Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811247 keer gelezen)

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #7605 Gepost op: 12 maart 2026 - 23:34:46
Prima initiatief en leuke mogelijkheid. Twee opmerkingen: ik heb wat twijfel bij de ronkende marketing rondom de individuele en persoonlijke geďnvolveerdheid van J. Jones, en daarnaast, je kunt doorlopend zelf contact opnemen met C&J om je eigen mto door te geven. Kan altijd. Gewoon per email e/o telefoon. Hoeft niet op een speciaal evenement. Dus.

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #7606 Gepost op: 13 maart 2026 - 07:49:32
Prima initiatief en leuke mogelijkheid. Twee opmerkingen: ik heb wat twijfel bij de ronkende marketing rondom de individuele en persoonlijke geďnvolveerdheid van J. Jones, en daarnaast, je kunt doorlopend zelf contact opnemen met C&J om je eigen mto door te geven. Kan altijd. Gewoon per email e/o telefoon. Hoeft niet op een speciaal evenement. Dus.

Klopt je kan ze altijd mailen. Ik heb twee paar besteld in november via Julius. Die komen met een week of twee binnen. Ik heb in ieder geval in die tussentijd niets gehoord van J. Jones
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7607 Gepost op: 13 maart 2026 - 09:37:19

Waarom zo voorzichtig? Je reinste geleuter is het.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7608 Gepost op: 13 maart 2026 - 09:53:19
Marketing is altijd geleuter. De bedoeling lijkt mij dat ze klanten uit hun bestaande klantenkring verleiden om dit te overwegen. Klanten die hier niet bekend mee zijn. Ik wist ook niet dat je dat kennelijk altijd al kon bij C&J. Maar ik ben ook niet zo geďnvolveerd, hehe.

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7609 Gepost op: 13 maart 2026 - 10:44:29
Bij Pelger kan dit ook al langer, het evenement is niet nodig, maar wellicht is er wel wat speciaals wat ik niet op kan maken uit de mailing. Wat vinden wij van de prijzen?
I believe in God, Mozart and Beethoven, and likewise their disciples and apostles - Richard Wagner

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7610 Gepost op: 13 maart 2026 - 10:48:03
Als ze staaltjes hebben is het wel leuk de types leer in het echt te zien/voelen.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7611 Gepost op: 13 maart 2026 - 10:55:40
Als ze staaltjes hebben is het wel leuk de types leer in het echt te zien/voelen.
Plus vorig jaar wilde ik een MTO bestellen meerdere mailtjes gestuurd naar meerdere winkels, nooit een reactie terug ontvangen.
Toen kwam uiteraard Emanuele en ben ik volledig bespoke gegaan dus nu hoeft het ook niet meer maar dat kan dus ook een horde zijn.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7612 Gepost op: 13 maart 2026 - 12:49:16
Speaking of which…although dit was geen “klassieke mto” dit was een meermin-achtige deal…in any case: incoming!

Good morning ….,

I hope you are well.

I am happy to report that ahead of schedule, your preorder Pembroke shoes have been completed and are ready to be sent back to you. We would normally have provided a second round of photos and updates at this stage, but as they were progressing so well through the factory, and due to the slight delay at the start of the process with the Christmas holiday, we decided to just push them through as quickly as possible. As nice as the photos are we are sure you would prefer the real thing!

The shoes will either leave us this afternoon or the start of next week, and I hope you enjoy wearing them!

Thank you again, and best regards,

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7613 Gepost op: 13 maart 2026 - 13:30:35
Afzender J.Jones neem ik aan.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7614 Gepost op: 13 maart 2026 - 13:31:32
Foto wanneer ze binnen zijn in nieuwe aanwinsten topic, ben heel benieuwd!

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7615 Gepost op: 13 maart 2026 - 18:49:32
Afzender J.Jones neem ik aan.

Hij heeft ze met zorg ingepakt begrijp ik.

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #7616 Gepost op: 16 maart 2026 - 08:12:19
Ik kreeg ook bericht, ik haal ze aankomend weekend op in Maastricht, ben benieuwd.
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7617 Gepost op: 16 maart 2026 - 09:04:28
Lekker dan. DHL Express staakt precies vandaag - de dag waarop de Pembrokes bezorgd zouden worden. Ik wacht al 3,5 maand maar een extra dag nu pissed me wel een beetje off.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7618 Gepost op: 16 maart 2026 - 15:42:40
Nou dat valt mee. Ze zijn net afgeleverd. Allereerste impressies: erg donkerbruin, commandobrogues, anders-dan-de-rough-out-suede-die-ik-dacht-te-kennen, a bit oily leather, mooi groen binnenwerk, uiterst ruig, gaaf, casual (alhoewel ik ze ook onder een donkergrijs flanelletje zie, met een bruin jasje oid). Foto's morgen, nu weer aan t werk.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7619 Gepost op: 17 maart 2026 - 11:47:23