Auteur Topic: Broeken  (493907 keer gelezen)

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Broeken
Reactie #1335 Gepost op: 17 oktober 2010 - 14:59:20
Ben ik blij dat het weer herfst is! Ik ben weer helemaal verliefd geworden op m'n geruite broek :D (RL)

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1336 Gepost op: 17 oktober 2010 - 15:07:13
Leuke broek, fit van het shirt (en volgens mij ook de broek, is alleen niet goed te zien) is alleen niet mijn ding. Wat voor schoenen?
Laatst bewerkt op: 17 oktober 2010 - 15:17:59 door Duco

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1337 Gepost op: 17 oktober 2010 - 15:09:16
Bruine Loaks.

De broek is slim fit, wat je niet zooo super ziet op de foto. Hetzelfde bij het hemd.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1338 Gepost op: 17 oktober 2010 - 15:11:11
Slim fit van Ralph Lauren is niet heel slank gesneden.

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1339 Gepost op: 17 oktober 2010 - 15:16:39
Nja, maar toch, hij past me als gegoten bij betere belichting  :-^

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1340 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:00:22
Nja, maar toch, hij past me als gegoten bij betere belichting  :-^

Waar koop jij je lichten? Lijkt me heerlijk, juiste LEDje aan en je hoeft niet meer naar de kleermaker.

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1341 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:20:24
Waar koop jij je lichten? Lijkt me heerlijk, juiste LEDje aan en je hoeft niet meer naar de kleermaker.
Nja, je snapt me wel he :)

ff off-topic; zou een donkerblauwe cardigan erbij passen?

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1342 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:25:13
Denk het niet, wordt een donker geheel. Fit van het shirt moet veel beter.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1343 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:31:53
Broek denk ik ook..
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1344 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:36:04

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1345 Gepost op: 17 oktober 2010 - 16:39:49
Niet nodig, gewoon een ander lichtje aan zetten, zit 't vanzelf goed!

Maar nu au sérieux: Suprageex, bezoek een kleermaker voor je broek, laat 'm de fit in orde maken (voor inspiratie: werp een blik op het WDDHV-topic) en ga voor je volgende shirt naar SuitSupply. Bij die laatste toko kan je aardige RTW shirts aanschaffen die voor een klein bedrag vermaakt kunnen worden op een juiste fit. Ook kan je voor een betrekkelijk lage meerprijs een MTM-shirt aanschaffen met zeer lovenswaardig resultaat (wederom: WDDHV-topic).

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1346 Gepost op: 18 oktober 2010 - 01:32:52
Niet nodig, gewoon een ander lichtje aan zetten, zit 't vanzelf goed!

Maar nu au sérieux: Suprageex, bezoek een kleermaker voor je broek, laat 'm de fit in orde maken (voor inspiratie: werp een blik op het WDDHV-topic) en ga voor je volgende shirt naar SuitSupply. Bij die laatste toko kan je aardige RTW shirts aanschaffen die voor een klein bedrag vermaakt kunnen worden op een juiste fit. Ook kan je voor een betrekkelijk lage meerprijs een MTM-shirt aanschaffen met zeer lovenswaardig resultaat (wederom: WDDHV-topic).

Waar is dit voor nodig? Suprageex is tevreden met de feet. Je kan hoogstens zeggen dat het niet jouw voorkeur heeft, alleen dit (ongevraagde) advies getuigt van ontzettende pedanterie (;)).

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1347 Gepost op: 18 oktober 2010 - 01:54:19
Waar is dit voor nodig? Suprageex is tevreden met de feet. Je kan hoogstens zeggen dat het niet jouw voorkeur heeft, alleen dit (ongevraagde) advies getuigt van ontzettende pedanterie (;)).

Het is inderdaad helemaal nergens voor nodig, op dezelfde manier dat suggesties in het WDDHV-topic en reacties op andermans' nieuwe aanschaf onnodig zijn.

Ik ga ervan uit dat wanneer iemand iets post, hij reacties probeert te ontlokken. Ik ben overigens niet de enige die mogelijkheden tot verbetering van de fit van zijn shirt ziet. In plaats van hem daar slechts op te wijzen heb ik geprobeerd iets constructiefs van mijn suggestie te maken. Vanzelfsprekend is het volledig aan hem om er wat mee te doen of niet. Voor mijn part leest hij ze niet eens, 't kan me werkelijk geen zier schelen. Wellicht leest hij het wel en doet hij er vernieuwde inspiratie mee op, of ontdekt hij dat zijn huidige fit toch het beste bij 'm past.

Laten we onszelf alleen niet voor de gek houden: iedereen probeert elkaar hier te wijzen op mogelijke verbeteringen. Dat iemand tevreden is met de fit betekent hier niet dat de opmerkingen daarmee ophouden. Er zijn talloze discussies geweest over omslagen, over pijpwijdte, over slant, vaak naar aanleiding van posts van mensen die zelf tevreden waren met hun oorspronkelijke fit.

Om in dit geval te zeggen dat het geven van ongevraagd advies van pedanterie getuigt legt de grens van pedanterie wel erg laag, op die manier eindigen we hier allen als pedante bemoeials. Niet dat ik daar ook maar de minste moeite mee zou hebben, is een mooie geuzennaam.
Laatst bewerkt op: 18 oktober 2010 - 01:57:13 door Advocatus

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1348 Gepost op: 18 oktober 2010 - 02:34:18
Het advies geven is prima, en ben ik het zeker mee eens. Een beter advies kan ik niet geven. De toon van dit alles was/is alleen zeker niet nodig.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1349 Gepost op: 18 oktober 2010 - 08:12:13
ach het is goedbedoeld Duco take it easy.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford