Auteur Topic: Armani su misura  (11211 keer gelezen)

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #15 Gepost op: 28 september 2011 – 14:00:21
Goed dat je je niet aangevallen voelt, LoS, ik ben namelijk oprecht geinteresseerd naar je bevindingen en hoop dus ook dat je zo'n verslag geeft over het eindresultaat.

Hoewel een S-nummer niet veel zegt, klinkt het wel goed.
En: waren deze stoffen fait-maison, of bunches van de bekende jongens?
Daar ben ik ook benieuwd naar.
You can buy clothes, but you can't buy style

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #16 Gepost op: 28 september 2011 – 15:16:33
+1
ben eerlijk gezegd niet zo'n lefgozer wat dat betreft en blijf dus qua pakken vaak in de dezelfde uitgesleten paden lopen ( lees: mtm suitsupply)
Be yourself no matter what they say

Pierlala

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.037
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #17 Gepost op: 28 september 2011 – 19:54:37
"Grote" merknamen vind ik altijd wat verdacht.
Ik zie hun kwaliteit vooral in marketing en het tevreden stellen van de aandeelhouders.
Daarbij moet de confectie natuurlijk wel van kwaliteit zijn, zodat de massa in de illusie blijft geloven.

Hopelijk toont Armani nu het tegendeel.
Ik ben benieuwd naar het vervolg..
Het is maar hoe je het bekijkt..

Caesarius

  • Gebruiker
  • Berichten: 648
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #18 Gepost op: 28 september 2011 – 20:38:05
Leuk dat je de moeite neemt om zo'n verslag te schrijven! Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het huidige Armani, dat neemt niet weg dat ik erg nieuwsgierig ben naar het resultaat.

Is het afpassen ook met de betreffende heren? Ik hoop niet dat je met zo'n bijenkorf-muts van de afdeling tijdschriften af moet passen..
Always have a better answer.

Lord of Sealand

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #19 Gepost op: 29 september 2011 – 11:48:38
Cheers, LoS. Was het stofaanbod groot? En: waren deze stoffen fait-maison, of bunches van de bekende jongens?

Allemaal fait-maison, zeker!
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Lord of Sealand

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #20 Gepost op: 29 september 2011 – 11:53:22
Is het afpassen ook met de betreffende heren? Ik hoop niet dat je met zo'n bijenkorf-muts van de afdeling tijdschriften af moet passen..

Het afpassen is niet met de betreffende heren, maar de lokale heren van Armani in de Bijenkorf. Nog het een, nog het ander dus. Ik heb ze zondag ook ontmoet, komt best goed denk ik. En wellicht dat de dame van de tijdschriftenafdeling (beter bekend als Linda.  :lol: ) ook even komt kijken... Gezellig, toch?
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Armani su misura
Reactie #21 Gepost op: 29 september 2011 – 12:30:53
Een ding moet ik je meegeven, je hebt wel ballen. ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #22 Gepost op: 29 september 2011 – 15:04:59
Goed punt Sergio! Idd, je hebt wel guts nodig wil je zomaar blind 1.5k neerleggen voor iets bij Bijenkorf, en met de naam Armani ;).

Maar ik vind het wel een leuk initiatief van de Bijenkorf, en ik hoop dat het resultaat naar wens is.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Armani su misura
Reactie #23 Gepost op: 29 september 2011 – 15:14:34
Ja, zeker als je er nog nooit werk van hebt gezien en je dus niet of nauwelijks kunt inschatten of het eindresultaat naar je wens en smaak gaat zijn. Dat geldt voor alles dat je op maat laat maken vind ik.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #24 Gepost op: 29 september 2011 – 15:19:40
Als ik kan kiezen tussen een pak van Suitsuopply maatwerk voor 1500 E of Armani MTM dan wist ik het toch wel ;-)
The man with style, is the man who can smile

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #25 Gepost op: 29 september 2011 – 15:26:10
Als ik kan kiezen tussen een pak van Suitsuopply maatwerk voor 1500 E of Armani MTM dan wist ik het toch wel ;-)

Armani?

Ik denk dan een gerenommeerd warenhuis als De Bijenkorf niet met een dergelijke actie zal pogen de winstmarges zo groot mogelijk te maken. Ze proberen zich te richten op het hogere marktsegment en de klanten die voor die pakken komen zullen ze graag nog terugzien. Ik verwacht dan ook dat ze juist met zo'n actie proberen klanten te binden en dus relatief een goede prijs-kwaliteit-verhouding terug te zien.
Of het daarmee beter is dan SuitSupply MTM of andere MTM aanbieders is daarmee natuurlijk niet te zeggen. Het merk Armani spreekt me persoonlijk totaal niet aan en ik heb er ook nog nooit goed werk van gezien. Zelf zou ik voor dat geld eerder naar Caruso kijken.


Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #26 Gepost op: 29 september 2011 – 15:31:14
Dat denk ik ook. Ik heb nog nooit iets bij SuitSupply MTM gezien wat 1500 euro waard was (de helft nog niet wat mij betreft) dus dan liever een gokje bij Armani. Maar als ik 1500 euro had zou ik ook naar Caruso gaan ;-)
The man with style, is the man who can smile

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #27 Gepost op: 29 september 2011 – 15:55:19
Inderdaad, ik geef Sergio gelijk. Als je geen ervaringen hebt met het daadwerkelijke product, de gebruikte pasvorm voor het MTM programma, etc... Maakt het wel erg... spannend :)

Maar voor het geld zou ik toch wel wat verwachten... Alleen vraag ik mij af of het wel de verfijnde details van Caruso zal hebben... Verwacht het niet... Maar slecht zal het niet wezen...

Prijs/kwaliteit wellicht vergelijkbaar met Corneliani MTM... Niet spannend, maar wel een fatsoenlijk pak voor dagelijks gebruik. Zegna su misura viel mij uiteindelijk ook tegen, behalve de stof dan (Trofeo, standaard donker blauw... altijd succes!).

Maar goed, ben benieuwd naar de resultaten en pasvorm. Ik hou wel van pakken met die jaren 80 powerlook ;)....

HenkieVV

  • Gebruiker
  • Berichten: 76
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #28 Gepost op: 29 september 2011 – 17:45:32
Ik moest toch wel heel erg aan dit bericht denken. Dat zet toch nog wel wat vraagtekens bij be kwaliteit van Armani, wat mij betreft.

Lord of Sealand

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Re: Armani su misura
Reactie #29 Gepost op: 29 september 2011 – 18:51:04
Heeren, nogmaals dank voor de vele, leuke reacties. Ik ben zelf inmiddels ook zeer benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte...
Liberae sunt nostrae cogitationes!