding/korting wil verlenen. Weet iemand iets passends te bedenken? Ik heb gezegd dat ik het aanbod zal voorleggen en het hem nog laat weten.
En Don, alle kleuren die je aangeeft in je kleurenschema zijn daar zowel in het kort als in het lang (kousen) te verkrijgen, in wol, katoen en ook luxere materialen (ook trouwens via internet:
www.mensocks.nl).
Dus wie heeft een goed voorstel?