Ik ben nieuw op dit forum en volg al enige tijd jullie discussie over Edward Green en levertijden en prijzen, o.a. onder 'subject' Crockett & Jones.
Zelf draag ik altijd C&J en dat bevalt mij goed. Ik ben half NL/ UK en het NL gedeelte in mij kijkt altijd naar een goede prijs/kwaliteit verhouding

In de afronding van m'n verhuizing van London naar NL ben ik zelf toch nog maar even langs de Edward Green winkel gegaan voor meer informatie. Men vertelde mij daar dat een MTO in hun eigen winkel voorrang heeft en dat er geen opslag berekend wordt. Dat in tegenstelling tot andere retailers waar de wachttijden behoorlijk oplopen. Men liet doorschemeren dat de fabriek steeds minder interesse heeft in retailers (ontmoediging?).
Ik kreeg de indruk dat dat ook te maken heeft met een ingekrompen produktie.
Ik ben nog even door de Edward Green collectie gelopen en zag een aantal mooie modellen. Ik heb nooit oog gehad voor Edward Green omdat ik uiterst tevreden ben met C&J. De uiterst behulpzame man (met licht Frans accent) die mij te woord stond lijkt mij nu ook enthousiast gemaakt te hebben. Ik overweeg nu een mooi paar Edward Green.
De man vertelde mij bovendien dat ik in hun 'sale' bestand kan komen. Dat betekent geen korting maar wel een gratis fabrieksreparatie bij akties of als goede klant.
Ik kreeg ook een prijslijst mee. Die zal ik later deze week nog even posten.