Auteur Topic: Loafers  (65957 keer gelezen)

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Loafers
Reactie #75 Gepost op: 17 april 2009 - 14:08:35
Komt dat door een toeval of denken wij met behulp van dezelfde logica?  ;)
eterum censeo Carthaginem esse delendam

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #76 Gepost op: 17 april 2009 - 14:23:02
Crockett & Jones Cavendish Suede Tassel Loafers - het meest gedragen loafers van de afgelopen zomer

Zitten deze niet wat te ruim?

Heb zelf deze Merton van C&J op het oog, maar twijfel nog omdat ik de kleur wat aan de donkere kant vind.
Laatst bewerkt op: 17 april 2009 - 14:49:58 door roen

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #77 Gepost op: 17 april 2009 - 15:45:54
Nee hoor ... ik heb mijn voeten omboog getild voor deze foto. Cavendish’s leest 325 (op de foto) is een beetje korter, minder slank en minder elegant (vind ik) als de leest 348 van Merton. De kleur van die laatste Suède Loafers is inderdaad aan de donkere kant. Ik denk momenteel aan G& J Langham en C&J Boston Cavalry Calf – lekker goedkoop glimmend  :oops:  ;) (of Bass Weejuns waarbij ik aan een gevoel niet kan ontkomen dat deze aankoop het weggooien van het geld zou betekenen).
Maar …terug naar de Merton. Mijn persoonlijke voorkeur zou naar een lichtere kleur gaan. Wat denk ja aan C&J Sydney of C&J Eaton? Dat is natuurlijk zeer subjectief!

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #78 Gepost op: 17 april 2009 - 16:11:58
Maar …terug naar de Merton. Mijn persoonlijke voorkeur zou naar een lichtere kleur gaan.

Merton Safari misschien?

Fotootje en schoentjes zijn volgens mij van Mikey Fuoco, maar ik kan me vergissen.

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #79 Gepost op: 17 april 2009 - 16:37:47
Fraai, dank je! Mij was in diverse winkels te verstaan gegeven dat ze niet bestaan in een lichtere kleur suede, maar dat klopt dus niet. Deze zijn meteen wel weer erg licht overigens, maar ik zou ze graag eens in het echt zien. Andere leesten of modellen komen niet echt in aanmerking: de meeste passen mij niet wegens hoge wreef. En ik vind de Merton erg mooi: slank maar niet tè.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #80 Gepost op: 17 april 2009 - 17:39:44
Komt dat door een toeval of denken wij met behulp van dezelfde logica?  ;)

Komt denkelijk door het SF-virus. ;)

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #81 Gepost op: 17 april 2009 - 20:26:38
Fraai, dank je! Mij was in diverse winkels te verstaan gegeven dat ze niet bestaan in een lichtere kleur suede, maar dat klopt dus niet. Deze zijn meteen wel weer erg licht overigens, maar ik zou ze graag eens in het echt zien. Andere leesten of modellen komen niet echt in aanmerking: de meeste passen mij niet wegens hoge wreef. En ik vind de Merton erg mooi: slank maar niet tè.

Waar zijn deze te krijgen?
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #82 Gepost op: 17 april 2009 - 20:36:53
Prachtige schoenen! Helaas moeilijk te vinden. Wat denk je van deze:

Te koop via het Internet
http://www.markowski-chausseur.fr/fiche-produit.php?page=1&prod=158&srub=4&titre=Chaussures%20HOMME%20-%20Mocassins

Mediaman

• Gast
Reactie #83 Gepost op: 17 april 2009 - 20:39:48
Merton Safari misschien?

Fotootje en schoentjes zijn volgens mij van Mikey Fuoco, maar ik kan me vergissen.

Dit is het eerste paar dat ik mooi en mannelijk vind.

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #84 Gepost op: 17 april 2009 - 21:23:04
Mooi ...inderdaad. Maar ...mannelijk??? Hhhmmmm ...Testosteron Machine ....dat is geen loafer ... dat is een mannenlaars  ;)
http://www.sacha.nl/index.php?p=62  ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #85 Gepost op: 17 april 2009 - 22:11:23
Ernstige zaak  :r :)

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #86 Gepost op: 18 april 2009 - 23:55:39
Inderdaad ... Kwantitatief denkend is dat veel beter dat "testosteron machine" een mannenlaars is en geen loafer. Laarzen hebben veel meer opbergruimte dan loafers.  :-k ;)

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #87 Gepost op: 19 april 2009 - 00:22:17
Waar zijn deze te krijgen?

denk dat je ze bij both kan bestellen storm. hij kan eigenlijk alles bestellen wat c&j maakt heb ik begrepen. erg aardige man ook.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #88 Gepost op: 19 april 2009 - 17:08:22
Offtopic vraagje;

Draagt iedereen enkelkousen in zijn loafers, of gaat iedereen er bare-footed in? Ik heb mijn Car Shoe's 1 keer langer dan een uur gedragen, en ik begon toch wel wat te ruiken, ondanks dat ik nooit zweetvoeten heb. Wat is hier een goede oplossing voor?

Mediaman

• Gast
Reactie #89 Gepost op: 19 april 2009 - 17:15:32
Offtopic vraagje;

Draagt iedereen enkelkousen in zijn loafers, of gaat iedereen er bare-footed in? Ik heb mijn Car Shoe's 1 keer langer dan een uur gedragen, en ik begon toch wel wat te ruiken, ondanks dat ik nooit zweetvoeten heb. Wat is hier een goede oplossing voor?

Ik draag om exact de zelfde reden witte of zwarte katoenen kousevoetjes van de Hema, liever af en toe een randje sok wegduwen dan iedereen te trakteren op het Zwitserse kaasplankje.
Laatst bewerkt op: 19 april 2009 - 17:46:43 door Mediaman