Auteur Topic: Sokken en kousen  (680612 keer gelezen)

Immanuel

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #300 Gepost op: 20 juni 2006 - 11:22:17
dat is ook geen bruin pak he vriend.. beige noemen wij dat in barcelona en dan is marine ook mooi..

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #301 Gepost op: 20 juni 2006 - 12:00:43
Tot dusver koop ik mijn (over de kuit) kousen bij Bijenkorf (huismerk volgens mij). De zwarte, antraciet en bruine.
Nu heb ik schoenmaat 43 of 44 en ben ik op zoek naar wat meer kleur in de kous. Maar de kous mag niet zo kort zijn dat er met hoogwater been te zien is.

Waar kan ik gekleurde (voornamelijk wollen) kousen vinden die niet snel afzakken of slijten?

Burlington zakt mij te snel af en Falke slijt bij mij binnen een paar keer dragen door.

Immanuel

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #302 Gepost op: 20 juni 2006 - 12:17:02
Citaat van: "Reemer"
Tot dusver koop ik mijn (over de kuit) kousen bij Bijenkorf (huismerk volgens mij). De zwarte, antraciet en bruine.
Nu heb ik schoenmaat 43 of 44 en ben ik op zoek naar wat meer kleur in de kous. Maar de kous mag niet zo kort zijn dat er met hoogwater been te zien is.

Waar kan ik gekleurde (voornamelijk wollen) kousen vinden die niet snel afzakken of slijten?

Burlington zakt mij te snel af en Falke slijt bij mij binnen een paar keer dragen door.

topic  kousen?

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #303 Gepost op: 20 juni 2006 - 12:57:23
Uhm, dit is toch het sokken/kousen topic??

snappum nie...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #304 Gepost op: 20 juni 2006 - 13:22:57
Citaat van: "Reemer"
Uhm, dit is toch het sokken/kousen topic??

snappum nie...

Zal wel een vergissing zijn van Immanuel  :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

Jason

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #305 Gepost op: 20 juni 2006 - 15:08:28
Citaat van: "Immanuel"
dat is ook geen bruin pak he vriend.. beige noemen wij dat in barcelona en dan is marine ook mooi..

Wat voor bruin bedoel jij dan... Het zal vast wel kunnen maar ik heb nog nooit een mooi bruin pak gezien anders dan 'beige'.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #306 Gepost op: 15 juli 2006 - 20:30:18
Waar kan je nou goede (goed bedoel ik mee, falke, zitten mij echt subliem,)gekleurde kousen kopen?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #307 Gepost op: 15 juli 2006 - 20:36:56
Citaat van: "Michael"
Waar kan je nou goede (goed bedoel ik mee, falke, zitten mij echt subliem,)gekleurde kousen kopen?
O.a Eduard Pelger en v.d Heuvel.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #308 Gepost op: 15 juli 2006 - 21:09:30
Die van SuitSupply vind ik ook wel lekker
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #309 Gepost op: 17 juli 2006 - 10:04:18
Hoe hoog zijn de kousen/sokken van SuSu?

MV

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #310 Gepost op: 12 augustus 2006 - 23:17:50
Ik wil pantherella's bestellen op http://www.woodsofshropshire.co.uk/ alleen nu zit ik net tussen de 2 verschillende maten in, M en L (39-42 en 43-46). Hoe vallen de sokken? Welke maat zal ik bestellen?

En ik wil het liefst niet donkere sokken, maar wat lichtere. Ik vind de lichtblauwe erg mooi. Zou dit staan onder donkerblauwe jeans en bruine schoenen?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #311 Gepost op: 12 augustus 2006 - 23:33:21
Citaat van: "cheukert"
Die van SuitSupply vind ik ook wel lekker

Die heb ik ook, roze variant  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #312 Gepost op: 13 augustus 2006 - 11:54:05
Citaat van: "MV"
Ik wil pantherella's bestellen op http://www.woodsofshropshire.co.uk/ alleen nu zit ik net tussen de 2 verschillende maten in, M en L (39-42 en 43-46). Hoe vallen de sokken? Welke maat zal ik bestellen?

En ik wil het liefst niet donkere sokken, maar wat lichtere. Ik vind de lichtblauwe erg mooi. Zou dit staan onder donkerblauwe jeans en bruine schoenen?

Dan zou ik zeker die van 39-42 doen, heb alleen zelf geen ervaring met deze sokken. Maar ik bestel al mijn sokken altijd liever te klein want ze rekken nog wel mee en niks is vervelender dan een sok die dubbel gaat zitten bij je wreef of hak omdat die te groot is.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #313 Gepost op: 13 augustus 2006 - 11:58:02
Citaat van: "MV"

Dat is sterk afhankelijk van je voetmaat he. Maar zoals Lex ook al zegt, zou eerder iets aan de krappe kant bestellen dan te groot.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

MV

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #314 Gepost op: 13 augustus 2006 - 16:09:47
Ik heb in m'n van bommels maat 42, in sommige andere schoenen een grotere maat. Ik denk dat ik inderdaad maar voor 39-42 ga.

Maar wat vinden jullie van lichtblauw, lichtgrijs of een andere lichte kleur onder jeans+donkerbruine schoenen?