Auteur Topic: Broeken  (493905 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Broeken
Reactie #1320 Gepost op: 08 oktober 2010 - 14:56:31
Broek aanmeten bij Vanita
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Amir

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1321 Gepost op: 09 oktober 2010 - 01:43:23
Tommy Hilfiger / Bleecker Chino (slim fit). Je moet bij Tommy pc vragen naar de slimste model.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1322 Gepost op: 09 oktober 2010 - 10:16:23

Bij  <----

<----

of   |
      |
      V
if i stop lying i just disappoint you

Amir

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1323 Gepost op: 09 oktober 2010 - 14:55:54
Haha

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1324 Gepost op: 13 oktober 2010 - 15:10:44
Kijk ook eens naar valentini ps001

Hebben de heren toevallig een idee of Valentini ergens online verkrijgbaar is? Ik ben verknocht aan mijn Valentini Per Oger (zit als gegoten) die ik ooit heb opgeduikeld, maar ben het merk online nog nergens in een aardige hoeveelheid tegengekomen.

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1325 Gepost op: 13 oktober 2010 - 15:57:55
Hebben de heren toevallig een idee of Valentini ergens online verkrijgbaar is? Ik ben verknocht aan mijn Valentini Per Oger (zit als gegoten) die ik ooit heb opgeduikeld, maar ben het merk online nog nergens in een aardige hoeveelheid tegengekomen.

http://www.shopthefinest.com/nsearch.aspx?Brand=Valentini%20Sartoria&page=1. Ze zijn echter niet dezelfde als Valentini per Oger, aangezien de Oger-versie smallere pijpen heeft.

Mediaman

• Gast
Reactie #1326 Gepost op: 13 oktober 2010 - 16:37:26

Anders geef je Oger toch een belletje of ze bereid zijn ze op te sturen? Mag je van een winkel met een dergelijk service-niveau wel verwachten.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1327 Gepost op: 13 oktober 2010 - 17:05:31
Ik meende dat Laurier Bome (Maastricht) die in de collectie had en dat is toch redelijk dichtbij voor jou mag ik aannemen.

Mediaman

• Gast
Reactie #1328 Gepost op: 13 oktober 2010 - 17:17:13
Ik meende dat Laurier Bome (Maastricht) die in de collectie had en dat is toch redelijk dichtbij voor jou mag ik aannemen.

Afstand is relatief, maar hij zit in New York.  :wink:

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1329 Gepost op: 13 oktober 2010 - 17:58:48
Heb van de zomer gekeken naar Incotex et al. in de duurdere warenhuizen. Daar hanteren ze premium prijzen voor die handel. Echt buitenproportioneel. Ben benieuwd hoe je online vaart.
Be yourself no matter what they say

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1330 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:27:33
Denk dat oger dat wel wil opsturen. Zijn andere valentinies dus wijder dan 19cm?
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1331 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:38:15
Dank voor alle tips! Ik zit hier niet al te lang - tot begin januari - dus de heren uit de P.C. Hooft hoeven voor mij niet naar het dichtstbijzijnde postkantoor te rennen, dan wacht ik nog wel even.

carpe diem, ik moet ook zeggen dat ik behoorlijk schrik van alle prijzen in de echte winkels hier. Vergeleken met Nederland hanteren ze hier inderdaad behoorlijk heftige prijzen. Moet natuurlijk ook overseas eigenlijk geen Europese kleding trachten te scoren. Online ben ik eigenlijk alleen bekend met Yoox, maar zal eens verder zoeken.

Heb overigens gisteravond via Yoox een Incotex besteld waarvan de pijpwijdte op 7.4" staat, ik ben verschrikkelijk benieuwd naar die pasvorm. Als ik niet geslaagd blijk is de broek gelukkig zo teruggestuurd!

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1332 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:48:00
Dat zal 19cm zijn dus die houd je vast ;)

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1333 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:56:52
Dat zal 19cm zijn dus die houd je vast ;)

Als het maar zo is! Op het plaatje lijkt de broek een stuk minder slank dan sommige broeken die op 7.8" staan. Ik hóóp op 19 cm! Mijn Valentini is dat ook en zit echt perfect. Binnenkort meer nieuws in het Incotex-topic!

Mediaman

• Gast
Reactie #1334 Gepost op: 13 oktober 2010 - 19:00:37
Dank voor alle tips! Ik zit hier niet al te lang - tot begin januari - dus de heren uit de P.C. Hooft hoeven voor mij niet naar het dichtstbijzijnde postkantoor te rennen, dan wacht ik nog wel even.

carpe diem, ik moet ook zeggen dat ik behoorlijk schrik van alle prijzen in de echte winkels hier. Vergeleken met Nederland hanteren ze hier inderdaad behoorlijk heftige prijzen. Moet natuurlijk ook overseas eigenlijk geen Europese kleding trachten te scoren. Online ben ik eigenlijk alleen bekend met Yoox, maar zal eens verder zoeken.

Heb overigens gisteravond via Yoox een Incotex besteld waarvan de pijpwijdte op 7.4" staat, ik ben verschrikkelijk benieuwd naar die pasvorm. Als ik niet geslaagd blijk is de broek gelukkig zo teruggestuurd!

Kijk ook bij Three Different, zit wel in Italie.