Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811290 keer gelezen)

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #7530 Gepost op: 16 september 2025 - 11:06:16

Vakantie slofjes
Zitten lekker he. Echt slofjes. Leest is me iets te puntig eigenlijk, maar de enige die dat interessant vindt ben ik (en wat lui op een forum). 

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7531 Gepost op: 16 september 2025 - 11:27:53
Zitten lekker he. Echt slofjes. Leest is me iets te puntig eigenlijk, maar de enige die dat interessant vindt ben ik (en wat lui op een forum).
Unley's al geprobeerd?

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7532 Gepost op: 16 september 2025 - 12:06:06
Unley's al geprobeerd?
Mooi. Helaas ben ik nog lang niet op het punt dat herzolen niet meer mogelijk is.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7533 Gepost op: 16 september 2025 - 12:07:49
Mooi. Helaas ben ik nog lang niet op het punt dat herzolen niet meer mogelijk is.
:mrgreen:

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7534 Gepost op: 17 september 2025 - 11:18:07
Herkenbaar! Mijne zijn helemaal uitgelubberd, maar ze sloffen heerlijk weg.

Ypuh

• Bekijk profiel
Reactie #7535 Gepost op: 17 september 2025 - 14:30:46
Mijzelf een nieuw paar boots cadeau gedaan voor mijn 35e verjaardag, de Donegal 2 in Chocolate Hurricane Hide.

Vind ze flink aan de prijs geworden, maar C&J levert wel. Het uitpakken is een feestje en qua afwerking zijn ze de top van mijn collectie (een 10-12-tal paren Loake, Carlos Santos, Tricker's en C&J).

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7536 Gepost op: 17 september 2025 - 14:50:37
Gefeliciteerd. Jezelf af en toe verwennen is niks mis mee :mrgreen:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7537 Gepost op: 17 september 2025 - 14:51:24
Mooie aanvulling dan, op je collectie. :thumbsup:

Bij C&J rechtstreeks besteld? Ging dat een beetje, ook qua levertijd en zo?

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7538 Gepost op: 17 september 2025 - 15:19:26
Mooi!

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7539 Gepost op: 17 september 2025 - 15:33:05
Mijzelf een nieuw paar boots cadeau gedaan voor mijn 35e verjaardag, de Donegal 2 in Chocolate Hurricane Hide.

Vind ze flink aan de prijs geworden, maar C&J levert wel. Het uitpakken is een feestje en qua afwerking zijn ze de top van mijn collectie (een 10-12-tal paren Loake, Carlos Santos, Tricker's en C&J).

Heel mooi, veel draagplezier toegewenst!
Zijn idd gestegen in prijs, maar goed wat niet. Nog altijd prima p/k.

Ypuh

• Bekijk profiel
Reactie #7540 Gepost op: 17 september 2025 - 18:21:00
Bedankt iedereen, ze dragen vanaf minuut 1 ook heerlijk!

Mooie aanvulling dan, op je collectie. :thumbsup:

Bij C&J rechtstreeks besteld? Ging dat een beetje, ook qua levertijd en zo?

Klopt, heb enkele paren C&J in bezit of verkocht en niet de lastigste voet, dus durfde het qua maat wel aan (TTS). De 394 leest is compleet nieuw gelanceerd met deze boot en blijkt een winnaar voor mijn voet te zijn (iets strakker vormgegeven dan de 325 leest, een assymetrische leest waarbij de achterkant wat nauwer aansluit en de voorkant nog voldoende ruimte biedt).

Donderdagochtend besteld, vrijdag verstuurd met een briefje erbij van de kwaliteitscheck op die dag, en maandag uitgeleverd. Wel betaal je bovenop de prijzen op de website €25,- verzendkosten, en een retour kost €30,- (krijg je verzendkosten wel weer terug).

Heel mooi, veel draagplezier toegewenst!
Zijn idd gestegen in prijs, maar goed wat niet. Nog altijd prima p/k.
Qua prijs-kwaliteit blijft lastig oordelen voor anderen. Ik heb 5-6 paar Tricker's die ook favoriet zijn en qua retailprijs gelijk aan C&J, maar in de praktijk betaal je meestal 60-70%. C&J doet naar mijn weten nooit aan korting, zelfs geen 5 of 10%, wat ze in de praktijk €200-300 duurder maakt. Bij Tricker's heb ik ook weinig foutjes gezien of iets waarvoor ze terug moesten, maar je ziet dat ze wat minder verfijnd afgewerkt zijn. Ook qua leesten is C&J wat verfijnder, maar in leerkeuze en constructie gaan ze gelijk op en is het meer een smaak-kwestie.

Ik sluit me aan bij een prima p/k. Als ze €300 korting gaan geven maar het kwaliteitsniveau omlaag gaat zou ik zonde vinden. In die prijsklasse heb je voldoende merken die het ook goed doen.
Laatst bewerkt op: 17 september 2025 - 18:23:58 door Ypuh

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #7541 Gepost op: 17 september 2025 - 19:05:29
Bedankt iedereen, ze dragen vanaf minuut 1 ook heerlijk!

Klopt, heb enkele paren C&J in bezit of verkocht en niet de lastigste voet, dus durfde het qua maat wel aan (TTS). De 394 leest is compleet nieuw gelanceerd met deze boot en blijkt een winnaar voor mijn voet te zijn (iets strakker vormgegeven dan de 325 leest, een assymetrische leest waarbij de achterkant wat nauwer aansluit en de voorkant nog voldoende ruimte biedt).

Donderdagochtend besteld, vrijdag verstuurd met een briefje erbij van de kwaliteitscheck op die dag, en maandag uitgeleverd. Wel betaal je bovenop de prijzen op de website €25,- verzendkosten, en een retour kost €30,- (krijg je verzendkosten wel weer terug).
Qua prijs-kwaliteit blijft lastig oordelen voor anderen. Ik heb 5-6 paar Tricker's die ook favoriet zijn en qua retailprijs gelijk aan C&J, maar in de praktijk betaal je meestal 60-70%. C&J doet naar mijn weten nooit aan korting, zelfs geen 5 of 10%, wat ze in de praktijk €200-300 duurder maakt. Bij Tricker's heb ik ook weinig foutjes gezien of iets waarvoor ze terug moesten, maar je ziet dat ze wat minder verfijnd afgewerkt zijn. Ook qua leesten is C&J wat verfijnder, maar in leerkeuze en constructie gaan ze gelijk op en is het meer een smaak-kwestie.

Ik sluit me aan bij een prima p/k. Als ze €300 korting gaan geven maar het kwaliteitsniveau omlaag gaat zou ik zonde vinden. In die prijsklasse heb je voldoende merken die het ook goed doen.
Keertje naar londen eind van de winter of eind van de zomer, krijg je 20-30% korting, doen ze namelijk in hun eigen winkels wel (alleen dan tijdelijke zomercollectie) dus niet de classics. Heb zo een keertje mooie suede connaughts gekocht tegen 30% korting was in 2017.

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7542 Gepost op: 17 september 2025 - 20:39:55
C&J heeft tegenwoordig ook sale op eigen webshop en daarnaast hebben sites als Miinto, Lutz en Pelger ze ook vaker in de sale.

Mooie boots!

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7543 Gepost op: 17 september 2025 - 21:24:11
C&J blijft beste bang for buck.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #7544 Gepost op: 31 oktober 2025 - 19:18:29
C&J viert de 30e verjaardag van de 325 last. Ik vind de pembroke in materiaal met een achterlijk lange naam wel vrij smakelijk: