Ik heb de tetbury in tobacco. Kan zo snel geen foto vinden.
Staat er op het forum iets over het verven van suède? < dit vraag ik voor mezelf
Was er zelf ook naar op zoek, dit spul moet je hebben: http://www.schoenmakerijstolker.nl/a-18005609/saphir-lederverf/saphir-teinture-francaise-indringverf-voor-leder/
Double monks?
Weet iemand misschien waar je informatie over oude CJ modellen kunt vinden?Ik heb een paar CJ full brogue oxfords van ruim 10 jaar oud. Van de 5 paar CJs die ik heb zijn dit de enige waar ik na een paar uur pijn in mijn voeten van krijg. Ironisch dat dit tevens mijn favoriete paar schoenen is voor onder een jeans.In de schoen staat "Rochester 8788 1TB 9 E X21923". Ik kan nergens iets vinden over deze schoen. Ik probeer met name te achterhalen welke leest dit is/was zodat ik ook weet welke leest ik moet vermijden in de toekomst. Tijdens het passen voel ik het probleem totaal niet, pas na een paar uur aan de voeten. Dat ze nu oud en doorleefd zijn met breukjes op de buigpunten e.d. maakt ze alleen maar mooier voor casual wat mij betreft dus ik blijf ze stug dragen, beetje pijn of niet...
Geinig die lijken veel op een paar ouwe C&Js die ik heb. Alleen die van mij heten Cardiff. Zouden die nog bestaan?
Ben een beetje uitgekeken op die kleur.
Heerlijke schoen!Santoni neem ik aan?
Lees de laatste paar posts nog eens een keer...