Dat klinkt inderdaad als een flinker verbouwing. Mijn inschatting is dan sowieso vanuit de heup en inderdaad beide kanten van de pijp. Doe je dat niet dan heb je grote kans dat de pijp raar gaat draaien tijdens het dragen, waardoor de naad bijvoorbeeld naar voren gaat staan.
Net terug van de kleermaker. Ze konden ze smaller maken en korter maken. Ik heb ook gevraagd van waar ze het smaller zouden maken, en dat zou vanuit de heup gebeuren. Toen ik echter naar buiten ging, dacht ik er ineens aan dat je zei dat het aan beide kanten van de pijp moest aangepast worden. Ik ging terug binnen om dat te vragen, maar blijkbaar was dat niet nodig.
Gaat mijn broek nu helemaal verpest zijn, of zal het toch goed gaan? Wat doe je trouwens in zo'n geval, als ze die broek helemaal verpest hebben. Betaal ik gewoon niet en eis ik de kostprijs van de broek terug, of is het allemaal mijn schuld?
Ze zouden volgens mij dus enkel de buitenkant van de pijp gaan versmallen, vanaf de heup. Ook hadden ze het niet afgespeld ofzo terwijl ik ze aan had. Ik zei dat ik een pijpwijdte wou van 20cm, en toen duidde ze het even aan en klaar...