Auteur Topic: Polo's  (371991 keer gelezen)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Polo's
Reactie #660 Gepost op: 19 juni 2013 - 20:40:29
Hoe vallen die Sunspel dingen? Of kan ik gewoon bestellen omdat het bij James Bond ook goed zit 8)
The man with style, is the man who can smile

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #661 Gepost op: 20 juni 2013 - 19:26:21
Dat je niet bij Charles Tyrwith kijkt heinz.

Volgens mij zijn er onderhand een redelijk aantal tevreden klanten (waaronder ikzelf) actief op het forum.

Hmmm...
Daar heb ik één hemd van en daar lagen binnen no-time alle knopen af!

(Eerlijk is eerlijk: door eigen toedoen, maar wel omdat ze allemaal niet goed genaaid waren en er zo'n draadje uit stak waarbij als je er aan trekt de knoop er –prrrt!– zó af komt.
Het is trouwens wel het enige behoorlijke flanellen Tattersall-hemd in dat ik ooit in Nederland vond, dus die knopen heb ik er allemaal weer op gezet.)

Nou beginnen bij Karel Tierewiet de gewone hemden –in de fysieke winkel– al bij £ 30, en in de uitverkoop nu lijkt àlles wel twenny squid, dus, tja, kweetniet.

(Ik droeg als knul Lacoste waar ik letterlijk uit ben geroeid terwijl ze na 10 jaar nog helemaal prima waren, en as we speak draag ik een Perry die ik 28 jaar geleden in –niet op– Wimbledon kocht, tijdens een werkweek in m'n tweede Academiejaar. Met weliswaar wat stoppages, gerepareerde stikeltjes en een donorknoop in 'nieuwere stijl', maar met een fantastische drape en een niet-te-imiteren kleurenspel veroorzaakt door zon en slijtage.)

Je begrijpt dat het vinden van een waardige opvolger een eenvoudige, noch prettige opgave is, waarbij kwalitatieve en emotionele overwegingen elkaar constant voorde voeten lopen en het laatste woord dan ook nog niet gezegd is.

Maar dank voor alle pointers; ik wijs niets bij voorbaat af, want ik ben radeloos; nogmaals: dit kan zo niet langer!
Laatst bewerkt op: 20 juni 2013 - 19:32:12 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #662 Gepost op: 20 juni 2013 - 19:52:22
ik kocht altijd ouwe lacostes bij episode. kekke kleurtjes en achterpand langer dan voor.
live and let die

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #663 Gepost op: 20 juni 2013 - 20:50:20
Achterpand langer is lelijk.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #664 Gepost op: 20 juni 2013 - 22:22:21
Achterpand langer is lelijk.

Nee.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #665 Gepost op: 20 juni 2013 - 22:50:26
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #666 Gepost op: 20 juni 2013 - 23:05:17
Misschien helemaal onterecht maar op één of andere manier associeer ik dat met dikke Amerikanen.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #667 Gepost op: 20 juni 2013 - 23:47:02
Wat maakt het uit, zit toch in je broek.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #668 Gepost op: 20 juni 2013 - 23:59:22
Polo in je broek?

Hoe vallen die Sunspel dingen? Of kan ik gewoon bestellen omdat het bij James Bond ook goed zit 8)

Vrij normaal, redelijk slank.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #669 Gepost op: 21 juni 2013 - 00:57:54
ik kocht altijd ouwe lacostes bij episode. kekke kleurtjes en achterpand langer dan voor.

Juist!
Die kleuren, waaronder flessengroen, chocoladebruin, baksteenrood en zonnebloemgeel!

Indertijd mocht er nog gewoon met cadmium geverfd worden, en nog zo wat giftige, maar o-zo-luisterrijke verfstoffen.
(Vroeger was alles beter, zelfs de toekomst.)

Misschien is die van Wolf wel de beste tip tot nu toe: pre-selected tweedehands; iets waar ik normaal juist op tegen ben.

Maar zoals bekend, nood breekt wet, en ja, als het nog die chemises Lacoste zijn waar de croco los op zit, dan is dat eigenlijk exact wat ik zoek!

Merci bien!  :P
Laatst bewerkt op: 21 juni 2013 - 01:02:40 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #670 Gepost op: 21 juni 2013 - 06:49:17
Wat maakt het uit, zit toch in je broek.

Dat ziet er lullig uit.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #671 Gepost op: 21 juni 2013 - 09:39:29
Maar zoals bekend, nood breekt wet, en ja, als het nog die chemises Lacoste zijn waar de croco los op zit, dan is dat eigenlijk exact wat ik zoek!

Is toch ook weer zo'n gedoe, Heinz. Laat lekker zitten zo'n merkje.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #672 Gepost op: 21 juni 2013 - 09:47:20
Heinzelmann, heb je nooit gezocht naar de vintage Fred Perry polo's met 3 knopen? Volgens de mods/skinheads/northern soul adepten waren dit toch de enige echte (en kwalitatief betere) als ik me niet vergis...

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #673 Gepost op: 21 juni 2013 - 10:09:07
omdat ik charles toch toevallig aan heb, hier de fit:

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #674 Gepost op: 21 juni 2013 - 10:17:34
Heinz neem nou gewoon die Charles, echt prima kwaliteit voor de prijs!