Auteur Topic: Polo's  (371995 keer gelezen)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Polo's
Reactie #645 Gepost op: 07 juni 2013 - 12:24:17
artu napoli en hydrogen
Be yourself no matter what they say

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #646 Gepost op: 14 juni 2013 - 12:30:52
Polo's zijn binnen. Mooie fit (de slim fit) en goede kwaliteit.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #647 Gepost op: 14 juni 2013 - 16:09:13
Iemand die voor €20 mijn donkerblauwe Charles Tyrwith polo over wil nemen? Het is een maatje S. Ik vind de kleur te donker, de pasvorm is goed. Passen kan in Amsterdam.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #648 Gepost op: 19 juni 2013 - 05:47:54
Verzuchting betreffende chemises de tennis piquées, hier bekend als polo's:

Ik baal ontzettend dat nu eindelijk heeft plaatsgevonden wat ik al jaren had gevreesd: Fred Perry in de mode –bij naar-nichterige ventjes; niks tegen nichten maar surrie, precies wel tegen dat slag: te klein, te skinny, te kuifje– en het model en de maakwijze aangepast!

Nu zijn het lelijke worstenvelletjes in foute kleuren, of zelfs 'in samenwerking met een designer': rampzalige rotzooi!

Bovendien ben ik niet 'van de club' en ik krijg soms de indruk dat Fred Perry polo's onder die heren de hanky code vervangt; kan aan mij liggen, of waar ik kom, maar ik draag m'n ouwetjes op en hou het –na dik dertig jaar tevreden klant geweest zijnde– voor gezien.

Maar ik zoek dus nieuwe shirts met de 'ouwe' snit van Perry/Lacoste (oorspronkelijk identiek). Die is niet hobbezakkerig (kijk bijvoorbeeld naar een jonge Björn Borg in Perry), en vroeger kreeg ik al te horen dat ik zulke 'rare strakke polo'tjes' droeg: gewoon FP in mijn maat. (Die gingen nog op borstomvang, maatseries oplopend per inch; zou nu onbetaalbaar zijn waarschijnlijk.)

Polo's die qua snit, stof en kwaliteit in de buurt komen zijn –waren– die van YSL, maar sinds de goede man dood is maken ze die ook niet meer.
Bovendien wil ik niet met dat logo lopen. Een lauwerkrans is nog wat anders. (Oorspronkelijk het 'logo' boven de poorten van Wimbledon, waarvan ze zelf niet wisten dat het dát was –een logo–, waardoor Perry het gratis kon overnemen!)
Zelfs die croc van m'sieur René mot ik niet; kon die er vroeger nog van af getornd, nu óók al niet meer!  [-(

Iemand wellicht ervaring met eigen merk polo's van La Redoute of 3Suisses?
Dat was vroeger goed spul, ziet er op foto's nog steeds niet onbehoorlijk uit, maar de lage prijzen maken me huiverig...
Laatst bewerkt op: 19 juni 2013 - 06:05:23 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #649 Gepost op: 19 juni 2013 - 07:43:17
Della Ciana, Heinz.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #650 Gepost op: 19 juni 2013 - 09:48:18
Laten maken; je mag je bestelling zo ingewikkeld maken als je zelf wilt om tot je ultieme polo te komen...

http://custom.luxire.com/products/blue-knitted-pique

Swann, geef ik nou een polotip?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #651 Gepost op: 19 juni 2013 - 09:57:48
(...) Swann, geef ik nou een polotip?

Je gaf een polotip, C. Snap de omstandigheden, we vinden Heinz allemaal een beste, maar je gaf wel gewoon een polotip. En dat is eenvoudigweg ontoelaatbaar.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #652 Gepost op: 19 juni 2013 - 10:05:34
Ja, dat is wel waar. Hm. Maar stel nou dat hij zijn ervaringen hier deelt, ons laat meelezen hoe hij zijn polo wil hebben? De misverstanden. De terechtwijzingen. De excuses. De nieuwe poging. Et cetera. 

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #653 Gepost op: 19 juni 2013 - 10:06:51
Ik vind de Lacoste "Live" polo's wel prima eigenlijk. Mooie slanke fit.
Laatst bewerkt op: 20 juni 2013 - 21:31:48 door Mikey Fuoco

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #654 Gepost op: 19 juni 2013 - 10:30:00
Ja, dat is wel waar. Hm. Maar stel nou dat hij zijn ervaringen hier deelt, ons laat meelezen hoe hij zijn polo wil hebben? De misverstanden. De terechtwijzingen. De excuses. De nieuwe poging. Et cetera.

Ik had vroeger een wijsneuzerige huisgenoot die een vraag altijd met een wedervraag beantwoordde. Vroeg ik hem of ik thee in glas of aardewerk moest serveren, vroeg hij me of ik thee altijd met kokend water maakte. En wanneer ik zei dat ik het water na de klik van de waterkoker meteen in een kopje flikkerde, zei hij: 'thee zet je met water tegen de kook aan, dus wat maakt het nu nog uit waarin je het serveert. Een bedorven boterham blijft een bedorven boterham, of je hem nu op een blauw of rood bordje serveert.' Bedorven boterhammen dus, C. Bedorven boterhammen. Edit: die lul is inmiddels hoogleraar Wiskunde in Boston, dus hij kan het weten.
Laatst bewerkt op: 19 juni 2013 - 10:31:40 door Swann

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #655 Gepost op: 19 juni 2013 - 10:33:43
: )

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #656 Gepost op: 19 juni 2013 - 11:08:37
Sunspel misschien?

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #657 Gepost op: 19 juni 2013 - 15:28:55
Sunspel misschien?

Zeer interessant! Ken het hele merk niet, maar de eerste indrukken zijn prima.
Als de kwaliteit de prijs rechtvaardigt en het valt 'in het echt' net zo netjes als op de foto's zou dit best wel eens wat kunnen wezen.

(Ik spotte ook al een zeer aantrekkelijk uitziende Mac. Echter voor £ 699 verwacht ik dat daar toch minimaal een 2 terabyte harddisk in zit.)

Gelukkig hebben ze hier ook polo's in grotemensenkleuren!
Dank voor de tip.
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #658 Gepost op: 19 juni 2013 - 15:39:22
Dat je niet bij Charles Tyrwith kijkt heinz.

Volgens mij zijn er onderhand een redelijk aantal tevreden klanten (waaronder ikzelf) actief op het forum.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #659 Gepost op: 19 juni 2013 - 15:46:30