Ze schreeuwen wel om spanners aan de vouwen te zien Lex, nog foto's nodig van de bruine of voldoet dit?
@Lex, zwarte connaughts:plaatje
Idd, van alle schoenen die ik heb zitten deze het fijnst. Maar deze leest is ook beter voor mijn voeten (E leest, mijn santoni's zijn allemaal F leest omdat je in NL geen E leest santoni's vindt).
Het was meer omdat er door verschillende personen vragen werden gesteld over dit specifieke model. Het is voor zover ik het kan beoordelen gewoon een mooie nette oxford. Maar ik zie er niet iets speciaals in. De Santoni 6140 vind ik dan wel weer apart voor een oxford. Zo bedoel ik het meer.
Citaat van: "Sergio"Het was meer omdat er door verschillende personen vragen werden gesteld over dit specifieke model. Het is voor zover ik het kan beoordelen gewoon een mooie nette oxford. Maar ik zie er niet iets speciaals in. De Santoni 6140 vind ik dan wel weer apart voor een oxford. Zo bedoel ik het meer.Daar ben ik dus ook zo blij mee!!! Hahaha, maar dat wisten jullie al hè?!
OK Lex, zal vanavond even foto's schieten.Vwb die Santoni's: geen blake rapid schoenen voor mij. Het gebrek aan kurklaag vind ik echt niet fijn en ik heb altijd 't idee dat ze lang niet zo duurzaam zijn als bijv. de goodyears van Santoni.
Ik weet eigenlijk nooit zo goed wat voor maakwijze Santoni's zijn als ik ze zie/koop. Die 6140 is dus Blake Rapid? Ik vind ze prima lopen iig!