Auteur Topic: Broeken  (493906 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Broeken
Reactie #1350 Gepost op: 18 oktober 2010 - 08:59:53
Hebben de heren toevallig een idee of Valentini ergens online verkrijgbaar is? Ik ben verknocht aan mijn Valentini Per Oger (zit als gegoten) die ik ooit heb opgeduikeld, maar ben het merk online nog nergens in een aardige hoeveelheid tegengekomen.

Even een totaal andere suggestie voor broeken; aangezien je in NYC zit, ga een keer kijken bij Uniqlo in SOHO. Super goedkope basics met een goede p/k-verhouding; chino's, jeans, etc.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1351 Gepost op: 18 oktober 2010 - 15:15:21
ach het is goedbedoeld Duco take it easy.

Was het inderdaad, had me misschien iets moeten inhouden over het magische fitlichtje. Suprageex, dat was geenszins naar bedoeld!

Even een totaal andere suggestie voor broeken; aangezien je in NYC zit, ga een keer kijken bij Uniqlo in SOHO. Super goedkope basics met een goede p/k-verhouding; chino's, jeans, etc.

Zal kijken, dank MM! Hoor wel vaker aardige dingen over Uniqlo. Zullen dan geen hoornen knopen en zal niet het meest perfecte katoen zijn, maar de beurs wil soms ook nog wat.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #1352 Gepost op: 18 oktober 2010 - 16:17:12
Zoals al eerder aangehaald, een voor mij prima jeans is daar te koop voor 20 euro.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1353 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:47:24
Zal kijken!

Heb nu een moment van frustratie. Had twee broeken naar de kleermaker gebracht om e.e.a. af te slanken (ben afgevallen!) maar nu ik ze paste bleek alleen de pijp vanaf de knie noemenswaardig te zijn ingenomen. Mooie pijpwijdte nu, maar heb het gevoel dat ik breeches aanheb vanwege de hoeveelheid stof om de dijen. Snel weer terug.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #1354 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:50:47
Kunnen we ook bestellingen doorgeven, Advocatus?  :-D

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1355 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:55:28
Kunnen we ook bestellingen doorgeven, Advocatus?  :-D

Normaliter zou ik daar absoluut niet de beroerdste voor zijn. Ik heb vanwege mijn lange verblijf hier helaas al mijn kofferruimte en -gewicht nodig. Kwam de heenreis amper met twee koffers uit, de terugreis wordt nog erger met alle kilo's boeken. Sorry!

Mediaman

• Gast
Reactie #1356 Gepost op: 18 oktober 2010 - 22:01:41
Ik zou de boeken of de eigen aankopen versturen met de post, scheelt je dure kilo's in het vliegtuig.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1357 Gepost op: 18 oktober 2010 - 22:34:29
Ik zou de boeken of de eigen aankopen versturen met de post, scheelt je dure kilo's in het vliegtuig.

Ik denk ook dat ik niet anders kan. Mijn koffers zullen beide erg vol zitten. Gelukkig krijg ik eind december wat bezoek dus ik kan al wat meegeven! Verwacht dat ik een groot pakket zal moeten opsturen.

Net overigens opnieuw afgemeten door de kleermaker zelf - eerst door de uitbater van een andere branch. Naast een leuk gesprek nu hopelijk ook een stuk betere fit, geen wortel meer!

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1358 Gepost op: 19 oktober 2010 - 09:25:25
Ach als je je adres geeft dan laat ik het bij je bezorgen en als je het dan door wilt sturen.  :lol: :lol: :lol:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1359 Gepost op: 20 oktober 2010 - 12:33:44
Ok! Ik ben dus op zoek naar een moleskine broek. Wie helpt mij, waar te vinden.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1360 Gepost op: 20 oktober 2010 - 12:43:43
Ik weet niet of Suitsupply moleskin heeft, maar ik weet in ieder geval zeker dat Vanita erg veel keus heeft in moleskin. Ik heb in Nederland geen RTW moleskin broeken gezien, maar ik kan mij voorstellen dat winkels als Oger ze wel moeten hebben.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1361 Gepost op: 20 oktober 2010 - 12:51:32
PT01, Jacob Cohen en Incotex hebben (of in ieder geval: hadden) ook moleskin broeken in hun collectie. Even bij de "betere herenkledingzaak" informeren dus. Je kunt het natuurlijk ook bestellen bij één van de MTM suppliers. Ook kun je nog kijken op Yoox, voorbeeldje: http://www.yoox.com/item/YOOX/PT01/dept/men/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/36184477SP/sts/sr_men80

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1362 Gepost op: 20 oktober 2010 - 12:54:50
Ok! Ik ben dus op zoek naar een moleskine broek. Wie helpt mij, waar te vinden.

Pauw misschien?
(ik heb daar althans twee jaar geleden een zandkleurige moleskine van PT01 van hun wintercollectie aangeschaft)

edit:

Via outdoor&country kan je moleskine broeken van Barbour bestellen.
(http://www.outdoorandcountry.co.uk/)
Laatst bewerkt op: 20 oktober 2010 - 12:57:10 door Pico

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1363 Gepost op: 20 oktober 2010 - 13:14:54
Dank voor de suggesties.

@MMorley bedankt.

@Barry Die donkerblauwe PT01 op Yoox wil ik wel hebben. Alleen dan weer net in een 48 uitverkocht. Dan maar over groen twijfelen.

@Pico ik ga eens kijken bedankt.

GSA

• Gast
Reactie #1364 Gepost op: 20 oktober 2010 - 19:31:26
Frans Boone. Wellicht kun je het zo wel bestellen als je je Incotex maat weet.
De Dugdale moleskins bieden anders iig ook genoeg keus (en zijn scherp geprijsd).