Bedankt iedereen, ze dragen vanaf minuut 1 ook heerlijk!
Mooie aanvulling dan, op je collectie. 
Bij C&J rechtstreeks besteld? Ging dat een beetje, ook qua levertijd en zo?
Klopt, heb enkele paren C&J in bezit of verkocht en niet de lastigste voet, dus durfde het qua maat wel aan (TTS). De 394 leest is compleet nieuw gelanceerd met deze boot en blijkt een winnaar voor mijn voet te zijn (iets strakker vormgegeven dan de 325 leest, een assymetrische leest waarbij de achterkant wat nauwer aansluit en de voorkant nog voldoende ruimte biedt).
Donderdagochtend besteld, vrijdag verstuurd met een briefje erbij van de kwaliteitscheck op die dag, en maandag uitgeleverd. Wel betaal je bovenop de prijzen op de website €25,- verzendkosten, en een retour kost €30,- (krijg je verzendkosten wel weer terug).
Heel mooi, veel draagplezier toegewenst!
Zijn idd gestegen in prijs, maar goed wat niet. Nog altijd prima p/k.
Qua prijs-kwaliteit blijft lastig oordelen voor anderen. Ik heb 5-6 paar Tricker's die ook favoriet zijn en qua retailprijs gelijk aan C&J, maar in de praktijk betaal je meestal 60-70%. C&J doet naar mijn weten nooit aan korting, zelfs geen 5 of 10%, wat ze in de praktijk €200-300 duurder maakt. Bij Tricker's heb ik ook weinig foutjes gezien of iets waarvoor ze terug moesten, maar je ziet dat ze wat minder verfijnd afgewerkt zijn. Ook qua leesten is C&J wat verfijnder, maar in leerkeuze en constructie gaan ze gelijk op en is het meer een smaak-kwestie.
Ik sluit me aan bij een prima p/k. Als ze €300 korting gaan geven maar het kwaliteitsniveau omlaag gaat zou ik zonde vinden. In die prijsklasse heb je voldoende merken die het ook goed doen.